Jeg vågnende Mandag morgen til min alarm, jeg havde sat til klokken 07:00. Det tog mig lidt tid og vågne men da jeg kom i tanke om, at i dag var den dag jeg havde set frem til hele weekenden, jeg skulle nemlig møde One Direction. Da jeg kom i tanke om det var jeg hurtigt ude af sengen og ude i køkkenet for at lave morgen kaffe.
Klokken 10:47 var jeg helt klar til at tage afsted. Jeg hade været i bade tørret mit hår, lagt naturlig make-up, jeg havde fundet et outfit som jeg både følget og så godt ud i. Jeg var super spændt og nervøs, tænk hvis de nu ikke kunne lide mig og de ikke ville have mig. Bare tanken gjorde mig bange.
Jeg tjekkede lige Istagram inde jeg forlod min lejlighed. Niall have postet et billede. Det var en selfie af ham og drengene med teksten "Looking forward to meet the new stylist". Billedet fik mig til at smile og håbe på at det kun kunne hjælpe mig.
Klokken var nu 11:30 og jeg var på vej ned i min bil. Jeg havde regnet ud, at de ville tage en 30 minutter at køre der til. Jeg håbede på at tarfikken ikke ville være træls, for ellers ville jeg komme for sent. På vej skruede jeg høj op for musikken og skrålede med på alle sangen ligesom sidste gang jeg kørte den her tur.
Da jeg ankom til samme bygning som i fredags, hvor jeg var til jobsamtale, blev jeg nervøs. Jeg samme vej som damen viste mig, ind af glasdørne igennem receptionen, hen til elvevatoren, tryg på knap nummer 20, ud og ned af den lange gang og hen for enden til døren. Jeg tjekkede klokken før jeg bankede på
11:54
Jeg to mig sammen og bankede på døren.
Døren blev åbnet af Lou "hej Julie, godt og se dig igen " Sagde hun og krammede mig. Jeg fulgte efter hende, hen til det samme bord, som i fredags. Der sad de, One Direction. Jeg begyndet at smile mere. De rejste sig og gik hen mod mig. Den første der kom hen til mig var Niall
" Hej Julie, man! jeg har glædet mig til at møde dig og wow du ser godt ud " sagde Niall og trak mig ind i et hårdt kram. Hans glad ansigt fik mig til at små grine. De andre smilede bare til mig og hilste pænt. Jeg begyndet og snakke og vise mine ting til dem og fortalte om mig selv. De var super sød og spurte ind til både mit arbjede og min liv. Jeg fortalte om min opvækst i Danmark og at jeg flyttet til London som 18 årige.
" Julie det var helt vildt hyggeligt og møde dig. vi glæder os til du starter " Sagde Liam. Jeg tabte både næse og mund og blev helt vildt glad. Liam slog armen ud og krammede mig.
Jeg sagde farvel til alle drengene og pigerne da jeg havde pakkede min ting sammen.Lige inden jeg var på vej ud at døren kom Harry hen til mig.
" Hey Julie vil du ikke have mit nummer, så vi kan finde en dag og snakke om det tøj jeg skal have på?" spurte han, og smile mens han stod med hans telefon i hånden. Han så næste hen nervøs ud, da han spurte. Jeg havde fået et godt indtryg at alle drengene min især Harry. Der var et eller andet over ham der fangede mig.
"Julie hørte du mig ?" Spurte han og viftede hans hånd foran mit andsigt.
" Øm.. ja du ville have mit nummer " svarede jeg ham. Han rakte hans iphone frem til mig. Jeg gik ind under kontakter og ny kontakt. Jeg skrev mit nummer. Jeg tilføjede mig selv som "den hotte stylist. Jeg rakte Harry mobilen og han begyndet og grine, jeg tror han har fundet ud af hvad jeg skrev.
"Okay Julie hvis du skal hedde det vil, jeg også selv vælge hvad jeg skal hedde" sagde han næste ude af stand til at sige en hel sætning fordi han grinede så meget.
"Det er en aftale " sagde jeg og fandt min telefon frem til ham. Han begyndet og skrive. Da han var færdig med at skrive gav han min telefonen tilbage.
"Din lover boy" sagde jeg meget højt og meget overraskede, jeg begyndet at grine så meget at det næsten gjorde ondt!
Resten af drengene kom ud til også og spurte hvad der var så sjovt, mig og Harry kiggede bare på hinanden og fortalte dem at Harry viste mig en sjov video.
Jeg fik sagt farvel til dem alle og jeg var nu på vej hjem. Da jeg kom ind i min lejlighed var det første jeg gjorde at smide mig på sofaen. Jeg var så udmatte af at snakke og girne at jeg næste faldt i søvn med min jakke og sko på.
________________________________________________________________________________
Også lidt kedeligt men jeg håber at i vil give den en chance fordi jeg syndes ikke bare at der skal bygges lidt op inden.
- Julie
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...