Julies Synsvinkel
"Nej ved du hvad mor jeg gider ikke end gang så! Farvel!" Råbte jeg ind i telefonen til min mor. Hvis Harry ikke var allerede var vågen så var han i været fald nu.
Min mor havde lige ringet og fortalt mig han hun ikke lige havde "tid" til at se min hendes ældste datter og hendes kæreste.
tog armen sneg sig rundt og mit liv og en mund bed min blidt i min øre flap inden en stemme hviskede hæste ind i mit øre "Hvorfor råbte du babe "
"du skal nok ikke renge med at møde min mor lige foreløbigt "
"så længe jeg har mødt lidt af din familie er jeg glad også længe jeg for lov til at gøre det med dig " hviskede han lavt ind mit øre så der løb kuldegysninger ned af min ryg.
Jeg vendte mig om og plantede min læber på hans. Kysset udviklede sig hurtigt fra blidt og romantisk til vådt og heftigt. Harrys hænder fandt kanten af min trøje og føret stille hans hænder ind under den. Vores tunger dansede i hinandens munde og kæmpede for magt. Harrys hænder køret længer og længer ind under min trøje. Hans hænder Begyndte at røre ved min bh.
"Harry " mumlede jeg mod hans læber. Jeg fjernede mine hænder fra hans nakke og ned til hans bryst hvor jeg prøve at skubbe ham væk fra mig
"Babe bare lad mig få dig til at følge noget fantastisk " bad han næremest.
"ikke i min far hus " sagde jeg forbi ham, men jeg var ikke hurtigt nok fordi han fik nemlig i min håndled og trykket mig hen til ham så vi stod igen lige så tæt
"Hvad skal jeg så gøre med den her " viskede han i mig høre. Hvad mente han?
Jeg kiggede ned og følge mig med det samme dum og varmen stige til mine kinder " det er det du gør ved mig Babe " sagde han og kyssede mig i min ene mundvig.
***
Vi besluttede os for at jeg skulle hvis Harry lidt af min barndoms by. Den her by er så lille at man kunne gå rundt og se det hele, så det var de vi gjorde.
"Hvad viser du mig først ?" spurte Harry. Hans stemme var fyldt med begejstring.
"Hvad vil du se "
"din skole, din børnehave, det sted du kig hen til når du var ked af det. Jeg er lige glad jeg vil helst se det hele " han var virkelig glad og spændt, det kunne man tydeligt høre. Jeg grinede af hvor meget han glædet sig. Jeg begyndte at gå mod min skole. Harry flettede sine finger i mine og jeg frøs ved hans handlinger, det var første gang han gjorde sådan noget i offenligheden.
"Hvad? Jeg er bare stolt af min kæreste og jeg ville have at resten af verdens drenge kan se du er min så de holder deres perverse hænder for dem selv " han lød stolt i mens han snakkede. Hvis det ikke var fordi vi stod mit i offenlighede havde jeg kysse Harry men jeg ved ikke om det er tilladt.
resten af vejen gik vi med vores finger flettede i hinandens. Jeg havde lagt mærke til at Harry gik og nynnede når han gik og prøvede at undgå at træde på stegerne på fortovet. Jeg ved ikke altid hvad der sker oppe i Harrys hovede. Nogen gange er det som om der er en syvårig dreng fangede i en voksen mans krop, og nogen gange siger og gør han ting som en syvårig aldrig ville kunne finde på at gøre.
"Der er her så her jeg tilbragt de værste 10 år i mit liv " sagde jeg da vi stoppede foran min skole. Harry grinede af min udtagelse, han troede nok at jeg sagde det for sjovt "Nej helt seriøst Harry. Det her var virkeligt de værste 10 år i mit liv " sagde jeg og trak min hånd til mig. Jeg var flov over det der sket her og jeg havde stort set ikke delt det med nogen.
"Hvorfor? " spurte han seriøst den her gang.
"Der her noget næste ingen udover mine gamle klassekarmrater og min familie der ved hvad der er sket men fordi du er min kæreste syndes jeg du skal vide det "sagde jeg og satte min ned på en bænk. Jeg var virkelig flov og jeg sad og kiggede ned i mit skød. Harry satte sig ned og lagde en berolignede hånd på min ryg "Jeg er blev mobbet en del i folkeskolen " Det var nærmest hvisken der kom ud af min mund
"Hvad!"
