Üç

1.2K 143 166
                                    

Styles bozuntusu engeli bir haftadır kaldırmadığı için sinirliydim. Üstüne bir de derslerde sürekli benimle uğraşıyordu. Öğle aralarında kantine yemek yemek için çıktığım zamanlarda ara sıra göz göze geliyorduk.

Cuma günü eve geldiğimde Niall'ı gene televizyon karşısında tıkınırken buldum. Yanına oturup her şeyi anlatmaya karar verdim. Çıkmaza girdiğimde saçma da olsa birkaç fikri oluyordu.

“Hey!” üzerindeki sarı tişörtle çok komik duruyordu.

“Hey! Günün nasıl geçti?”

“Boş ver şimdi onu.” dedim sabırsızlanarak.

“Sorun ne?” televizyonun sesini kıstı.

“Sana anlatmam gereken bazı şeyler var.”

“İnanamıyorum, erkek arkadaş mı yaptın yoksa?!” gözlerimi devirdim. Sevgili meselelerini pek sevmezdim. Lisenin başında bir kez olmuştu, o da hayatımın hatasıydı zaten.

“Hayır, Bay Styles ile alakalı.”

“Şu çok yakışıklı coğrafya öğretmenin mi? Ne olmuş ona?” kahverengi saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdım.

“Ona mesaj attım.”

“Ne?” içtiği kolayı ağzından püskürttüğünde kahkaha atarak peçete uzattım.

“Yani yedek hattımdan. Eğlenmek için.”

“Bunu bana neden söylüyorsun?" Kendine geldiğinde arkasına yaslandı.

“Çünkü beni engelledi.” bu sefer o kahkaha atmaya başladı. Somurtarak devam ettim. “Sence ne yapmalıyım?”

“Hm.” gibi bir ses çıkarttı. Tek elini çenesinin altına koyup gözlerini kıstı. “Neden sosyal medyadan yazmıyorsun?”

Bu gerçekten mantıklı gelmişti. “Yedek hesap açıp yazabilirim! Teşekkürler Ni!” omzunu pat patlayıp odama koştum.

Telefonumu elime alıp sosyal medyada adını arattım. Takip ettiğim bazı kızlar onu takip ettiğinden hemen ilk sırada çıktı. Üzerine basıp profilini inceledim.

Bir fotoğrafında kulağına çiçek yerleştirmiş, kırlara uzanmış, gülümsüyordu. Gamzeleri çok güzel görünüyordu.

Diğerinde kucağında bir bebek vardı. Evli miydi? Açıklamayı okuyunca rahatladım. Açıklamada “Sevimli yeğenim.” yazıyordu. Ne kadar klasik.

Biraz daha resimlerde dolandıktan sonra yedek hesap işlemlerini halletmeye koyuldum. Derslerde bana soktuğu lafları yedirmek istiyordum ona.

O hırsla mesajı gönderdim.

engelikaldır.com: Selam, beni hatırladın mı?

Anında cevap gelmişti.

harrystyles: Tanrım! Beni rahat bırakır mısın?

engelikaldır.com: Üzgünüm bayım, ama hayır.

harrystyles: Ne istiyorsun?

engelikaldır.com: Kullanıcı adım açık olur diye düşünmüştüm.

harrystyles: Öyle bir şey yapmayacağım. Rahat bırak beni. Pis sapık.

engelikaldır.com: Oh, alınıyorum ama. Oysa ki size kendim hakkında birkaç ip ucu vermeyi düşünüyordum.

harrystyles: Sana neden inanayım?

engelikaldır.com: Kim olduğumu merak etmiyor musun?

harrystyles: Tamam kaldıracağım, ama sözünü unutma.

engelikaldır.com: Şüpheniz olmasın Bay Styles.

Sizce neler olacak?

Equatorial Line | LS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin