Kapitel 40

1.5K 48 6
                                    

Ikke rettede!!!!!

Julies Synsvinkel 

Jeg sad og vente på at Harry kom hjem. Klokken var lidt over 7 fredag og jeg sad i stue med et tæppe og så tv. Jeg havde spist take away mad til aftnes mad og jeg hade tullede rundt i min pyjamas resten af dagen. 

Da jeg hørte døren gå op sprang jeg ud af sofaen og spænede ud i haulen hvor den person jeg elsker aller mest stod. Jeg sprang i hans arme og slog mine ben rundt om hans liv. 

"Hvorfor er du så glad?" spurte han. Han begyndte at gå stadig med mig higede  rundt om livet. Jeg stødte mine læber mod hans og begyndte at kysse ham. Der gik ikke lang tid før Harry begyndte at gen glæde kysset. Hans læber var virkelig savnet selvom det var var mere end nogen timer siden de sidst var smeltet sammen med hinanden. 

han gik ind i stuen, stadig med vores læber mod hinanden. Han lagde mig ligeså stille ned i sofaen og kyssede min nu blidere. Han begyndte at køre hans hænder op under min trøje. Hans hænder fandt hurtigt vejen til min bryster der ikke. 

"God du har ingen bh på" stønnede han og kyssede virrede. 

Mine hænder køre gennem Harry krøllede hår og rykkede bildt hvilkede fik at til at udstøde den mest sexede lyd i verden. 

Hans hænder glæd ud af min trøje og ned til kanten af. Han begyndte roligt at tage den af mig og før jeg viste af den var den smidt et sted i rummet og jeg lå med bar over krop. Jeg har aldrig været så slev sikker over for en dreng som jeg er med Harry. Jeg har ikke en trang til at dække mig til. Har får mig til at følge mig godt tilpas og selvsikker. 

Han kyssede fra lige under mit øre til ned mellem mine bryster, ned over maven lige ind til han stoppede lige over min buske kant. Han kiggede op og et slevsikker smil brød frem på hans læber. Han begyndte stille og trække ned i mine nat bukser. Det var næsten pinsel. Det gik så lang som og han søgerede for at han fik kyssede vær eneste gang han har trukket min busker en enkel centimeter, og han vist ubemærkede godt hvad han lavede.  

Han fik endelig mine bukser af. han satte sig op og tog hans trøje af og begyndte at knappe hans bukser op. Hans mørke grønne øjne forlod ikke mine for et split sekundet. De brændte af den intense øjen kontakt. Han lagde sig tilbage over mig. Han tog mit ene bryst i hånden og læberne mod det andet. Det fik mit til at krumme tæer af bare nydelse. Jeg fik på en måde vendt os rundt så Harry nu lå under mig og jeg nu havde magten. 

Mit kønsdel var lige over Harry så jeg kørte mit under liv frem og tilbage og trykkede lidt mod. 

"Årh God babe" stønende Harry. Nu var det min tur til at smile selvsikkert. Jeg lænede mig ned og kyssede Harry under øreflippen, imen jeg rokkede mit under liv frem og tilbage. 

Jeg stoppede md at rokke. Jeg satte længer ned på hans ben. jeg begyndte at trække hans utrolig stramme bukser ned, jeg lod han sorte underbukser sidde. Bukserne ente det samme sted som alt vores tøj gjorde. 

Jeg kørte min hånd flade over hans voksende bule og jeg kunne se et tilfreds smil pryde hans læber. 

"Årh babe hvis du bliver ved så kommer jeg seriøst!" Sagde han. Han havde lidt bøvl med at snakke så jeg stopped. 

Jeg trak hans underbusker ned og en hans manddom kom til syne. Jeg løftede mig så min hovede var lige over hans manddom. Jeg tog fat i ham hen ned og begyndte ak køre min hånd og ligeså stille. Han rynkede mellem øjenbrynene og han så så afslappe ud. 

Jeg bevægede min hånd hurtigere og placere et lille kys på toppe som fik at til at tage et hårdt åndedrag. Jeg smilede til mig selv og tog nu ham ind i munden. Han stønnede og holdte mig hår. Der gik ikke længe for at han begyndte at skubbe hans under liv op at jeg toge mere af ham ind i munden. 

Jeg tog ham ud og lage mig op og kyssede ham på munden. Det var blidt den her gang, det var et af de våde kys man ser på film. 

Han fik vendt os rundt så han igen lå øverst. Han tog han ene hånd ned til mit køn og begyndte at røre. Mine tæer krummede sig og jeg stønnede af den fantastiske rus jeg kom i. Hurtigt blev hans finger erstatte af hans køn, og det blev hurtigt presset op. Jeg krummede ryg og Harrys navn forlod min læber. 

Vi var høje på hinanden. Han var som et stof for mig så snart jeg havde fået lidt skulle jeg have mere. 

Harry blev ved med at trække sig ud og ind af mig. Jeg kunne mærke den rare følelse opbygge sig i mit under liv. Harry bevægelser blev svagere og svagere og jeg viste at han var også tæt på nu. 

Med et enkel skub mere kom Harry. Han blev ved ind til jeg også fik udløst min orgasme. 

_____________________________________________________________________________

Hej.

Hvad syndes i om drengenes nye single. Jeg kan personligt rigtig godt lide den og syndes den er mega fed. 

Jeg ved godt at det her kapitel var en smule mere, end hvad de andre med det samme indhold. 

Håber i syndes om det! 


Don't Stop - HSWhere stories live. Discover now