U jezírka bylo krásně. Doufala jsem, že se Mia a Katie navzájem nezabijou, ale pokud se to nestalo v noci, nestane se to ani teď.
Nahnula jsem se nad jezírko a naprosto nečekaně uviděla svůj odraz. A za mnou... za mnou byl můj otec. Vykřikla jsem a otočila se, ale nikdo tam nebyl. Asi se mi to zdálo.
Podívala jsem se do jezírka znovu, ale můj odraz už v něm nebyl. Viděla jsem sebe, jak mám v rukou oheň, stojím v ledové koupelně a ničím vanu vytesanou v ledu. Vedle mě stála Mia a pokoušela se mě uklidnit, jenže já běsnila víc a víc. Následně se rozrazily dveře a můj otec šokovaně koukal na tu spoušť.
Náhle se hladina uklidnila.
Ztřepala jsem hlavou. Co to bylo?! Moje šílené představy? Iluze? Něco úplně jiného?
Obrátila jsem hlavu zpátky k jezírku a můj odraz nikde, místo něj jsem uviděla jakéhosi bruneta se zelenýma očima, jak natahuje ruku a ze země vyrůstá skála. Zvláštní. Kdo by to tak mohl být?
Zkusila jsem do jezírka ponořit prst.
Obraz se narušil, přesně jak jsem předpokládala. Jakmile jsem ale prst vytáhla, objevilo se zase něco jiného.
Já. Já v kruhu z ohně. A co víc. Usmívala jsem se.
Opět jsem do jezírka ponořila prst a scéna zmizela.
Nahradila ji jiná. Já a otec, jak se společně něčemu smějeme.
Cože? Taková hloupost. Já se s otcem nikdy ničemu nesmála a nejspíš ani smát nebudu.
Přesto jsem se na to nemohla vynadívat. Vypadalo to jako jakási nedosažitelná rodinná idylka.
Když zmizela, povzdechla jsem si. Naklonila jsem se nad jezírko. Překvapivě tam byl můj odraz. A, stejně jako předtím, za mnou otcův. Vduchu jsem nad tím mávla rukou, myslela jsem, že to bude nějaká iluze, stejně jako předtím.
Myslela, dokud jeho ruka nedopadla na moje rameno a neozval se za mnou jeho hlas. „Tak tohle už mi nikdy nedělej. Víš vůbec, jaký jsem měl strach?!"
Jak jsem slíbila, vydala jsem kapitolu po dvou dnech. Omlouvám se, že je tak krátká, ale nebylo moc co víc psát a navíc jsem se nemohla soustředit, nevím proč. Příště snad bude delší... Aaale otázky! Co to v tom jezírku bylo? Měla Arry halucinace? Souvisí to nějak s jejím "šílenstvím"? Kdo byl ten brunet? Co měla znamenat "rodinná idylka"? A co bude dál? Miluju vaše teorie, zvlášť když si je můžu v duchu vyvrátit 🧡.
Zatím,
Kaila146
ČTEŠ
Led a oheň
FantasyArry, dcera Ledového císaře, mocného dobyvatele, nikdy neopustila jeho ledový palác. Touží po dobrodružství a po jiných lidech, takže přirozeně se jednoho dne rozhodne utéct. Na toulkách Rudou pouští potkává další dvě tajemné dívky a zjišťuje, že ne...