Ikke rettede
Harrys synsvinkel
"Hej!" Sagde jeg med det samme Julie kom til syne på facetime.
"Hej!" sagde hun og prøvede at efter linge min reaktion. Hun sad på sofaen i vores hus, ja vores. Vi havde flyttede alle Julies ting ind i mit hus, så vi var flyttede sammen. Vi tænkte det var best når hun jo var gravid med vores fælles barn.
"Hvor skal i spille henne i aften?" spurte hun.
"Kansas. Jeg ville virkelig ønske du var her, jeg savner dig vireklig " Hun var virkelig smuk. Hun havde en af mine trøjer på der sad stramt over maven men ellers sad helt perfekt. Hun havde løse sweatpants på og hende hår var vådt efter det bad hun lige havde taget. Hendes ansigt var helt nøgen, ikke et spor af makeup at finde på hendes bløde hud. "Er du glad hvor jeg savner dig" Sagde jeg og kørte mine hænder over mit ansigt
Hun grinede og sagde "Jeg savner virkelig også dig, men du vil jo ikke have at jeg flyver over til dig "
"Nej"
"Hvorfor endelig?" spurte hun.
"Fordi jeg er bange for at der skal ske noget med dig og babyen. Jeg ville ikke kunne klare hvis der ske jer noget. I betyder så utroligt meget." sagde jeg. Jeg var blevet en virkelig over beskyttende over for Julie og barnet.
"Oh okay " sagde hun og tog en bid af et stykke knækbrød med noget hvidt på.
"Øh havd spiser du?" spurte jeg og kiggede meget mærklig på knækbrødet i hendes hånd
"jeg spiser knækbrød med mayonnise" Hun sgade det var de mest normale at spise. Jeg lavede et ansigts udtryk som om jeg var ved at kaste op. Hun grinede bare og sagde hvad og tog en bid mere.
"Det er seriøst det klammeste jeg nogen sinde har set!"
"Nej!"
"Okay babe jeg bliver nød til at smutte nu, vi skal have soundcheck om to minutter" sagde jeg og rejste mig fra sofaen i backstage området.
"Okay husk at skrive til mig når i er færdig i aften" sagde hun og lavede en kysse mund og vinkede
" det skal jeg nok, hej hej" var et sidste jeg sagde inden jeg lagde på.
jeg rejste mig og kig ud af rummet og ud på scenen hvor helene og resten af drengen ventede.
Julies synsvinkel
Harry havde lige lagt på og jeg så nu fjernsyn. Det var hårdt at være i 6. måneden og være alene hjemme men harry ville jo ikke have at jeg skulle rejse over til drengene i USA.
Efter touren i år holder One Direction en pause. De er alle sammen sikre på at det er det de vil. Det har været et hårdt år men de er stadig som brødre, og de elsker hvad de laver.
Resten af aften brugte jeg på sofaen. Det var blevet mit nye yndlings sted i hele huset.
Efter jeg var blevet gravid har Harry været meget beskyttede. Han har bedt mig om at holde en pause og huske mig på at jeg skulle spise for to. Han var virkelig fantastisk og det var ike så slemt at skulle have et barn i en tidlig alder.
Jeg tændte for musikken, det hjalp lidt på de huslige pligter jeg skulle nå idag.
_________________________________________________________________
Hej B-)
Så fik i det næste kapitel. Et meget kort et men i får dog en del oplysninger alligevel. Håber i kan lide det og at i stadig kan lide at følge med i bogen og i Julie og Harrys liv.
I er virkelig de beste i hele verden!!! Og jeg er så taknemmelig for at i vil læse med <3
Kærlig hilsen julie <3 <3
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...