Julies Synsvinkel
Jeg vågnde med et par arme omking min talje og et åndedræt i min hovedebund. Først blev jeg bange og tænke shit men da jeg så drejede mit hovede kunne jeg se en velkendt krøltop, og alle billedere fra i grå poppede op i mit hovede.
Vi så Pretty Little Liars indtil jeg må ha fladt i søvn. Vi fik ikke snakkedet så meget fordi Harry var virkelig optaget at skærmen og ville helst have være detalje med.
Han var virkelig sød når han var koncentret. Han sugede kinderne lidt ind og nullerne hans hage med hans tommelfinger og pegefinger.
Han var virkelig også sød når han sov. Hans mund var lidt åben, hans øjne lukkede blidt i, hans krøller dækkede lidt af hans pande og venstre øje. Han snorklede stille og roligt. Hans så helt afslappe og dejlig ud.
Jeg vendte mig helt rundt dog stadig væk i Harrys greb. Jeg førte min hånd op til hans rolige ansigt og strøg blidt hans hår væk fra hans pande og øje. Hans øjenlåg rygge lidt på sig da jeg røgte hans pande. Jeg kørte min hånd ned langs hans kind og ned til hans læber. Man jeg kunne godt bruge hans læber på mine lige nu. Jeg kørte min tommel finger over hans under læbe og et smil begyndte så småt at brede sig. Jeg kiggede op og blev mødt af et par krystal grønne øjne.
Okay det her var lidt pinligt. Harry opdagede mig i at røger ved hans læber.
Jeg kunne mærke varmen stige i mig ansigt.Harry stramte greb rund om mig og trak mig længer ind til ham. Han havde stadigvæk den hvide t-shirt på han også hade på igår så jeg lå ikke direkte mod hans bryst.
"Jeg kunne godt vågne op det hver morgen " sagde han virkelig sexede i hans dybe hæse morgen stemme.
"Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre for at du vil tro på mig når jeg siger at jeg er faldet for dig - hårdt" sagde han. Hans brystkasse brumme når han snakkede
"Harry jeg tro på de-" sagde jeg men blev afbrudt af Harry
"Hvad skal jeg så gøre Julie fordi det kør mig skør at se på dig hverdag og kun kunne tænke på hvor meget jeg elsker dig og hvor meget jeg ville ønske du var min " sagde han og med et suk.
"Harry Jeg har aldrig haft en kæreste jeg ved ikke hvordan man gør det her, Jeg har aldrig været på en date med en jeg elsker, jeg har seriøst ingen ide til hvordan jeg skal gøre det her rigtig " Sagde jeg oh hævede stemmen lidt. Jeg kunne mærke en tåre finde sin vej ned af min kind men den blev hurtigt fjernede af en finger som ikke var min.
"Jules du må ikke græde. Jeg ville være overlykkelig hvis jeg kunne være den første til at opleve de ting med dig. Jeg ville gøre dig til den gladeste og men elskede kvinde i hele verden, jeg ville spøge ind til din dag når du kommer hjem. Jeg vil holde om dig når livet er hårdt og man mest bare har lyst til at græde. Jeg ville vise dig verden og jeg ville ikke mindst elske dig hver dag. "
Sagde han.Jeg var forlængst startede med at græde. Det var ikke triste tåre men grædes tåre fordi der var nemlig heller aldrig nogen der havde fortalt mig noget så sødt før.
" Julie jeg vil være den første til at tage dig ud på en rigtig date, så når vi kommer tilbage til London så tager jeg dig ud og for dig til at følge som en prinsesse " sagde han glade og energisk imens han satte sig op.
"Nej Harry " knorede jeg og vendte mig om så jeg kiggede ned i min hovedepude
"hvad så? " spurte han undrene
"Jeg vil ikke have et forhold hvor du skal give mig gaver hverdag, og hvor jeg forvender at du kommer hjem med blomster og chokolade. Jeg vil ikke have et forhold hvor jeg skal sige at jeg stoler på dig hverdag for det skal være en selv følge tænker jeg " sagde jeg og mente hvert et ord.
"Årh thank god Jules hvor har du været hele mit liv " spurte han og kysse mit bag hovede hårdt. Vi må have samme tanke gang til forhold.
Jeg kunne høre badeværelses døren blive låst og bruserne starte.
Jeg jeg fandt min telefon som var det eneste der var mit jeg havde nemlig allerede alt mit tøj på. Jeg traskede ud af døren, 2 skridt til venstre, satte nøgle koret ind og låse døren op, traskede ind på mit værelse smed mig på sengen og kiggede ud over Brisbane fra det store vindue for enden af mit værelse.Jeg kunne ikke lade vær med at tænke på de ord Harry hade sagt. De gik alle sammen lige ind i hjerte på mig. Han ville den være den første til at opleve de ting man gør som kærester sammen med mig. Jeg glædet mig pludseligt til at vi skulle tilbage til London.
___________________________________________________________
Hej B-)
ved godt at det her kapittel var en del korter en de andre jeg sidst har skrevet men jeg syndes bare det var et godt sted at slutte det i stede for at skrive en del som sagtens kunne undværes.
Så noget vi endelig til kapitel 20 !! jeg syndes det er lidt vildt. Jeg ved ikke hvor lang historien bliver så jeg ved ikke hvor langt der er igen.
<3
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...