Selamlar canlar! Mühür kitabının finali ile karşınızdayım. Umarım bölümü beğenirsiniz...
Kitaplarımda reklam yapmak yasaktır!
Kolumdaki yaraya pansuman yapan kızın koluma sürdüğü sıvı ile acı içinde inledim.
"Ah~"
Bakışlarımı Rüya'ya çevirdim.
Aklında bir plan var gibiydi. Odaya giren Bieden denen ihtiyar adamla tek kaşımı kaldırdım.
"Oooo. Bakın kim geldi"
Alaya alarak söylediğim şey ile ihtiyar bana göz devirdi ve Rüya'ya baktı.
"Olanları duydum. Ve güzel bir haberim var."
Kaşlarım daha çok çatıldı ve bütün dikkatimi ihtiyara verdim.
"Gece'nin anlattığı bu şeylerin benzeri geçmişte de yaşanmıştı. Benden önceki bir bilgeden öğrendiğime göre bir ağaç varmış. Elflerin ve diğerlerinin tanrı olarak gördüğü bir ağaç. Sizi oraya götürebilirim."
Rüya ile kısa bir an bakıştık. Ama ne yapmamız gerektiğini gayet iyi biliyorduk. Bu savaşta birileri ölecek, ve ben bunun Rüya olmasına izin vermeyeceğim.
**************************************
"Bahsettiğin ağaç nerede ihtiyar? Saatlerdir yürüyoruz."
Göz ucuyla Rüya'ya baktım.
Rüya'yı buraya getirmek kötü bir fikir miydi bilmiyorum. Hala duygusuz gibi davranıyordu. Ama artık az da olsa bir şeyler hissettiğini biliyorum. Bu içimi biraz da olsa ferahlatmıştı. Derin bir nefes bıraktım ve ihtiyara baktım.
"Önce Boz'u kurtaralım. Ağacı zaten buluruz Gece."
Kafamı aşağı yukarı salladım ve onayladım onu. Rüya'nın anıları arasında bahsedilen göle gelmiştik. Şu an ki tek sorunumuz yer altına giden yolu bulmaktı.
Bakışlarımı Kaan'a çevirdim. Ne demek istediğimi anında anlamış ve diğerlerine birer bakış atarak komut vermişti. Anında çevreye dağılan diğer kurt adamlar herhangi bir koku arıyorlardı. Yer altına giden birileri mutlaka gerilerinde bir koku veya iz bırakmış olmalıydı.
Bakışlarımı tekrar Rüya'ya çevirdim ve derin bir nefes bıraktım.
"Rüya"
Ona seslenmem ile soğuk bakışlarını bana çevirdi.
"Merak etme. Her şey yolunda gidecek. Bunu başarabiliriz. Biliyorum."
Derin bir nefes daha aldım ve dudaklarımı yaladım. Yapacağım şey çok riskli olacak. Ama bunu yapmam gerek. Rüya ve diğerleri için...
-----------Rüya---------
Bulduğumuz tünel girişi ile derin bir nefes bıraktım. Diğerleri tünele girerken, kısa bir anlığına duraksadım ve arkama baktım. Ablam yaklaşık yarım saat önce çok önemli bir şey yapması gerektiğini söylemiş ve gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür
LobisomemKamp yapmak için çıktıkları yolda mühürlenen iki kız kardeşin hikayesini okumaya hazır mısınız? Peki ya aslında kendilerinin normal olmadıklarını anlasalar? * Hikayeden* "Mühür saçmalığına inanmıyorum tamam mı! Bu tamamen bir saçmalık!" Sinirle tısl...