Julies Synsvinkel.
Et andte hotel værelse på etage 21. Er det ikke næste i skyerne?
Nårmen som du kan kan høre er vi ankommet til Brisbane hvor drengen skal spille i morgen.
Det nye Hotelværelses var næsten identisk med det jeg lige hade boet på. Der var et skrive bord, en kæmpe seng, et bade værelse det her var dog en del støre den det forrige. Her var farverne dog meget mørke og ikke lyse som på det andet.
Klokken var Lidt over 12 om formiddagen så vi hade hele dag til ikke at lave noget. Idag var der ikke super varmt og bestemt ikke vejr til at ligge ved poolen.
Jeg fandt min telefon frem og kig ind under beskeder. Tina hade ikke svaret på min besked endnu, og det bekymrede mig meget. Hun var normalt ikke den hurtigste til at svare, men det tog alså ikke tre dage.
Jeg gik ind og fandt Loverboy under mine kontakter og begyndte at skrive en besked til ham.
Til Loverboy: Hvor bor du henne den her gang?
Det tog ham ikker mere end et minut og svarede mig
Fra Loverboy: på den anden side af gangen ;-)
Til Loverboy: Kommer om fem B-)
Fra Loverboy: B-) :-* <3
Ja fandt min macbook og traskede over til Harry på den anden side af gangen. Hvordan kunne jeg undgå at vide at han boede der?
Jeg nådet kun at banke på en gang inden Harry åbnede. Han hade den samme grimme skjorte på og de samme sorte bukser som i flyet. Den enste forskel var bare at han han hade sat sit hår op i en knold. Det lange hår. Hvis det hade været min mor ville hun tro at han var det det samme køn. Hun er menlig sten sikker på at alle mænd skal være karse klippede.
det fik mig til at tænke på at jeg skulle ringe til min mor.
"Hørte du mig ?" spurte Harry mig og fik mig ud af min trance.
"Øh nej hvad sagde du?" spurte jeg og kiggede på han grønne øjne.
"Du må godt komme ind " Sagde han og gik til siden så jeg kunne gå forbi ham. Hans værelse var allerede et stort rod. Der lå tøj og flød på hele gulvet hans seng var uglet og der lå ting og flød på hans skrive bord.
"Jeg kan se du allerede har gjordt dit værelse til en svinesti " sagde jeg og rystede på hovedet af ham. Jeg kunne næste ikke holde mit smil inde.
"Der var noget jeg ikke kunne finde " forsvarde han og satte sig på sengen
"det hade jeg også sagt" smilde jeg
Jeg satte mig på sengen med ryggen til Harry.
"Harry?"
"jules ?"
"Vil du ikke med ud og opleve Brisbane ?" Spurte jeg
"Jo men vi kan ikke bare gå ud som Harry og Julie. Så kommer vi til at ryde forsider den næste uge" Sagde han koldt
"Hvad skal vi så gøre? " Spurte jeg " Du kan vel seriøst ikke mene at du har tænkt dig at hede her inde hele dagen ?" forsatte jeg.
"Øh... Jo det var planen" Sagde han lavt.
"Kom så Styles kan du så få fingerne ud af din dovne røv og lette dig så du kan få noget frisk luft" Sagde jeg bestemt og lagde armen over kors.
"Okay mor " sagde han og steg ud af sengen og over til mig for at tage sko på.
vi kom ud af hotellet og ned på gaden. Harry hade skrevet til hans bodyguard at vi var ude og opleve byen. Vi hade taget vores solbriller på mest fordi at solen skinnede, men også fordi at Harry helst ikke ville genkendes.
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...