Kapitel 1 - jobsamtalen

5.5K 105 17
                                    

Det var en solrig dag i London, og det kunne vel heller ikke være helt dårligt. Jeg har nemligt brug for alt den lykke jeg kan få inden min jobsamtale i dag. Jeg skulle til jobsamtale hos Boy bandet "One Direction "som deres stylist. Jeg var nervøs, spændt, og meget glad for hvis jeg fik jobbet kunne det blive mit helt store gennembrud som stylist.
Jeg stod ude på mit badeværlset og lagde min Makeup. I dag var der endnu vigtigere at se godt ud.

Efter jeg var færdig ude på badeværlset, gik jeg en rundte rundt i min lejelighed. Jeg tjekkede at jeg havde huskede alt. Min mappe med looks jeg hade lavet, mine bil nøgler, og min iPhone. Jeg kiggede mig  en sidste gang i spejlet, inden jeg gik ud af døren. Jeg kom ud i min opgang, og jeg var hurtig nede af træpperne, og ude i min sorte Range Rover.

På vej hen til bygningen hvor jobsamtalen skulle være, sad jeg og tænkte over hvordan det ville være hvis jeg skulle arbjede sammen med One Direction. Jeg altid været lidt fan, jeg syndes de laver noget super musik, men jeg bliver aldrig ligesom alle directioners. Jeg skruede op for radioen og skrålede med på alle sangene som de spillede.

Da jeg ankom til bygningen hvor job samtalen skulle holdes, gik jeg ind i gennem to store glas dører, hen til en skranke hvor en dame med opsat hår, grå blazer og nederdel, kiggede ind i en IMac.

Da jeg kom hen til hende kiggede hun op fra computerne og spurte " Kan jeg hjælpe dig?"

"Ja jeg skal til en jobsamtale som stylist for One Direction, idag klokken 12:00 " svarede jeg hende.

Hun kiggede først ind ind i computeren ind hun spurte"Julie Rasmussen, er det dig ?" Hun smilede anstreng til mig. 

"Ja det er mig" 

" Følg efter mig" Sagde hun og rejste sig fra skranken. Jeg følgte efter hende ind i en elevator, hun trykkede på en knap hvor der stod "20" på. Elevatoren begyndet at køre op og da vi kom til egtage 20, sagde elevatoren en pling lyd, og dørene gik op. Vi trådte ud og gik ned at en lys gang.

"Her" Sagde hun. Hun gjorde en bevælgse med hendes arme, hen mod en dør. Jeg nikkede og hun gik tilbage mod elevatoren. Jeg kigede på min iphone for at se hvad klokken var.

11:57

Jeg besluttede mig for at vente til klokken blev 12:00 med at banke på døren. Jeg fik de sidste 3 minutter til at gå med, at checke min instagram, som jeg var stor bruger af. 

Klokken blev 12:00 og jeg bankede på døren.

"kom ind " lød en stemme der inde fra.

Jeg gik af døren, hvor jeg blev mødt af 4 smilende kvinder. Deres smil kun kunne få mig til at smile mere inde jeg allerede gjorde. Jeg rakte ud for at hilste "Hej mit navn er Julie Rasmussen " Sagde jeg og smilde lidt mere. 

Jeg hislte på dem alle 3, og de præsnterede sig selv for mig. De førte mig hen til et bord i det her store rum med masser af naturligt lys, billeder fra modeshows, tøjstativer og et hvidt lædere som skulle bruges til photoshoots.

Jeg satte mig ned og jeg begyndte og fortælle lidt om mig selv. Jeg viste billeder fra looks jeg havde stylet. De var super sød og stillede nogen enkle spøgsmål, vi snakkde lidt om drengen og om deres tildliger stylist,  som var stoppede fordi, hun hade fået et barn.

Da mødet var slut rejste jeg mig op og spurte hvor Wc'et var. De fortalte mig hvor det var og jeg smuttede kort. Jeg fik gjordt hvad jeg skulle gøre ude på Wc'et og fik fundet min vej tilbage til de andre som stod og snakke lidt inde de fik øje på mig.
"Når Julie Det var super hyggeligt at møde dig og vi syndes du er super talent fuld og vi kunne rigtig godt tænke os at andsætte dig " sagde en mørk kvinde som hed Lydia som var stylist assistent, "men du skal møde drengene før vi tager den endelig belsutning" sagde hun og smilde. Mit smil blev kæmpe stort, og jeg havde mest af alt bare lyst til at hoppe og danse, men jeg bliv nød til at virke profesionel.

"Jeg vil med glæde mød drengene " sagde jeg meget glad og smilende.

"Godt kan du være her igen klokken 12:00 på mandag ? " spurte hun

"ja det passer helt perfekt " sagde jeg. Lydia trak mig ind i et kram og det samme gjorde de 3 andre kvinder. Jeg forlod mødet, bygningen og ind i min bil med et stort smil på læben. Tænk at jeg har fået mit drømme job, "Stylist på fuld tid" det lød super godt i mit hovede. Jeg glædet mig til at møde drengene, jeg håbede virkelig at de ville kunne lide mig.

________________________________________________________________________________

Hej 🎂🎂🎂

Håber virkelig at jeg kunne lide det første kapittel, selvom der var lidt kedeligt. Håber i vil følge med, jeg lover at det bliver meget berede i de næste kapitler !

- Julie

Don't Stop - HSWhere stories live. Discover now