Ukázalo se, že ty dvě holky jsou absolutně neškodné. A navíc se chovaly mile. Asi jsem měla být opatrnější, ale já odmala tolik toužila po kamarádkách, že jsem na otázku té s tmavou pletí, Arry, nemohla říct ne. Takže jsem se k nim připojila.
Na té druhé, Mie, holce s červenými vlasy, bylo dost vidět, že mně ani Arry nevěří.
Já jsem těm dvoum taky tak docela nevěřila, ale Mia svou nedůvěru jen těžce skrývala.
Za tu dobu, co jsme společně šly pouští, jsem si na ty dvě holky zvykla. Hlavně na Arry, Mia se s námi moc nebavila.
Většinu cesty šla před námi a nepromluvila ani slovo, zatímco jsme já a Arry probíraly snad všechno možné. Připojila se k nám jen při debatě o jídle. Takže nebylo divu, že jsme brzy začaly mluvit i o ní.
Začala jsem s tím já. „Co si myslíš o Mie?" zeptala jsem se šeptem Arry, když jsem si byla jistá, že nás Mia nemůže slyšet.
Pokrčila rameny. „Dost uzavřená. Ráda jí a určitě nám nevěří."
S tím jsem naprosto souhlasila. „Určitě nám dvěma neříká všechno. Ostatně, já taky ne, ale plánuju vám to říct, alespoň tobě. Ale ještě potřebuju čas." Vlastní upřímnost mě dost překvapila. Nikdy jsem nebyla k nikomu zcela upřímná, ani k rodičům a Filipovi. Ale s Arry to bylo prostě jiné. Nedělalo mi problém svěřit jí všechny svoje emoce. Nějakým způsobem mě to děsilo.
„Chápu, že potřebuješ čas. Zase tak dobře se neznáme. Ale Mia... dělá mi starosti. Myslím, že před někým utíká."
„Vidíš, to mě vůbec nenapadlo! Je to dost dobře možné."
„A taky si myslím, že její rodina je mrtvá."
„Proč si to myslíš?"
Arry ztišila hlas. „Když jsem se jí zeptala na rodinu, zamračila se a řekla: 'musíme o tom mluvit?' Takže si myslím, že její rodina je buď mrtvá nebo něco na ten způsob."
Dávalo to dokonalý smysl. Nemyslela jsem si, že je její rodina mrtvá, ale něco s ní určitě být muselo. Třeba zešíleli. Nebo jsou kriminálníci a jsou ve vězení. A nebo... ne, to je absurdní. Mia a uprchlá princezna naší země? Pitomost.
Co si o Mie myslíte vy? Má Arry pravdu, nebo ne? A kdo jsou, případně byli Miini rodiče?
Zatím,
Kaila146
ČTEŠ
Led a oheň
FantasiaArry, dcera Ledového císaře, mocného dobyvatele, nikdy neopustila jeho ledový palác. Touží po dobrodružství a po jiných lidech, takže přirozeně se jednoho dne rozhodne utéct. Na toulkách Rudou pouští potkává další dvě tajemné dívky a zjišťuje, že ne...