Kapitel 5 - kys ham

2.1K 60 19
                                    

Harrys synsvinkel
Jeg har aldrig kørt så hurtig og så uhensigtsmæssig genmmen Londons gader som jeg gjorde lige nu. Jeg ville bare hjem, efter jeg hade snakkede med Tina.
Da jeg ankom til mit hus løbe jeg nærmeste ud af bilen og var lige ved at glemme Julies taske og løb ind huset
Julie kom gående ind i gange fra stuen. Jeg hade mest bare løst til at løbe hen til hende og fortælle hende hvordan jeg følget for hende.

" Hej Harry. Er det mine ting ?" Spurte hun og pjede på tasken.

"Ja der er din " sagde jeg og gik hen mod trappen. Jeg gik oven på og ind i mit soveværelse. Jeg satte mig på senge kante og tog mit hovede i mine hænder. Hvorfor sagde jeg ikke bare hvad jeg følget, jeg er normalt rigtig god til det med piger hvorfor skulle hun være så svær. Måske fordi jeg var totalt skudt i hende og hvis hun ikke hade det på samme måde vil det blive rigtig akavet mellem os.

" Jeg laver frokost, vil du have noget ?" Råbte Julie fra køkkenet.

Jeg gik nede under til hende i køkkenet.

"Ja hvad laver du? " Spurte jeg hende og satte mig ved kogeøen mit i køkkenet.

" Bananmader " søde hun med et smil på læben.

" Alt andet end det " sagde jeg højt og lavede en voldsom bevægelse med armene. Også kom den, lyden af en engle, lyde jeg ville høre rasten af mit liv, lyden jeg ville kunne lave resten af mit liv. Julies grin.

" Okay jeg laver pasta " sagde hun og begyndte at lave mad.

Da vi hade spist og snakkede. Vi hade faktisk snakkede om det som hun var kommet her for at snakke med mig om, nemlig tøj til Touren som startede i februar næste år.

Julies synsvinkel
Mig og Harry hade brugt hele dagen på at snakke se tv og spise. Jeg hade hyggede mig meget, men jeg savnede at være hjemme i min egen lejelighed. Jeg hade stort set ikke være uden for Harrys hus i 2 dage nu. Jeg savnede Tina, min egen seng, mit tøj og sko.

" Jeg tror jeg går i seng " sagde jeg og gabte, man blev faktisk helt tæt af ikke og lave noget.

"Okay osse mig " sagde han og vi rejste os op og gik oven på og ind på det store bade værelse. Vi begyndte begge to og børste vores tænder. Harry tændte for den lille radio han hade ud på badeværelset og ud af højtalerne begyndte cheerleader med omi, at spille. Jeg begynde at skråle med, imens jeg børstede tænder. Harry kiggede først lidt underligt på mig ind til han grinte så man virkelige kunne de hans smilehuller. Hun begynde og synde med og vi grinte begge to.

Da sangen sluttede tørrede vi vores øjene og spyttede ud i håndvasken.

"Man du synger godt " sagde han i en sarkastisk tone imens vi gik ud af bade værelset og ned af gangen til vores værelser.

"Hehe " sagde jeg og stoppede op foran døren til mit værelse.

"Godnat " sagde jeg og slog armen ud så jeg kunne give Harry et kram.

"Godnat" sagde han i mens vi krammede og krammede mig lidt hårde. Da jeg trak mig fra krammet stod vi helt tæt og kiggede ind i hinandens øjene. Harry har seriøst der grønneste øjene jeg nogen sinde har set. Jeg kunne mærke hans åndedræt og hans brystkasse løfte sig. Kys ham kys ham var alt min hjerne tænkte. Jeg kigge på hans perfekte læber.

Han lukkede øjene og skulle til at længe sig frem for at kysse mig, da jeg panikkede. Jeg gik et skridt til tilbage og sagde et hurtigt godnat inden jeg gik ind på mit værelse, mega akavet. Jeg satte mig på min seng og fortrød helt at jeg ikke kysse ham tilbage. Jeg ville jo gerne, men jeg kun jo ikke bare kysse ham.

Don't Stop - HSDove le storie prendono vita. Scoprilo ora