Ikke rettede!!!
Julies Synsvinkel
"Idag er det Julies fødselsdag hurra hurra hurrrrra." Kunne jeg høre i min underbevist hed.
"Mor! Det er din fødselsdag" Vækkede vores søn Mason mig og kyssede mig på kinden. Jeg satte mig op i sengen og blev straks overfaldet af en lille 2 årlig dreng med krøllede hår og store grønne øjne.
"Tillykke mor!" sage han or krammede mig.
"Tak mase " sagde jeg og kyssede hans krøller.
"Se mig og far har lavet morgen mad" sagde han og stillede sig stolt ved siden af hans far som stod med en bakke med morgenmad og to pakker.
Harry gik over til min side af senge og sagde: "godemorgen baby og tillykke med fødselsdagen" også kyssede han mig. Efter næsten 3 år med Harry går min mave stadig helt amok når han kysser mig.
Jeg tog bakken og Mason kravlede op under min dyne og lagde sig ved siden af mig. På bakken var der toast, æg, juice, to bakker og et kort jeg var rimelig sikker på mason havde tegnet.
"Havd skal jeg åbne først?" spurte jeg Mason om. Harry lå på den anden side af Mason med armen omkring os.
"Den her har jeg tegnet" sagde Mason stolt og pegede på kortede inde han rykkede sig ind til sig fars torso. Han var helt klart fars dreng.
Jeg tog kortede op og begyndte at læse
'Kære jules kæmpe storte tillykke med din fødselsdag. Du er en fantastisk mor til Mason og en fantastisk kæreste. Mig og Mason kan ikke vente til at tilbringe dagen med dig<3 kærlig hilsen Mason og Harry. '
"Tak" sagde jeg og kyssede begge mine drenge.
"mor åben den her først" Sagde Mason og gav mig en pakke der var pakkede ind i rødt gave papir. Inde i gaven var der et nye par Christian Louboutin stilletter i sort med diamanter på.
"Wow " sagde jeg
"Det var Mase der valgte " sagde Harry. Jeg krammede og kyssede dem begge to.
Den sidste gave var en del mindre pakkede in i sølv gave papir. Inde i gaven var der en lille æske hvor der stod 'Tiffany & co' jeg løftede låget og et syne kom et par lange diamant øreringe frem. De var det smukkeste jeg længde havde set og jeg kunne næste ikke tro mine egne øjne.
"Wow drenge" sagde jeg.
"Kan du lide dem?" spurte Harry nervøst. Hans stemme var helt lille og næste umulig at høre.
"jeg kan ikke lide dem, jeg elsker dem!" sagde helt ærligt.
Jeg kyssede dem en gang mere inde jeg gik igang med at spise morgenmad. Harry tændte for tv'et i soveværelset også var mason ellers helt opslugt af de gule men der var på skærmen.
Efter morgenmaden på sengen gik jeg i et opfriskende bad, selvom at vi havde besluttede os for bare live hjemme indtil i aften hvor vi alle tre går ud og spiser.
Efter Baden hoppede jeg i et par yoga bukser og en af Harrys sweatshirts.
Da jeg kom ned i stuen igen havde Harry lavet popcorn og ham og Mason lå på sofaen under et tæppe.
"Hvad skal vi se?" spurte jeg om og lagde mig ved siden af Mason på sofaen. Lige i det jeg havde sagt det startede peter pan på tv'et. Både mig og mason blev virkelig glade og helt vildt spændte.
Vi bruget resten af dangen i sofaen indtil klokken blev frem hvor vi begyndt at gøre os klar til at tage ud og spise, alle tre. Mason var et virkelig nemt barn og han havde altid været, så han var bestemt ikke noget problem at have med. Han var virkelig mig og Harrys engle. VI elskede ham over alt på jorden og ville gøre at for at han fik den beste opvækst en dreng kunne ønske sig.
Han lingede virkelig sin far. Han havde Harrys krøller og grønne øjne. Han minde dog mest om mig i hans personlig hed, dog var han stadig en fars dreng.
Jeg besluttede mig for at tage en sort stram kjole på, mine nye sko og mine nye øre ringe. Jeg satte mit hår op og lage en smule makeup inde jeg gik neden under hvor jeg viste at Mason og Harry ventedet.
"Wow" sagde Harry da jeg kom gående ned af trappen. "Hvordan kan det være at jeg er så heldig at jeg er kærester med verdens smukkeste pige og hun er samtidelig også den beste mor i hele verden til vores fælles barn" sagde han, tog it ansigt i hans store hænder og kyssede min læber.
"addd" Lød en lille barne stemme. Mig og Harry grinede lidt af Mason så han løb over og klemte sig fast på mit ben.
"Hvad så lille ven" spurte jeg og satte mig på hug ned foran Mason.
Harry satte sig ned ved side af mig og sagde "Mase syndes du ikke bare at mor er den smukkeste?" Han kiggede op på mig inden han nærmest kastede sig i Harrys arme.
Vi fik fundet alle vores ting og vi kom ud af døren så vi kunne være på restauranten klokken 18:00 hvor vi havde bestil bord.
Da vi ankom var der ikke nogen jounalister at spore, men vi viste godt at de ville være her snart og i sær fordi vi har mason med ude. Det var virkelig hårdt for one direction at Harry skulle være far. Det var virkelig også hårdt i starten at være en nybagt familie og samdelig være det hotteste i verden. Vi kunne ikke være nogen steder ude at de var der! Det var virkelig hårdt men som Mason voksede blev det milder og milder. Nu kan jeg sagtens aflever ham i vuggestuen uden at de er lige i hælene på os.
Vi kom ind og vi fik vores bord. Allerede inden vi havd sat os ned havde Mason fået en beste ven. Han kunne virkelig få alle til at kigge på ham og sige "nurh" eller " hvor er han bedårende" selvfølgelig var han det, han var jo mit og Harrys barn.
Vi hyggede os virkelig og fik spiste en masse god mad.
Klokken blev halv ni og Mason er faldet i søvn i mine arme. Vi fik betalt og er nu på vej ud i bilen. Harrys bodyguard blev nød til at komme for at følge os ud. Der var kommet så mange jounalister og fotografer der ville have billederne til deres næste sladder historie, så de kan sælge der løgne.
vi var ingen gang kommet ud af døren før vi blev blændet af deres blitz. Vi skyndte os virkelig hen til vores bil og væk fra restauranten og hjem til vores egen hus.
Da vi kom hjem bar Harry Mason op på hans værelse og i seng. Jeg tog mit tøj af og lage mit på sengen. Jeg kunne mærke seng synke i den ande side og en arm seng sig rundt om min krop og trak mig længer ind til hans bryst.
"Skal vi lave en søster til mason?" spurte Harry og kyssede mig under mit øre
"Ja"
_______________________________________________________________
Hejjjjjjj
Det her var en speciel kapitle fordi at idag er min fødselsdag og jeg bliver 15 så derfor syndtes jeg at i skulle have et kapitel.
Det var et flash forward og jeg håber virkelig at i kan lide det :-)
kærlig hilsen julie <3
ESTÁS LEYENDO
Don't Stop - HS
FanficJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...