"Jeg blev mobbet en del i folkeskolen " jeg holdte en kort pause inden jeg forsatte "jeg blev mobbet fordi... tja... det ved jeg faktisk ikke. Jeg var ikke ligsom alle de andre. Jeg har altid været den højest pige og den tyndest og det var åben baret ikke okay " min hænder ryste helt og je kunne mærke min vejtrækning stige.
"er du okay " spurte han nervøst. Jeg er ikke sikker på at Harry havde regnet med at jeg havde haft en hård skoletid.
"jeg ved det ikke helt " sagde jeg ærligt
"tag dig tid babe " årh hans ord gjorde mig blød i knæene.
"Det startede i 4. klasse hvor min forælder blev skilt. Jeg var meget ked af det og jeg ville helst ikke spise, så jeg begyndte at tabe mig og jeg begyndte at skille mig mere ud end jeg i forvejen gjorde. Pigerne i min klasse begyndte at kalde mig stankelben og mange andre grimme navne. Jeg græd en del og låste min ude på skolens toiletter i frikvartererne. Da vi kom i de højer klasse blev jeg holdt ude. Jeg blev aldrig inviteret til fester, fødselsdags fester og turer til byen. Oppe i skolen var jeg nørden, fordi jeg altid lavet min lektier, jeg fulgte altid med i timerne og rakte hånden op og det skulle jeg så også dømmes på. " tårerne piskede nu ned af mine kinder og jeg gjorde intet for at holde dem tilbage. Harry trak min ind til hans bryst så jeg kunne græde mod og ham.
"Det værste var en dag i 8. klasse " sagde jeg med en rystende stemme "Vi havde lige haft idræt og jeg skyndte mig i bad for så sippede jeg for at vise min nøgne krop for alle pigerne. Jeg trådte ud af badet og næste dag havde nogen af drengen set mig nøgne" jeg hvemmede mig ved tanken om det de piger gjorde mod mig.
Harry krammede mig lidt hårde end han allerde gjorde. Han sagde søde ord ind i mit øre og beroligede mig.
Da vi trak os fra krammede stod der to piger og kiggede på os med store øjne"Er du ikke Harry Styles " spurte den ene af dem
"Jo" sagde Harry. Han var altid virkelig i mødekommede når han mødet sine fans, så var det lige meget hvor det var henne.
"kan vi få et billede " spurte hun. Harry sagde ja og de stillede sig and. Jeg foreslog at jeg kunne tage billede men pigerne ville åben bart have mig med på det, det forstår man jo ikke helt og det var da også lidt mæreligt men de var virkelig søde og glade.
"Når babe hvad vil du vise mig nu ?" spurte Harry og tog igen min hånd i hans.
"Det sted hvor jeg havde det aller best" sagde jeg og begyndte at gå. Efter vi havde gået i fem minutter kom i til en lille skov. Jeg gik i forevejen og Harry fulgte efter mig. Jeg kunne med det samme genkende den stil jeg hade lavet og de mærker jeg havde lavet så jeg altid kunne finde tilbage. Vi kom til en bakke og gik helt op i toppen. Ma kunne så ligeså langt øjet rækkede.
Jeg elskede at komme her. Jeg var alene og der var ingen til at dømme mig, jeg kunne være mig selv. Jeg lå altid i græsset og tænkte over tingene nå de blev for meget eller når jeg bare havde brug for at tomme mit hovede.
"Wow " sagde Harry og slog armen rundt om mig. Han lagde sit hovede på min skulder og jeg kyssede ham på hans tænding.
Vi lagde os ned i græsset. Jeg lå med hovedet på Harry bryst og kiggede op i himmelen. Harry lå og nulleder mit hår, det var noget jeg normalt hadet når folk gjorde min det var helt rart da Harry gjorde det.
"Jeg elsker dig Julie "
"Jeg elsker dig Harry"
____________________________________________________________________________________
ESTÁS LEYENDO
Don't Stop - HS
FanficJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...