On İki

1.1K 154 158
                                    

Medya: Şeker koması. 👍🏻

"Buradaki kelime ise..." Harry bir şeyler anlatıyordu ama onu dinlemiyordum. Daha doğrusu dinleyemiyordum çünkü aklım dün arabada yaşananlardaydı. O öpücüğü dudaklarımda hala hissedebiliyorum.

"Louis!" karşımdaki sinirli adam adımı yüksekçe söylediğinde yanağımı dayadığım elimden çektim. "Efendim Harry." 

Kağıtları toplamaya başladı. "Bugünlük bu kadar yeter, aklın başka yerlerde." evet sende. Omuz silktim. "Bugün bir öğrenci hakkında şikayette bulunmuşsun." 

Ayağa kalkıp kağıtları dolabına yerleştirdi. "Evet."

"Neden?" arkama yaslandım. Kollarımı göğsümde kavuşturdum ve vereceği cevabı merakla bekledim. "Çünkü kavga çıkarmaya çalışıyordu, hem de beni gördüğü halde."

"Fazla gerginsin." dedim. "Seni biraz gevşetmemi ister misin?" kitaplığından bir kitabı almak üzereyken aniden bana döndü. "Ne?"

Öne doğru eğildim. Dirseklerimi masaya koyup sağ elimi havada salladım. "Mesela..." gözlerim penisinin olduğu yere kaydı. "Sana blowjob verebilirim?" önce yanakları kızardı, ardından kitabı alıp karşıma oturdu. 

"Böyle bir şey yapamazsın." kitabı karıştırmaya başladı. Ben onu uçurmaktan bahsederken onun kitapla uğraşması canımı sıktı.

Ayağımı çıplak bacaklarında gezdirmeye başladım. Kasıldı, gözlerime öldürecekmiş gibi bakıyordu. "Emin misin?"

Ayağım tam olarak aletinin olduğu yere gelince dudakları aralandı. "D-Daha reşit değilsin Louis." 

"Yani?" ayağımı penisine doğru bastırdım. Benden etkileniyorsun, kabul et. Bunu sertleşmeye başlayan penisinden anlayabiliyorum Harry. 

Derin bir nefes aldı, inlememek için kendini zor tutuyordu resmen. "Bunu dün de konuştuk." yutkundu. Hareket eden adem elması mükemmel görünüyordu. 

Evet, dün de konuşulmuştu bu konu. Ona arabada çok edepsiz bir teklifte bulunmuştum ama o sertleşmesine rağmen gözlerimin içine baka baka reddetmişti.

"Reşit olmadan olmaz." 

"Daha önce başkalarıyla yattım ve reşit değilim. Yaşım neden bir sorun oluşturuyor ki?" pes etmeyerek ayağımı biraz daha bastırdım. Ellerini masanın üzerinde yumruk yaptı. 

"E-Eminim onlar senin yaşıtındı. Öğretmenin değillerdi." değillerdi evet. Ama benden büyüklerdi. Genelde kendimden bir ya da iki yaş büyük kişileri tercih ederdim bu konuda.

Ayağımı çektim. Derin bir nefes verdi. Somurttuğumu görünce ellerimi tuttu. Bu ani hareketiyle mavilerim büyüdü. Harry şu an ellerimi tutuyordu!

"İstemediğimden değil." söylediğiyle biraz daha şaşırdım. "Ama reşit olmanı beklemeliyiz. Zaten şurada bir hafta gibi bir zaman kaldı." bu doğum günümde benimle birlikte olacağı anlamına mı geliyor? 

"Pekala." dedim. Daha fazla diretmenin bir anlamı yoktu. Bir hafta dayanabilirim. 

Beraber bir şeyler atıştırıp kitap okuduk. Hava kararmaya başlayınca da ayağa kalktım. "Eve gitsem iyi olacak." 

Beni kapıya kadar takip etti. Tam kapıyı açacağım sırada beni omuzlarımdan tutup kendisine çevirdi. Kaşlarımı çatmış bir vaziyette onu izlerken hiç beklemediğim bir şekilde dudaklarıma yapıştı. 

Ben daha dudaklarımda hareket dudaklara karşılık veremeden geri çekildi. "Görüşürüz." kızarmış yanaklara baktım. Bir an önce reşit olmak istiyorum!

Tenha sokakta yürürken parmaklarım sürekli dudaklarıma gidiyordu ve sırıtıp duruyordum. Resmen hoşlandığım kişiden görüşürüz öpücüğü almıştım. 

.........................

Harold 💚: Coğrafya ödevini yarım yamalak yapmışsın. 

Harold 💚: Sana çok kızgınım.

Louis ❤ : Senin yüzünden.

Louis ❤ : Bu kadar güzel olmasaydın ödev yaparken bile seni düşünmezdim. 

Louis ❤ : Ve belirtmek isterim, seni düşününce aklım başımdan gidiyor.

Louis ❤ : Yani birine kızmak istiyorsan kendine kız.

Harold 💚 : Louis ben ciddiyim. Bu ödevle sana yüksek not vermem imkansız.

Louis ❤ : O zaman düşük not ver.

Harold 💚 : Buna da içim el vermiyor.

Harold 💚 : Sana bir şans daha tanıyacağım. İki gün içerisinde ödevini güzelce yapıp bana getir.

Harold 💚 : Karşılığında sana hoşuna gidecek bir ödül vereceğim.

Louis ❤ : Aklıma hiç iyi şeyler gelmiyor, ama tamam yapacağım.

Louis ❤ : Hatta en güzel ödev benimkisi olacak.

Harold 💚 : 😋

Louis ❤ : Siktir!

Harold 💚 : Hey! Kötü söz kullanmak yasak.
(Görüldü.)

Harold 💚 : Louis...

Equatorial Line | LS Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin