Chapter 20 💗

129 26 0
                                    

Jungkook's pov

එයාලා ටිකක් එහාට ගිහින් කතා කරත් අපිට ඔක්කොම ඇහුනා. ඒත් එයාලා කතා කරන් ආවම මුකුත් ඇහුනේ නෑ වගේ හිටියේ එයාලටම කියන්න දීලා.

- මෙහෙමයි අපි කට්ටියට පොඩි help එකක් ඕනී ඔයාලගෙන්." Doll එතෙන්ට ඇවිත් එක අතක් පපුව උඩට බැදගෙන අනිත් අතේ මහපට ඇගිල්ලේ නියපොත්ත දත්වලින් හපන ගමන් කිව්වා.

- ඔව් මොකක්ද කියන්න.. අපිට බැරි දෙයක් නෑ. ඕනේ දෙයක් කියන්න." Tae එහෙම කියලා ලග තිබුනු සෙටියෙන් වාඩි වුනා.

- මේකයි.. අපිට ඕනේ jaehyung wa පොඩ්ඩක් බය කරන්න.. ඒකට තමයි උදව් ඕනී.

මොකක්.. ඒත් ඒ මොකටද..

- මොකටද කියන⁣ එක අපි පස්සේ කියන්නම්.. වැඩේ කරන්න පුලුවන්ද බැරිද කියලා කියන්නකෝ.. mr. Jk.

- Ah.. ok.. but why.

- මේකයි taehyung.. එයා පොඩ්ඩක්.. ආව්............ ආ.. නෑ නෑ.. ගොඩක් ලොකු වදයක්.. එයාට මුකුත් කරන්න එපා.. අපෙන් ඈත්වෙලා ඉන්න කිව්වම ඇති. වෙන මුකුත් කරන්න යන්න එපා.. i mean shoot කරන වගේ වැඩනම් එපා හොදද. මන් මේ කරන වැඩේ වැරදියි.. ඒක මන් දන්නවා.. ඒත් මේක අපිට කරන්න වෙනවා. " doll ඒ කියපු විදියටනම් මට දුකත් හිතුනා. එයා කැමති නෑ ඒක කරන්න.. ඒත් එයාට වෙන විදියක් නෑ.. ඒ කියන්නේ මේ කොල්ලා හිතුවට වඩා කෙල්ලොන්ට ඇනයක් වෙලා තියෙන පාටයි. කොහොම වුනත් මේකට tae ගන්න ඇක්ෂන් එක අනුව තමයි ඒ කොල්ලගේ ජීවිතේ මොනවගේ වෙයිද කියන එක දැන ගන්න පුලුවන් වෙන්නේ.. මොකද මෙච්චර කාලෙකට tae-ta අයිති දේකට දැනුවත්ව හෝ නොදැනුවත්ව ලන් වෙන්න හදපු කිසිම කෙනෙක් ඉතිරි වෙලා නෑ.. ඉතින් මේ කොල්ලත් එහෙමම වෙයි.. මේ කොල්ලා ජීවත් වුනොත් ඒ කියන්නේ tae , dollta අවනත වුනා කියන එක.

- ඒක අපි කරන්නම්.. ඒ කොල්ලට මුකුත් වෙන එකක් නෑ.. ඒත් ⁣අපිට බය නැති කෙල්ල මොකද දැන් අපිට කියන්නේ ඒ වැඩේ කරන්න කියලා.

- මේකයි.. jenee දැන් සෑහෙන්න ඉවසලා ඉන්නේ.. එයා ඉන්නේ දැන් ඉවසීම අන්තිමටම ඇවිත්.. මීට කලින් ලන්කාවෙදිත් මේවගේම දෙයක් වුනා.. ඒත් ඒ කොල්ලට වෙච්ච දේ jaehyung-ta කරන්න අපි කවුරුත් special jenee කැමති නෑ.. ඒ නිසයි ඔයාලට කිව්වේ.. jenee මේකට ආවොත් jaehyung-ge නම් එක දතක් නෙවී දත් දෙක තුනක් බඩට යයි..

Murder King ( On Hold )Where stories live. Discover now