Julies synsvinkel
Flyvetur var hurtig overstået. Jeg hade sovet, tegnet med Lux og snakket med de andre.
Lignu sad vi i 3 taxier fra flyet og hen til det hotel vi skulle bo på. Jeg hade ingen andelse om hvor vi skulle bo, men jeg forventede noget stort, det var trods alt One Direction.
Jeg sad i en taxi sammen med Lou og Lux. Lux sad og sov op af mig og Lou sad og kiggede ned i hendes telefon. Det krævede meget at holde mine øjne åben. Klokken var lidt over tre om natten og vi fløj klokken 8 om morgen i London, Fuck jeg hader tidszoner og jetlag.
Det næste jeg husker er at jeg jeg blev ruskede i let "Julie" Sagde en rolig stemme.
Da jeg slog øjne op stod Helene med et smil på læben " vi er ankommet til hotellet " Sagde hun på dansk !!!!
Jeg strakte min trætte krop, jeg husker slet ikke og været faldet i søvn, men det var virkelig tiltrængt. Jeg kiggede på uret på min telefon 04:17, jeg sukkede lyd løst og trådte ud af taxien. Jeg tog min kuffert og begyndte at gå hen til glas døren der førte ind til den kæmpe bygning.
Der stod en mand ved døren og åbnede den for mig, jeg sad pænt tak og trådte ind. Der var højt til loftet, gulvet var lavet af hvid marmor og de eneste to farver der var var hvid og guld. Jeg forsatte ligeud og hen til receptionen hvor en dame men den sort nederdel, en sort blazer, en virkelig nedringet trøje og håret sat op en i meget stram knold, sad.
" Hej kan jeg hjælpe dig" sagde hun arrogant. Jeg var allerede træt af hende
"Ja jeg er med One Direction " Sagde jeg i modsætning til hende med et smil på læben og en glad tone.
" Kan Jeg se noget bevis ?" spurte hun igen arrogant
Jeg fandt det ID kort jeg var blevet tildelt da jeg startede. Det kunne få mig ind på de hoteller hvor drengen boede, jeg kunne komme ind bagstage til alle deres koncerter. Det var et kort alle dem der arbejde for One Direction fik tildelt.
Hun kiggede på kortet inden hun gav det til bage til mig og fandt et nøgle kort frem til mig
"her. Du skal bo på værlse nummer 1507. Det er på 12. sal, hà en forsat gó nat " sagde hun og smilte så falsk du tror der er løgn.
Jeg gik væk fra den sur receptionist og hen til elevatoren. Udtroligt at sådan et dyrt hotel har så nogen sure mennesker ansat, det kan godt være at klokken er fire om natten men.... Jeg kunne stadig smile og jeg er helt klart ikke en natte ravn.
trådte ind i elevatoren og tryggede på knappen hvor der stod 12 på. Jeg kiggede ind i spejlede som dækkede hele bag væggen i den brune marmor med guld knapper. Jeg fortrød hurtig at jeg kiggede. Min hår stod ud til alle reninger, mit super flotte jogging tøj ( kan i mærke sarkasmen ) var krøllede og jeg hade aldrig set så store poser, som dem jeg hade under mine øjne. Nu kan jeg bedere forstå hvorfor hende damen var så sur, det ville jeg også være hvis jeg så en som mig på den her tid af natten. Hun tør nok ikke og gå alene hjem nu.
Elevatoren sagde et pling og dørene åbnede. Jeg trådte ud og ud på den lange gang.
Jeg skulle finde nummer 1507, så jeg skulle gå til højer, det kunne jeg ser på et skilt.
1503, 1505, 1507 her var det. Jeg trådte ind af døren, duften af nyt sengetøj og vaskede midler angreb min næste bor med det samme. Jeg gik videre ind i den lille gang og helt ind i et stort rum med en stor seng, et tv på vægen og et skrive bor med stol til.
Lige i det jeg smed mig på min seng med hovedet i dynerne gik min dør op og ind kom 3 glade dreng fyldt med energi imens de spillede Talk Dirty for fulde drøn.
De begyndte at hoppe i min seng imens jeg bare lå og knorede. Hvordan kune man have så meget meget energi på den her tid af natten ?
" Come on Jules. vi ved du kan twerke " Sagde Louis med et smil og hoppede videre sammen med Harry og Niall.
" Århhh drenge " Sagde jeg træt imens de hoppede vildere. Jeg lå stadig med hovedet ned mod dynerne, så godt jeg nu kunne med 3 hoppede drenge i min seng.
En af dem begyndte at hive i en af mine arm for at få mig op og stå. Jeg kiggede op fra dyne og så at det var Harry. Så træt som jeg nu var fik han mig op og stå i sengen. mine ben faldt næsten under mig af træt hed.
"Hop " kommanderet han. Jeg må ind rømme at faktisk nød at være i Harry selvskab også selv om at Louis og Niall var her.
Vi hoppede, grinede og sang med på musiken der spillede fra Nialls telefon. Vi lå alle sammen ned i sengen lige nu og prøvede at få pusten igen efter det intense hopperi. Vi lå alle sammen bare og kiggede lige op i luftede, der var igen der sagde noget, alt jeg kunne høre var vores vejrtrækning.
"Det er godt at det er mig og Harry der bor ved siden af dig, ellers vil de andre bare tro at der var nogle der hade sex her inde " Sagde Louis. Vi andre 3 grinte bare af han kommentar.
" bor du inde ved siden af mig?" Spurte jeg harry der lå lige ved siden af mig.
" Ja " sagde han og kiggede ned på mig og smilte. Jeg smilte bare tilbage og kiggede op i loftet igen. Niall hoste akavet og kiggede på mig. Han viste at mig og Harry hade kyssede.
Han skubbede mig ind i siden af min mave, jeg kiggede på ham igen inde jeg spurte " Hvad?"
Han grinte bare. Jeg kiggede på Harry også bare lå og smilte.
Louis satte sig op og kiggede på os tre " er jeg gået glip af noget ?" spurte han. Jeg kunne mærke varmen i mine kinder stige, og min mund blev tør. Jeg kiggede igen op på Harry som allerede kiggede på mig. Jeg gav ham " Du siger det " blikkede inden han satte sig op.
" Øhhm... Louis " Sagde han nervøs og kløede sig i nakken, under hans lange hår.
"yarh " sagde Louis
"Jules og Harry har kyssede " afbrød Niall ham.
Louis begyndt at grine, hvilkede der forvirrede mig, hvorfor grinede han ?
"Som om jeg ikke viste at der var noget i mellem jer " Sagde han. Jeg kiggede på Harry som også kiggede på mig.
"Hvad mener du ?" Spurte jeg Louis.
"Den måde Harry kigger på dig. Den måde han smiler når du træder ind i rummet, det er som om hans ansigt lyser op. Den måde du, Julie altid begynder at smile når Harry også smiler. Den måde Harry ikker er til at komme i kontrakt med når du er i nærheden af dig eller når du snakker. Tro mig Liam og Zayn kan også se det "
Jeg var i chok, jeg trode ikke det var så tydeligt at jeg var vild med Harry.
Nej Julie du er ikke vild med Harry.
Hvem prøver jeg at snyde Selvfølgelig var jeg vild med Harry.
Den måde jeg nød og være i hans selvskab. Den måde min mave slår knuder når jeg endten høre han snakke, eller hans grin selv når jeg høre hans navn så kan jeg ikke lade være med at grine.
Men var Harry også forelskede i mig ?
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...