Kapitel 10

1.9K 44 4
                                    

Julies Synsvinkel.

*2 måndere sener.*

Jeg sad lige nu og pakkede til 2 måneders tur med One direction, som startede på torsdag hvor vi skulle flyve til Sydney. Hvad pakker man? Jeg hade aldrig været ud og rejse siden jeg flyttede hjemme fra. Jeg hade kun pakkede alt min lort fra Danmark og taget med til London, og der var min mor alså til at hjælpe mig.

Jeg sad inde i mit værelse hvor jeg hade alt mit tøj, på gulvet og sad bare og kiggede på den tomme kuffert der lå på gulvet. Jeg besluttede mig for at ringe til Lou, hun må kunne hjælpe mig, hun hade trods alt prøvet det før.

" Hej Lou, det er julie " Sagde jeg ind i røget da hun tog telefonen.

" Hey Jules. hvad så ?"

"jeg har brug for hjælp til at pakke. Jeg ved ikke hvad jeg skal pakke eller hvor meget jeg skal pakke " sagde jeg fustrert ind i røget

"Årh darling. Du skal pakke tøj som om du skulle på ferie. Der er varmt hvor turen er. Og du behøver ikke at tage tøj med til 2 måneder Vi kan bare vaske "

" Tak lou "

"så lidt Jules " også lage hun på

Jeg begyndte at pakke. Undertøj, badetøj, shorts, to par lange bukser et par sorte og et par jeans. En masse trøjer, både t-shirts, tank-toppe, og et par langærmet og til sidst men ikke mindst min læder jakke, som jeg stort set altid har på.
Jeg lagde tøj frem til at skulle have på i lufthaven og på flyet.

Da jeg stod ude på min badeværelse og pakkede mine bade ting høret jeg et bank på min dør.
Jeg hade ingen ide hvem det kunne være. Jeg åbnede og blev angrebet af et kæmpe kram lige med det sammen. Min første tanke var at min mor hade rejst i London for at overraske mig, men da personen trak sig fra mig kunne jeg se det var Tina, hun hade tåre i øjene. "Årh hvad er der glat ? Hvorfor græder du ?" Spurte jeg

" Du må ikke forlade mig i 2 måneder. Hvad skal jeg gøre uden dig " sagde hun og krammede mig igen.

" Årh T jeg kommer jo tilbage igen, og vi kan jo Skype, ringe, snappe, skrive sammen " Tina var en virkelige god veninden. Hun var to år ældre end mig, og hun hade boet i London hele hendes liv. Hun forstod mig og jeg kunne virkelig stole på hende.

Hun trak sig fra krammet og jeg gjorde tegn til at hun kunne komme indenfor.

" Vil du også have en kop te ?" råbte jeg til Tina som sad inde i stuen.

" Ja!" Råbte hun højere ind mig

Efter jeg hade lavet te satte jeg mig ind i stuen til Tina, hun sad og kiggede i et mode blad jeg hade til og ligge på mit sofa bord. Hun lagde det fra sig da hun så jeg kom

" Tak " sagde hun og tog et sip at den meget varme te

" Nårh glæder du dig så til at dig og loverboy skal på kærligheds tur ?" Sagde hun med et luskede smil på læben.

" Jeg tror du har misforstået konceptet turné. Det er one direction der skal rundt og optræde i hele verden for deres fans, også er jeg så heldig at jeg er deres stylist som skal med og mig og Harry er over hovedet ikke sammen " fortalte jeg hende og smilet ligesom hun lige hade gjordt.

Vi stilet vores te på sofabordet inden hun sagde " men indrøm det, du syndes at han er hot, du du kunne godt tænke dig flere dage hos ham " og løftede øjen brynden hurtigt 2 gange efter hinanden.
Jeg svarede ikke jeg rødemede bare, min kinder blev lige så varme som teen.

"Indrøm det nu jules" sagde og længere sig tætte på mig "sig det "

" Okay jeg syndes han er hot "

"Omg i kunne være så søde sammen " sagde hun og slog hænderne sammen og smilede stolt.

" Vi har kysset " sagde jeg så stil at jeg håbede hun ikke kunne høre mig.

" Vendt hvad ?!"
" har i kysset hvornår ?! " spurte hun

" Da jeg var "fangede" hos Harry var vi lige ved at kysse en aften, men jeg kun ikke, næste morgen da vi sagde farvel kyssede vi "

" Hvorfor hade du ikke sagt noget "spurte hun vredt og rejste sig voldsomt op fra sofaen

" Undskyld men jeg viste ikke hvordan Harry hade det med det, jeg er virkelig ked af det " og kiggede flovt ned i mit skød.

"Jeg troede mig fortalte hinanden alt ting" spurte hun og så spøgerne og vredt på mig

"Det gør vi også T, men det her handler ikke kun om mig, der skal tros alt to til at kysse, undskyld"

" du skal love at du fortæller mig alt hvad der sker mellem dig og Harry frem over, og jeg mener alt!" Sagde hun og lagde tryg på alt.

"Selvfølgelig, ikke fordi jeg tro der sker meget mellem, jeg mener at vi bare bliver ved med at være venner"

"Årh holdt op Julie, i er begge smask forelskede, den måde Harry kigger på dig, den måde du opføre dig når du er i nærheden, som om du er på en lyserød sky, "

"Skal du ikke også snart hjem ?" Spurte jeg og begyndte at føre hende ud mod hoveddøren

"Okay okay " sagde hun og grinte. Hun vendte sig om og trak mig ind i et kram, ikke et af de der fesene kram, men et af dem hvor man næste ikke kan få luft

"Farvel J. Jeg kommer til at savne dig så meget " sagde hun imens vi krammede.

"Jeg kommer også til at savne dig, men jeg er hjemme før di ved af det " sagde jeg imens jeg trak mig fra krammede og kiggede hende dybt ind i øjene.

Lige inde hun nåde helt uden af døren sagde hun " dig og Harry er perfekte sammen " også lukkede hun dørene i.
Jeg gled ned af døren, med rygge mod den.
Er jeg forelskede i Harry ?
Jeg har aldrig følget som jeg gjorde når jeg var i sammen rum som ham, jeg har aldrig følget den måde jeg gør nå jeg høre hans stemme, og da vi kysse var det som om min mave slog knuder og der var masser af fyrværkeri der sprang i luften da vores læber mødtes.

__________________________________________________________________
Hej :-)
Hvad tro i Julie følger for Harry ? Og hvordan kommer hun til at takle det fremover med de følelser ?

De fik også lige et sødt billede af Harry.

Ha det godt
<3

Don't Stop - HSWhere stories live. Discover now