Kapitel 21 - say it.

1.7K 55 4
                                    

Julies Synsvinkel.

*En uge sener *

Jeg var kommet tilbage til London i god behold og havde nu 8 dage inden vi skulle videre til Asien og Afrika. Vær dag siden dagen hvor jeg vågende i Harry seng har han minde mig om at han ville tage mig ud, og i aften skulle det være.

Jeg glædet mig som et lille barn til at se Harry igen, og ikke mindst og se hvad han har fundet på vi skal lave i aften.
Vi kom hjem fra turnéen i forgårs og jeg hade ikke set noget til Tina. Hun havde skrevet et brev til mig, og lagte det i min postkasse. Hun havde også skrevet en del sms'er som jeg bare havde ignoreret.

Lige nu sad jeg inde på gulvet i min stue og fodled vaske tøj og fik tiden til at gå. Harry kom og hentede mig ved syv tiden og klokken var lige nu halv 4 så jeg havde masser af tid.

Jeg havde mit fjernsyn kørende i baggrunden, jeg lagde ikke særligt meget mærke til det, det fik mig bare til ikke og følge mig alene.

"Harry Styles blev for nyligt spottet med mystisk pige. Vi ved endnu ikke hvem denne piger er og hvad hun har af forhold til super stjernen men vi lover at holde jer opdateret" sagde damen i mit fjernsyn pludselig hvilket fik mig til at kigge på skærmen. Der var et billede af Harry og mig da vi var ude og spise is i Brisbane. Jeg havde solbriller på så man kunne få et ordenligt billede af mit ansigt.

Det var alligevel som om der lettede en sten fra mit hjerte da jeg så det var mig og ikke en eller anden pige der var sammen med Harry.

Jeg smilede bare lidt og forstættede med af folde mit tøj indtil jeg blev afbrudt af min telefon.

Fra Loverboy: omg omg vi var i tv'et 😱😱
Til Loverboy: følger mig lidt famous 😎

Jeg elskede at skrive med Harry. Han var ikke en af dem der skrev hvor meget han savnede mig eller han havde set en sky og tænkte på mig,eller noget andet plat. Han skrev hver aften hvor langt han var kommet i pretty little liars og hvor spænden han syns det var, og selvfølgelig skrev han og minde mig på den date han havde lovet mig.

Da jeg var færdig med at gøre de huslige pligter som fulgte med når man bor alene, begyndte jeg at køre mig klar til daten. Så slog det mig at jeg viste jo hvad vi skulle lave og hvad jeg skulle have på. Jeg fandt min telefon og skrev til Harry.

Til Loverboy: Hjælp!! Hvad skal jeg have på ???
Han svarede hurtigt efter jeg havde sendt den.
Fra Loverboy: tag noget der er lidt afslappet på ^.^

Afslappet? Hmm plus katte smileyen

Jeg fandt et par mørke går jeans en blonde trøje og tog det med ud på mit badeværelse hvor jeg gik igen med at tage et bad. Det var rart da det varme var skyllede ned over min bare krop. Jeg fik vaskede mit hår og min krop, jeg fik barberet de steder der nu skal det, jeg fik tørret mit hår og lagt min makeup. Jeg lagde lidt foundation lidt pudder noget bronzer, mascara, lidt læbestift, lagde lidt neglelak. Også var jeg ellers klar til at gå. Jeg skulle bare lige i tøjet og pakke min taske og så var jeg klar.

Jeg kom hurtigt i tøjet og fik fundet alle de ting som jeg gik ud fra var nødvendige at have med på date.

Klokken lidt i syv gik jeg ud af min lejelighed og ned på parkeringspladsen, og klokken syv kom en sort range rover kørende ind og jeg viste med det samme at det var Harry.

Han holdte lige uden foran mig. Han trådte ud af bilen og jeg blev med det samme glad. Jeg blev mødt af stort smil og store grønne øjne.

"Du ser fantastik ud Jules " sagde han og trak mig ind i et kram.

Don't Stop - HSWhere stories live. Discover now