Ikke rettede!!!
Julies Synsvinkel.
"Okay Hazza, jeg har lavet en liste med alle de ting vi skal købe idag så vi er klar til når babyen kommer" sagde jeg stolt over mit seneste arbejde. Jeg har fået helt vildt meget fritid efter jeg kom på barsel så jeg havde haft tid til at lave en list over alle de ting vi skulle købe til det lille nye famile medlem som meget gerne skulle komme.
Jeg var i 7. månede og lignede efter hånden at jeg havde slugt en bold. Harry syndes jeg så fantastik ud og kune ikke lade vær med at fortælle mig hele tiden. Jeg er rimelig sikker på at han kan læse mine tanker fordi at jeg har haft det så svært med min krop efter jeg var blevet gravid.
"Okay Jules må jeg se" sagde han. Jeg gave han listen og han blev straks overraskede. "Den er jo kæmpe lang!" sagde han i et noget højer tone leje.
"Men der er fordi at vi mangeler kæmpe mange ting"
"Kan vi over hovedet nå og købe alt det er her idag?" spurte han og kiggede undrene på mig også på listen.
"nej men vi mangeler alså alt! vi har intet, hvad nu hvis babyen kommer i morgen, hvor skal den så sove, eller hvad skal den have på? " forklarede jeg ham.
"Okay du har rat med hvorfor skal vi købe alt det her lige idag?"
"seriøst?! Hørte du ikke et ord af det jeg lige sagde ?!" spurte jeg vredt. Jeg havde virkelig fået en kort lunte!
"Jo men..."
"fint så spøger jeg bare Niall" Sagde jeg pige sur og fandt min telefon frem.
Harry tog min telefon ud af hånden ligeså snart jeg havde taget den op "nej du gør ej!" sagde han og lage den ned igen.
"Okay men så tager du dig sammen og gør som jeg siger!" sagde jeg og kiggede dybt ind i hans grønne øjne.
"Javel"
***
Hele vejen til baby shoppen læste jeg listen op for Harry, flere gange. Tilsidst bad han mig pænt om at stoppe. Da vi ankom var vi allerede helt på bar bund. Det første der stod på min liste var en barnevogn. Der var ca 50 forskellig barnevogne i butikken og vi viste jo ingen ting om havd den skulle kunne og havd for en der var best. Så vi spurte en dame. Hun forklarede længe om alle barnevognen og Harry lyttede flittigt efter. Han nikkede og stilet spørgsmål. Jeg kom til at tænke på hvordan han var i skolen, om han lyttede lige så godt efter eller om det kun var når han skulle købe barnevogn til hans kommen barn?
Vi endte med at købe en sort forholdsvis normal barnevogn.
Efter barnevognen skulle vi købe en seng. Vi var begge to helt enige om at det skulle være en hvid tremme seng, så det var det vi endte med at købe
vi fik købt en masse! dog ikke helt listen men en del. Jeg fik så undt i mine ben af at trave rundt i den baby butik og kigge på baby udstyr at jeg til sidst måtte give op. Vi aftalte at det hele blev leveret på vores adresse inde for den næste uge. Vi fik betalt og kom ud i bilen sikkert.
Da vi kørte der fra var klokken blevet lidt over fem og jeg var ved at dø af sult. Jeg spiste seriøst hele tiden og var helt tiden sulten. Der var perioder hvor jeg havde helt vildt meget lyst til pomfritter eller nudler også kunne jeg leve af det! Jeg var også begyndt at spise helt vildt meget mindre lækkert mad.
Jeg kunne for eksempel spise mayonise på alt! Jeg mener alt!
Harry syndes det var så karmt og han var flere gang nod til at efter lade mig mens jeg spiste.
"Kan vi ikke holde ind et sted og købe mad med hjem?" spurt jeg Harry om da vi var kommet ud fra parkerings pladsen.
"Jo hvad ønsker damen?" svarede han og koncenteret sig om at køre bil.
"Subway!" sagde jeg virkelig ivrigt, lidt for ivrigt måske?
"som fruen ønsker"
"tak Hazza" jeg lægende mig over og kyssede ham på kinden.
***
Vi fik købt og spist subway. Det var virkelig det beste måltid jeg længe havde fået.
Jeg havde virkelig hygget mig idag, selvom at vi ikke fik købt alt hvad der stod på min liste, så var der alså ikke noget der kunne slå at være sammen med den mand jeg elsker aller mest!
____________________________________________________________
Så fik i et kapitel, jeg håber i kan lide det!
KYYYYYYS :-*
ESTÁS LEYENDO
Don't Stop - HS
FanficJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...