Julies Synsvinkel
Det var ikke Tina der kom frem på skærmen, men en mand ca 24 år garmle, lysebrunt hår og store brune øjne. Det første jeg tænkte var hvor er Tina men da jeg kunne se ham sidde i Tinas lejelighed blev jeg lidt tryggere.
"hej Hvor er Tina ?!" spurte jeg den mystiske mand vredt.
"Tina Babe, Julie ringede på skype og hun spøger efter dig" råbte manden væk fra computer skræmen og ud mod hendes gang.
hvorfor kaldte han hende babe?
hvorfor sidder han i hendes lejelighed?
hvorfor har hun ikke sagt noget?Spøgsmålen korte rundt i mit hovede. Hade Tina fået en kæreste ?
Kort efter kom hun til syne bag ved manden som sad og kiggede ned i hans telefon. Jeg var åbenbart ikke spænden nok.
" Hey J" sagde Tina ligeså glad som hun altid gjorde. Hun snakkede som der intet var galt.
"Hej T. Øhm hvem er den mand der sidder ved siden af dig, i din stue, i din lejelighed?" Spurte jeg med rynkede øjenbryn.
"Øhm Julie det her er David og han er min kæreste" Sagde hun med en anelse frygt i stemmen stemme.
"Og hvor lang tid har i så været det?"
" tre måneder " svarede hun og kiggede ned gulvet - flovt
Jeg var vred på hende for ikke at fortælle mig. Hvordan kan jeg hendes beste veninde ikke vide at hun hade fået i kæreste. Det var hende som flippede ud på mig for ikke at fortælle hende at jeg hade kysset Harry.
"Sig noget Julie " sagde hun og brød tavsheden. David sad på og kiggede ind i skærmen imens han hade hånden på hans kærestes ryg.
"Jeg ved ikke hvad jeg skal sige" sagde jeg koldt, og jeg fortrød det ikke!
"Hvornår hade du tænkt dig at fortælle mig det. Du flippede big time på mig da jeg fortalte dig at jeg havde kysset Harry, og nu sidder og fortæller mig at du har fået en kæreste og i har været samme i tre måneder " råbet jeg nærmest. Jeg kunne mærke tårnene presse sig på imens jeg bare sad og kiggede på Tina.
"undskyld "Sagde hun jeg kunne se en tåre trille ned af hendes kind.
"Farvel Tina" Det var det sidste jeg sagde inden jeg smækkede min MacBook sammen.
Jeg sad bare og kiggede ind i den sorte væg.
Tina hade fået en kæreste. De fleste piger som få af vide at deres beste veninder har fået en kæreste - sådan skulle det ikke være for os. Jeg var selvfølgelig glad for at Tina har fået en kæreste, men det gjorde mig så sur at hun hade siddet og været sur på mig fordi jeg ikke hade fortalt at jeg hade kysset Harry når hud selv sad og havde en kæmpe hemmelighed.
Var det derfor at hun ikke hade svaret min beskeder?
Var det derfor at hun ikke hade harft særlig meget tid til mig?
Var det derfor at hun hade været ekstra glad på det sidste?Min telefon ringede ved siden af mig. Tinas navn kom til syne på skærmen og et billede af hende der lavede duck face. Jeg lod den par ringen.
Da den stoppede med at ringe lød der to bank på min dør
"kom ind "
Ind af døren kom Niall. Han smilde, men hans smild faldmede da han så mig. mine øjne var sikker røde af de tåre der hade fundet deres vej ud af mine øjne.
"Hvorfor græder du ?" Spurte Niall i mens han nærmest små løb over til mig, satte sig ned på det ene knæ foran mig og trak mig ind i et kram.
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...