* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Sütunlardan birinin arkasına geçmişti. Gözlerini hafifçe kısarak Dippet'in Hagrid'in kulübesinin kapısını çalışını seyretti, Tom Riddle. Ardından gülümsedi ve arkasını dönerek Slytherin Ortak Salonu'na doğru yol aldı.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Tom, dört direkli karyolasına yıkıldı, ellerini başının arkasına koyup tavanı seyretmeye koyuldu dudaklarında memnun bir gülümsemeyle. Müdür Dippet'ten rica ettiği Aritmansi özel dersi olayını çok güzel planladığını düşünüyordu. Bunun yanı sıra Granger'ın Aritmansi'ye sahici bir ilgisi olduğunu eski öğrenci kayıtlarındaki FYBS'sinden Olağanüstü almasıyla tescillemişti. Bunun üzerine onunla hem gerçekten Aritmansi hakkında sohbet etmek hem de yakınında tutmak için bu planı yapmıştı.
Tom'a göre Kehanet ve Aritmansi birbirini bütünleyici dallardı. Granger'ın Kehanetler üzerine ne düşündüğünü merak etti. Ayrıca Sihir Bakanlığı'nın Esrar Dairesi ismindeki departmanının kehanetlerle bizzat ilgilendiğini duymuştu. Burası hakkında bilgi sahibi olabilir miydi? Salazar Slytherin'in yegane varisi olarak kendisi hakkında bir kehanet olması fikri onu heyecanlandırıyordu.
Granger'ı Aritmansi Arşiv'inde görmek ilginçti. Çünkü şu ana kadar Tom oraya giren ne bir öğrenci ne de bir öğretmen görmüştü. Önceki yıllarda bile. Madem Granger buradan haberdardı, önceki yıllar neden gelmemişti ki? Tuhaf... Tom bunu aklının bir köşesine yazdıktan sonra düşünmeye devam etti malum soru tekrar aklına gelene dek.
Granger'ı neden öpmüştü?
Bu soruyu kendi kendine sormuştu. Çünkü onu farklı bir yolla manipüle etmeyi denemesi gerekiyordu. Genç cadının Tom'un zihnine saldığı efsunu kırması gerekiyordu bu öpücüğün. Granger gizemliydi. Onun bu gizemiydi belki de Tom'u en çok etkisi altına alan ama... Her nedense o gece onu öperek bu hissi kırmaya çalıştığından beri bu sihir güçlenmiş gibi hissediyordu.
Yatağında yana döndü. İlk ders için meraklıydı.. Daha doğrusu balkondaki o geceden sonra ne konuşacakları hakkında meraklıydı.
* * * * * * * * * * * * * * *
Pazartesi akşamı Tom dersten çıktıktan sonra Slytherin Ortak Salonu'na geldi eşyalarını bırakmak üzere.
"Tom, Granger'la özel ders, ha? Oldukça şanslısın.." dedi Robert sırıtarak.
"Müdür Dippet'in ısrarı işte... Ama Profesör Granger'a karşı özel bir ilgin varsa Rob, benim yerime sen derse girebilirsin."
Rob güldü ve omuz silkti. "Belki bir ara neden olmasın?"
Tom içinde hafif bir öfke guruldadı ama sakince yok oldu. Bu esnada çantasına kitaplarını yerleştirdi özenle. Özellikle de nümeroloji kitaplarını. Çünkü Granger'ın Aritmansinin özellikle Nümeroloji dalına ilgisi olduğu açıktı arşivden aldığı dergileri düşününce..
Çantasını sırtına attıktan sonra güneş yavaş yavaş batarken Granger'ın odasının bulunduğu kuleye doğru gitmek için yol aldı.
Soğuk mermer merdivenleri arşınlarken aralığın sonuna yaklaştıklarını fark etti. Doğum günü geliyordu... Bunu büyük bir hevesle beklediği söylenemezdi. Zaten reşit olduğu için büyük bir anlam ifade etmiyordu Tom için.
Kapıya yaklaşıp iki kere hafifçe vurdu ve kulak kabarttı. Birkaç saniye içerisinde içeriden önce sandalyenin yere sürtme sesi, sonra sürgünün gürültüsü geldi ve kapı yavaşça açıldı. Granger'ın yorgun çehresi göründü aralıktan. Granger başını salladı hafifçe, "İçeri gelebilirsiniz, Bay Riddle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tomione - Profesör Granger
Fanfiction"Öğretmen olmak için fazla gençsin." "Öyleyim." diye kısaca yanıtladı gözlerini düzenlediği evraklarından ayırmadan. "Soracağınız başka soru yoksa Bay Riddle... Ofisimden çıkın." Ama Riddle ofisten çıkmadı. Daha önce hiçbir öğretmen tarafından böyl...