Kapitel 27 - Undskyld

1.4K 47 1
                                    

Harrys Synsvinkel.

Fuck jeg savner julie. Jeg savner hendes fantastiske humør. Hendes platte jokes som er ligeså platte som mine. Hendes smukke smil. Hendes bløde læber mod mine og hendes små støn når jeg kyssede hende lige under øret. Men jeg ligger her på den anden side af verden imen hun hænger ud med en dreng hun har været på date med! Hvor dum har jeg lige lov at være !

Jeg sprang op af sengene, fandt min telefon som lå mit natbord. Gik med det samme ind under kontakter, og fandt hendes navn. Er jeg for naiv, ville jeg virke desperat og at jeg ikke stoler på hende? For det gør jeg! Virkelig! Jeg vil helst bare ikke miste hende. Hun er det beste der sket for i lang, lang tid og jeg vil gøre alt for hende ind til den dag jeg ikke længer er her til at passe hende.

Jeg elsker hende virkelig!

Julies Synsvinkel.

Undskyld Harry undskyld.

Luke pressede hans læber mod mine. Jeg kysse ikke tilbage jeg prøvede bare at få ham skubbede væk fra mig. Der var ingen ting i kysset andet end ubehag. Hvordan kunne jeg gøre det mod Harry. Han sad uvidende på den anden side af jorden imens hans kæreste er ham utro. Jeg følger mig som en forfærdelig person!

Jeg blev ved med at presse mine hænder mod Lukes bryst. Hans tung kørte over min underlæbe og bad for adgang hvilkede han godt kunne glemme at om. Jeg gav ham et hårdt skub så han næsten faldt ned af bænken.

"Du kan ikke bare kysse mig !" råbte jeg.

"Årh hold op Baby vi ved begge to hvor meget du gerne ville have det!" sagde han blidt og rakte ud efter min hånd men jeg slog bare hans væk.

"For det første skal du slet ikke kalde mig baby og for det andet vil jeg over hovedet ikke kysse dig. Fordi jeg har en kæreste! Ja du hørte rigtig en kæreste som jeg elsker meget højt men som jeg nu også har været utro med fordi du kyssede mig! " min stemme var helt hæs efter jeg lige havde skreget op i Lukes ansigt.

"Hvis du har en kæreste hvor fanden ville du så over hovedet hænge und med mig?! "

"Fordi jeg blev nød til at fortælle dig det og fordi jeg troede at vi kunne hænge ud sammen som venner " Jeg var sikker på at jeg var helt rød i hovedet efter alt den skrigeri. Jeg vendte mig om og begyndte at gå mod udgangen af parken. Få mennesker stod og kiggede på mig og Lukes skænderi. Jeg havde nok også stoppet og kiggede hvad der foregik hvis det var mig.

Imens jeg stormede mod udgangen kunne jeg flere gange høre Luke råbe efter mig, men jeg stoppede ikke. Jeg bliv bare ved med at gå!

Da jeg kom ind i min bli fik tårerne virkelig frit løb! Jeg græd fordi at jeg gik bag om ryggen på den person jeg elskede mest imens han var på den anden side af jorden. Jeg skulle bare have fortalt Luke med det samme at vi var kærester så var det her ikke sket. Hvordan skal jeg få det her fortalt til Harry han kommer jeg i overmorgen og jeg bliver nød til at fortælle ham det.

Jeg kørte hjem til min egne lejelighed, jeg ville ikke kunne holde ud af sidde i Harrys hus. Jeg stormede ud af min bil og ind i opgangen. Jeg bankede ikke på hos mig selv men hos Tina. Jeg bankede hårdt så hårdt at hvis jeg bankede hårde ville jeg smadre døren.

Det var Tina der åbnede. Hun hade dynen omkring hende, hendes øjne var vilde, hendes hår uglet også havde hun lidt sved på panden. Hvis jeg ikke tager helt fejl så ligger David inde i hende seng hvor Tina sikker lige kommer fra.

"Øhh... J er et meget vigtig for hvis ikke så var vi ligsom i gang med noget " Hendes stemme var lille og sikkert lidt pinlig over at jeg havde afbrudt dem i at havde sex.

"nej det er ikke vigtig " sagde jeg og vendte rundt. Jeg fumlede med nøglerne til min egen dør. Jeg var nervøs, pinligbrørt og ikke mindst trist. Den her dag kunne ikke blive meget være. Årh jo det kunne den godt for med det samme ringede Harry.

"Hey babe " sagde han glad ind i røget. Hvis han viste berede så ville han ikke være så glad.

"Hej " sagde jeg viskene

"Årh jeg savner dig så meget! jeg mangler dig i mine arme babe. Hvordan går det hos dig ?"

"Øhm Harry kan jeg ikke ringe på et andet tidspunkt, det passer ikke så godt lige nu "

"Hvis han bare viste julie " sagde min underbevidsthed

"Jo selvfølgelig babe. Er alt okay?"

"Ja det er helt fint Harry hej hej " skønte jeg mig at sige inden jeg brød sammen i tåre. Heldigvis nåde jeg at ligge på inden Harry hørte mig.

Jeg følger mig som verdens værste kæreste. Jeg ved ikke hvordan Harry vil tage det når jeg fortæller ham at Luke kyssede mig. For det var jo Luke der kyssede mig først.

Verdens værste dag!

________________________________________________________________________________


Don't Stop - HSWhere stories live. Discover now