Kapitel 9 - Ben & Jerry

2K 57 14
                                    

Julies synsvinkel.

Da jeg kom hjem i mine lejelighed smed jeg min i min seng, unden at tage min kjole og makeup af.

Da jeg vågnede næste morgen hade jeg en forfærdelig hovedepine og kvalme.

Skønt.

Jeg hade aldrig rigtig været god til at feste i gemmen og være fuld. Hjemme i Danmark var det altid mig der tog sig af mine klasse kammerater eller venner når de var ude af stand til at gøre det selv, men i går følgte jeg mig ung og at jeg levede livet.

Så matte man jo tage tømmermændene med.

Da jeg rejste mig fra seng for at tage et bad opdagede jeg at jeg stadig væk hade min sorte kjole på og min makeup var tværet ud i hele mit hovede, endnu mere

skønt.

Jeg tog nogle sorte leggings, en sort rullekrave jumper og noget rent undertøj, med mig ud på badeværelset for at rede mit ansigt.

Jeg tændte for brusen og lod det varme vand skylle ned over min trætte krop.

Jeg vaskede mit hår med shampoo og balsam, vaskede min krop.

Jeg tråtte ud af badet og tørrede min krop og hår i et håndklæde.

Jeg tog mit tøj på og satte mit næsten tørre hår op i en knold på toppen af mit hovede, tog mine solbriller på, puttede en flaske vand, mine nøgler, og min iphone ned i en taske og begyndet at gå ud af min lejelighed. Helt uden makeup og i joggingtøj, noget jeg stort set aldrig gjorde, med mindre at jeg hade det lige så slemt som jeg hade det nu.

Jeg besluttede mig for at jeg ville gå ned i den lokale Tesco for at købe en bøtte Ben & Jerry til mig, for at komme mig, over tømmermændene.

Jeg stod nede i Tesco, ved køleafdelingen og stod og diskuterede med mig selv om jeg skulle have Cookie dough eller Chocolate fudge brownie

Jeg endte med at tage Cookie dough, det var trods alt min yndlings.

Jeg begyndte og gå hen mod kassen for at betalte, jeg stoppede hurtigt op for at tage en pakke popcorn. Da jeg vendte mig rundt for at gå tilbag med kassen stødte jeg ind i nogen, så personen tabte alle sine vare.

"Årh undskyld " sagde jeg og satte mig ned på hug for at samle tingene op.

"Det er helt okay " sagde en velkendt stemme og kort efter kom en velkendt hånd til synde og lage sig på min. Jeg kunne kende kors tatoveringen på hånden

Det var Harry.

Jeg rejste mig og og gav ham hans ting

"Wow Jules du ligner lort " sagde han og løftede min solbriller op så han kunne se min trætte øjne

" Tak og i lige måde " sagde jeg koldt og tog mine solbriller ned igen. Jeg vendte om og begyndte at gå hen mod kassen, med Harry lige i hældene.

" skal du også hjem og pleje dine tømmermænd?" Spurte jeg Harry i mens vi stod i den alt for lange kø.

"Ja" sagde han næste lige så koldt som jeg gjorde før. Vi lignede begge ti noget der var løgne. Vi lignede begge to noget der var løgne. Harry Lange krøller var helt ude af kontrol, han hade solbriller på for at dætte hans lige så trætte øjne some mine og han hud var helt bleg. Han lignde en der kunne kaste op lige nu og her.

Køen rykkede sig og der stod kun 3 mennesker foran os. Min øjne fangde et blad hvor der stod "Harry" med store røde bogstaver. Jeg tog bladet ned fra hylden og læste hele teksten " Harry styles forlader fest med mystisk pige "
Jeg kiggede op på Harry som var ligeså overraskede som jeg var.

Don't Stop - HSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora