|part 8|

856 40 0
                                    

ROSA LYONS

A szívem nagyot dobant mikor felkeltem és Lando óvó karjaiban találtam magam. Lando finom parfümje az egész szobát bejárta. Ahogy ott feküdtem mintha az eszemet vesztetem volna el. Az ő pólója volt rajtam ami egy picit nagy volt rám viszont ahogy volt imádtam. Ő félmeztelen volt így nem csoda , hogy simán éreztem forró testét. Biztos voltam benne , hogy nem feküdtünk le re akkor mi történt? Próbáltam vissza emlékezni mikor beugrott ,hogy elkezdtem neki könyörögni ,hogy adja oda a pólóját mert tök menő meg amúgy is. Lassan megfordultam így már egymással szemben feküdtünk. A haja kócosan állt a feje tetején miközben egyenletesen szuszogott.

Jobban hozzá bújtam és lassan a kezemet a rendesen kidolgozott felsőtestére vezetem. Látszódik rajta ,hogy komolyan veszi az edzést és az is ,hogy az edzője nem ma kezdte. Óvatosan simogatam nehogy felkeljen és azt kívántam bárcsak ne lenne ennek vége. Ahogy ott feküdtem egyre jobban azt éreztem , hogy szerelmes vagyok belé és ,hogy lassan minden egyes porcikám vágyik a fiú ölelésére és érintéseire.

-Jó reggelt. -simogatam egy kis idő után Lando arcát mire lassan kinyitotta a szemét.

-Jó reggelt neked is. -mosolygott rám.

-Hogy aludtál. -érdeklődtem miután újra hozzá bújtam ő meg átkarolt.

-Tökéletesen. -adott egy puszit a fejem tetejére. -És te?

-Soha jobban. -öleltem meg még jobban.

-Viszont van egy rossz hírem. -ült föl az ágyon.

-Menned kell igaz? -szomorodtam el mikor kimondtam. Nem akartam hogy elmenjen tudom jól ,hogy 2 óra múlva újra találkoznánk és utána 1 hétig elkell viselnünk egymás borzalmas társoságát de olyan tökéletes volt ahogy csak mi ketten voltunk.

-Sajnos igen. Viszont ha nagyon sietsz akkor megvárlak és együtt megyünk át hozzám és ott csinálunk valami reggelit.
Az megfelel.

-Még van egy kis időnk aludni. -néztem a telómra.

-Miért hány óra?

-6 óra.

-Akkor még van időnk. 10-kor megyünk. Ha kilenckor elindulunk bőven kitérünk.

-Van egy óra pihenés igaz?

-Igaz. -hirtelen magára rántott amit csak egy mosollyal konstatáltam. -Holnap este van kedved egy randihoz?

-Persze.

-Örülök. -húzott magához még közelebb és már majdnem össze ért az ajkunk mikor elfordítottam a fejem és egy puszi lett belőle. -Át ugrom a cucaimért meg még beoakolok egy két dolgot. Majd jövök. -kellt fel az ágyról majd elköszönve tőlem hagyta ,hogy tovább aludjak.

Hát abból a tovább alvasból is az lett ,hogy reggel 8-kor arra kelltem ,hogy Lando ugrál az ágyamon. Esküszöm rosszabb mint egy gyerek. Fogtam egy párnát és amilyen erősen csak tudtam hozzá vágtam.

-Héhéhé kislány ideje felkelni. -dobta rám vissza a párnát.

-Fáradt vagyok.

-Csináltam reggelit bár gondolom nem érdekel szóval megyek és egyedül fogom megenni.

-Mond azt ,hogy még épségben van a konyhám. -dünyögtem a takaró alól mire csak nevetni kezdett.

-Persze. Na gyere kérlek ,elfogunk késni.

-Jó csak még egy perc.

-Rosa.

-Jó jövök. -kelltem fel valahogy majd a fürdőbe sietem ahol varázsoltam magamnak egy picit elfogadhatóbb külsőt majd mentem le Landohoz.
-Úgy tudtam ,hogy nem főztél semmit.
-néztem a gyümölcs tálra amit ellém tálalt. -De amúgy köszi.

valóra vált álom LN ff.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora