12. Bölüm: Kan

1.7K 169 87
                                    


Hogwarts, Üçüncü Kule
Profesör Granger'ın Odası, 05:40

Hermione Granger ellerini banyodaki  lavabonun soğuk kenarlarına dayadı. Sıkıca tuttu soğuk mermeri.  Ayakta durmakta zorlanıyordu.  Kesik kesik solurken dudaklarının kenarından akan kanı sildi yavaşça. Aynadaki yansımasına baktı.. Berbat haldeydi. Yüzü bembeyaz kesilmişti. Yanakları çöküktü. Ciğerleri parçalanırcasına öksürmeye devam etti.

Saat sabaha karşı altıya geliyordu. Terleyerek uyanmıştı, hemen ardından gelen histerik öksürüklerle beraber.
Derin bir nefes aldı ve saçlarını topuz yaptıktan sonra yüzünü soğuk suyla yıkadı. Dilindeki metalik kan tadından kurtulmak için dişlerini fırçaladı. Temiz bir havluyla yüzünü silip, bir başka bezle ise lavabonun kenarındaki kan izlerini temizledi. Aynalı dolabı açıp içinden bir poşet kurutulmuş Asphodel kökü çıkardı.

Banyodan ayrılıp yatak odası kapısının arkasındaki sabahlığını giyip sıkıca sarındı. Ardından çalışma masasının kenarında duran tunçtan havanı alarak içindeki kuru otları tokmak ile vurarak iyice ezdi. Ezdiği ve artık pudra kıvamındaki unsu tozu boş iksir şişelerinden birine boşalttı. Kuru otların olduğu iksir şişesinin üzerine mavi, parlak yoğun bir sıvı döktü. Gri renkli sıvı tozlarla buluşur buluşmaz ışıldayarak parlak turkuaza döndü. Hermione bu iksiri cep matarasına boşalttı ve iyice çalkaladı. Küçük bir yudum almak için dudaklarına götürdükten sonra suratını ekşitti. Tadı güzel değildi. Ama en azından işe yarıyordu... belki biraz frenküzümü  suyu karıştırsa daha çekilebilir hale gelirdi.

Yavaş yavaş ağrısı dinerken banyodan çıktı. Odasının kapısına astığı bordo rengi  pelerinini omuzlarına attı. Çok üşüyordu.  Ardından pelerininin iç cebine küçük şişeyi özenle yerleştirdi. Çatlamış dudaklarına rujunu sürdü. Doğruldu ve aynadaki yansımasına tekrar baktı.
Her şey beklediğinden hızlı oluyordu.

* * * * * * * * * * * *

Ocak ayı, İngiltere'nin her zamanki insanın içine işleyen soğuğunu getirmişti. Tom yavaşça dört direkli karyolasında doğruldu. Yatakhanede Rob ve Philip uyuyordu. Abraxas ise  Quidditch antrenmanı için çıkmıştı. Slytherin takımının kaptanı Kovalayıcı  Diana Rosier idi, Philip Nott'un kız arkadaşı olan Diana Rosier. Abraxas ise ikinci kaptan ve de Arayıcı'ydı. Bu sabah olaylı geçen Ravenclaw maçı yüzünden Diana'yla takıma ceza antrenmanı vermişlerdi hazır ilk dersleri boşken. 

Tom ise ilk 2 dersleri boş olmasına karşın Rob ve Philip gibi uyumak yerine beyaz okul gömleğini giydi, zümrüt yeşili ve gümüş çizgili kravatını bağladıktan sonra üzerine Slytherin logolu gri okul süveterini geçirdi. Bugün hava kapalıydı ve rüzgâr öyle sert esiyordu ki pencereler çarpıyor, rüzgâr ise büyük bir şiddetle uğulduyordu. Haftanın ilk günüydü. Bugün Granger ile iki sefer dersi olacaktı. Öğleden önceki 3. ve 4. saatler ileri düzey Karanlık Sanatlara Karşı Savunma F.Y.B.S. sınıfı iken akşam da Aritmansi özel dersi vardı. Granger ona yılbaşından sonra tekrar haber vermese de buluşacaklarından şüphesi yoktu.

Çantasını hazırlamaya başladı ve artık kutusunu açtığı gece kadar siyah tüy kalemi de itinayla yerleştirdi. Kahvaltıdan sonraki boş derslerde Öğrenci Başkanı odasında biraz okuma ve de büyü pratiği yapabilirdi.

Kahvaltı için Büyük Salon'a indiğinde öğrencilerin arı vızıltısı gibi konuşmaları başını ağrıttı. Oldukça kalabalıktı Büyük Salon bu sabah. İnsanların tatilden dönmüş olduğunu anımsayınca somurttu. 

Slytherin masasına yerleşip kendine bir fincan kahveyle kızarmış ekmek ve biraz omlet aldı. Kahvaltısını hızlıca bitirdikten sonra Granger'ı  görmek için öğretmenler masasına çevirdi başını. Kettleburn ve Dumbledoru'un arasında oturuyodu. Bakışları yorgundu. Gözlerini tabağına sabitlemiş biçimde Dumbledore'un sorduğu bir şeyi yanıtlıyor gibiydi sakince. Tom çenesini kaşıdı, hala Hermione'den ders için bir not gelmemesi onu rahatsız etmişti... Yoksa Bagman'la mı buluşacaktı? Kuş beyinli bir Quidditch oyuncusunda ne bulduğunu anlayamıyordu. Onunla... Bir ilişkisi var mıydı? Ancak Tom o günkü sarılmalarını dostane olarak yorumlayabilirdi. 

Tomione - Profesör GrangerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin