10

15.6K 926 90
                                    

Selamlar canlar! Umarım bu bölümü beğenirsiniz...

Kitaplarımda reklam yapmak yasaktır!

İhtiyarın yanından çıkmış ve ilk günlerde keşfettiğimiz o şelaleye gelmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İhtiyarın yanından çıkmış ve ilk günlerde keşfettiğimiz o şelaleye gelmiştik. Sena ayaklarını suya sokmuş kendi kendine oyalanırken bende bir ağacın altın oturmuş elimdeki kitaba bakıyordum. İşaretli olan sayfayı açtım. Sol tarafta elinde ok olan bir adam vardı. Etrafı simsiyah dumanlarla çevrili ve gözleri simsiyahtı. Sağ sayfada ise bembeyaz gözlü, beyaz elbiseli bir kadın vardı. Erkeğin üstünde 'Syf Avcı' yazıyordu. Kadının ise 'Syf Bilge'.

"Sena. Syf ne demek"

Sena'ya seslenmem ile bakışlarını bana çevirdi.

"Net bir anlamı yok. Ama Üstün veya diğerlerinden daha güçlü manasına gelir"

Kafamı aşağı yukarı salladım ve erkeğin resminin altında yazanlara baktım.

Syf Avcı'lar saf kan avcılardır. Aynı anda birden fazla ava odaklanabilir ve onları öldürene kadar odaklarını bozmazlar. Atalarından gelen bilgelikleri ve yetenekleri onları en değerli avcılardan yapar. Her Syf Avcısının kendisine has özellikleri olduğu bilinse de, genelde bunları diğerlerine göstermezler. Acıma duygusundan yoksun oldukları düşünülür. Aile kurmaya isteksiz olan Syf avcıları, genel olarak tek gezerler ve kalabalık ortamlardan nefret ederler.

Diğer ırklarla kolaylıkla dövüşebilecek kadar güçlü, iyi sezgilere sahip, dövüşte çok yetenekli kişilerdir.

Bilinene göre özel yeteneklerden bazıları element kontrolü, zihin kontrolü veya şekil değiştirmedir. Ancak bir Syf'te bunların bir tanesinin olabileceği düşünülüyor. Henüz kanıtlanmamış olsa da bir Syf avcısının ancak ve ancak çok bağlandığı bir kişinin öldüğünü görmesi ile zayıf düşüp, kafasını keserler ise öleceği düşünülüyor

Açıkçası çok şaşırmamıştım. Kendimden bir kaç bir şey bilsem de, bazı bilmediğim şeylerde öğrenmiştim. Ama asıl ilgimi çeken kısım Rüya hakkında olanlar.

Syf Bilge'leri genel olarak çok iyi yürekli olurlar. Genel olarak potansiyellerini fark etmeden önce oldukça çocuksu ve saf olurlar.

Ailelerine oldukça bağlı oldukları bilinse de, oldukça kolay sinirlenebilirler. Aile bireylerine gelecek olan herhangi bir zarar, onları delirtebilir ve çevrelerindeki herkesin ölümüne yol açabilir.

Atalarından gelen bilgelik ile karşılarındaki düşmanı nasıl etkisiz hale getireceğini bilirler.

Genel olarak sıradışı sezgilere ve güçe sahiplerdir. Her Syf Bilge'sinin kendine has özel bir yeteneği bulunur. Oldukça gizli tutulan bu güçler şu ana kadar ortaya çıkmamıştır.Lakin tahminlere göre 'Görünmezlik veya zihin okuma olarak tahmin edilir.

MühürHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin