Yirmi Iki

766 126 246
                                    

Medya:
Yüz ifadesi = 🔪🌋🥊😠👹
Eli = 🐥🌸🦔👼🥺

Oy sınırlaması +60
Yorum sınırlaması +100

Sağda yazılı olanlar Louis'ye ait.

"Bu adamı hiç sevmedim, sürekli diğer yarışmacılara sataşıyor." dedi Niall yüzünü buruşturduktan sonra ağzına kocaman bir patates cipsiyi tıkarken.

"Ay evet, Kazanırsa programı şikayet edeceğim. Ne uyuz adam." solumda oturan esmer arkadaşım Zayn ise kolasından bir yudum alıp sağımdaki çakma sarışını destekledi.

Ben ise ikisinin ortasında, koltukta, oturmuş Harry ile mesajlaşıyordum.

Harold 🦋

Bence yanına geldiğimde biraz da İspanyolca çalışmalıyız. Sonuçta bir yola koyulduk, devamı da gelsin.

Açıkcası sen yanıma geldğinde tek planım sana sarılarak uyumaktı ama.

Onu da yapalım. Yapmayalım demiyorum bebeğim. Sadece iki gün boyunca yatamayız.

Zayn ağzıma cips sokmaya çalışınca gözlerimi ekrandan aldım. Elalara bakıp gülümsedikten sonra ağzımı açtım. Cips ağzımı boylarken sağ tarafımda homurdanma sesleri duydum. "Anca Louis'ye yedirin zaten. Onun Harry'si var, asıl bana yedirmen gerekiyor Zayn."

Esmer olanla birlikte kahkaha attığımızda kafasını çevirip kollarını göğsünde birleştirdi. "Tamam, gel buraya sarı civciv." Niall neşe ile üzerimden Zayn'e uzandı. Ağzına giren cipsi ciğnerken mırıltılar çıkarttı.

Geri yerine dönerken "İşte böyle." diye mırıldandı kendi kendine. Harry'e görüldü attığım aklıma gelince telaşla ekrana döndüm.

Pekala, çalışalım. Ama karşılığında ödül isterim.

Şantajcı seni.

O zaman dersi güzel dinlersen ve sonra tekrar yapacağına söz verirsen randevuya çıkarız.

Ekranda gördüğüm yazı kocaman gülümsememe neden oldu. Harry ile baş başa lüks bir restoranda yemek yemek harika olacaktı.

"Birileri mutluluktan ağlayacak." deyip koluyla beni dürttü Niall. "Ah ah, şu şans bir beni bulamıyor." dedi solumdaki Zayn TV ekranından gözlerini almayarak.

"Aaaa evet, senin durumun ne oldu?" Niall kafasını öne eğerek elalara baktı. Bu ikisi çok iyi arkadaş olmuştu.

Madem çok ısrar ediyorsun. Teklifini kabul ediyorum.

Bir sonraki İspanya ziyaretimizde her fırsatta senin konuşmanı sağlayacağım.

Bir sonraki... sanırım tekrardan âşık oluyorum.

Benim için fark  etmez. Senin gibi iyi bir İspanyolca öğretmenim varken sırtım yere gelmez.

"İşte yanına gidip selam verdim..." Zayn, elini havada salladı. "O da bana selam verip burada ne aradığımı falan sordu."

"Ayy çok heyecanlı!" Niall ellerini yumruk  yapmış aşağı yukarı hızlı hızlı sallıyordu. Suratında kocaman bir gülümseme vardı.

Equatorial Line | LS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin