Kapitel 41

1.5K 49 9
                                    

Ikke rettedet!!!!

Julies Synsvinkel 

"De kommer til at elske dig, stop med at være så nervøs" sagde Harry dan han kom hen til mig ved spejlet. 

Idag var min første arbejdes dag hos Elle - og jeg var mega nervøs. 1) jeg er lidt små bange for Kirsty Dale 2) hvad nu hvis jobbe var lort og det var den værste beslutning jeg nogen sinde havde taget. 3) jeg havde ikke fået min menstruation endnu. Det skulle havde været kommet igår og den er normalt aldrig over tid, det er nok fordi jeg er så stresset. 

"Hvad nu hvis Kirsty Dale kommer rester mig idag? hvad skal jeg så gøre? hvad nu hvis min første arbejds dag hos Elle bliver noget lort?" Sagde jeg meget frustreret og rette på min trøje en sidste gang. 

"Det bliver den ikke det lover jeg og hvis den gør kan du bare komme tilbage til One Direction" Jeg fortalte drengene lørdag at jeg sagde op. De tog det meget pænere og sagde noget med at det var laget sejere at arbejde hos Elle end hos One Direction. 

"Det vil jeg huske" sagde jeg tog mine bil nøgler, gav harry et kys også var jeg ellers ude af døren og mod mit nye arbejde 

Køre turen var lang. Jeg korte forkert to gange fordi jeg var så nervøs. Jeg er virklige nervøs for at skulle arbejde for Kirsty Dale, hun kunne smadrede hele min karriere hvis hun ikke kunne lide mig. 

Da jeg kom ind i den kæmpe bygning der rummede Elle stod Kirsty Dale assistent klar til at tage i mod mig. 

"Velkommen miss Julie. Kirsty ville budt dig velkommen men hun er i paris hele ugen så din første uge ville blive uden Kirsty" sagde hun på vej mod etage 7. Kirsty var her ikke! Seriøst! Hele min første uge var uden Kirsty i bygningen. Jeg kunne ikke være gladere. 

Eller det kunne jeg så, for da vi kom op på 7. etage ned af en gang kom vi til et glas kontor hvor der stod "Julie Rasmussen" på. Kirstys assistent åbnede døren for mig og lod mig gå ind i mit nyt kontor. 

Der var en væg der ikke var af glas, ellers var alle væggen af glas. Den ene væg ud mod byen var virkelig flot. Jeg kunne lige skimme London eye imellem alle de høje bygninger. Kontoret var lyst og hvidt. Der var et skrivebord med en imac og en stak papir og en reol der var tom. Jeg satte mig ned i kontor stolen der stod ud foran bordet. 

"Kan du lide det?" spurte Kirsty's assisten so jeg et kort øjeblik havde glemt var her. 

"Det er fantastisk!" sagde jeg sikker med et latterligt smil på læben. 

"Super! Kirsty ville have at du kunne lide det og du brød dig om det" 

"Det gør jeg, virkelig!" svarede jeg ærligt. 

"Godt. SÅ vil jeg overlade dig til dig selv. Du må hinge alle de billedere op du vil og fylde reolen ud som du vil. Og papir stakken på bordet er om jobbet. Hvad vi forventer os af dig og praktiske oplysninger. Hyg dig. " sagde hun og efter lod mig ellers alene i mit nye kontor. 

Jeg snorrede en rundt i min stol. Parpirene på bordet var det første jeg kiggede i. Der stod noget og mine møde tider som var fra 9- 15 alle hverdage. Der stod en hel masse om alle mine opgaver, som bestod af styling af forsiden, 2 sider i bladet om mine yndlings trends og outfits også skal jeg også lave nogen post til deres website. Jeg var lige ved at falde ned af stolen dag jeg læste min løn. Den var ikke lille 70.000 for at lave hvad jeg elsker aller mest! Kunne det her være meget bereder? 

Jeg hvist ikke rigtig hvordan jeg skulle regere. Jeg havde aldrig nogen side tjent så mange penge før - heller ikke hos One Direction. Det kan godt være at det var et super cool job men lønne var skod. 

Jeg belv en smule nervøs. Hvad nu hvis jeg ikke kunne leve op til alle kravene. 

*** 

Kirstys assisten kom ind på mit kontor lidt over 1 og fortale mig at Kirsty havde sagt at jeg skulle holde fri resten af dagen også være klar til den første rigtige dag imorgen. SÅ jeg tog pakkede min ting og kørte hjem, men først forbi Starbucks og købe en kop kaffe. 

Da jeg kom hjem var Harry ikke hjemme så jeg tog et bad og klædte om til noget mere afslappet tøj. Jeg vaskede noget af mit tøj og gjorde mig klar til en ny dag i morgen. 

Da jeg var færdig med alle de hus lige pligter gik jeg ud i køkkenet for at lave aftens ma til når Harry kom hjem. 

Jeg lavede en pasta ret som Harry havde lært mig at lave. Da jeg stod og lavede tomat sovsen fik jeg det pludselig meget dårligt. Jeg fik kvalme og en stor trang til at kaste op. Det blev kun værre og værre, så jeg måtte løbe op toilet og tomme min mave. 

"Hvad så babe" Sagde Harry og tog mit hår imens jeg kastede op. 

Da jeg havde kastede op satte jeg mig med ryggede op vægen. Harry fulgte et glas vand og satte sig ned ved siden af mig. 

"tak" sagde jeg og bundede glasset. 

"Hvad så babe hvordan kan det være du kaster op?" spurte han en smule nervøst. Han lagde armen rundt om mig og trak mig ind til ham. 

"Jeg ved det ikke. Der har ikke været noget hele dagen det var først her til aften da jeg stod og lavede mad jeg fik det dårligt."

Han kyssede mig på toppen af hovedet og trak mig længer ind til ham 

"Jeg kan ikke vente med at høre alt om din dag!" sagde han og rejste sig op og trak mig med. 

Jeg gave ham et hurtigt kys og gik ellers nedeunder hvor jeg fortalte Harry alt om min dag. 

___________________________________________________________________________


Don't Stop - HSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang