Kapitel 8 - Forvirret

2K 53 1
                                    

Harrys synsvinkel.

Julie

Hun var noget af det smukkeste jeg nogen sinde hade hade set.

Hun var ikke klædt ligesom alle de andre. Hun hade en sort stram kjole på med et par sorte stiletter. Og selvfølgelig hendes læder jakke som hun hade på så meget som mulig. Det var er et normalt Julie outfit, næsten helt sort, men sort klædt hende på en måde det ikke gjorde med andre.

Hun var fulgtes med Niall, nok fordi hun aldrig hade være hos Louis og Eleanor før.

Julies synsvinkel.

Jeg ankom med Niall fordi jeg viste ikke hvor Louis og Eleanor's lejelighed lå og det ville være hyggeligt med lidt selvskab. Jeg hade tænkt på at spøge Harry med jeg syndes det ville være lidt akavet efter som hvad der sket sidste gang jeg var alene med Harry.

Da jeg tråtte ind i den kæmpe lejelighed kom duften af alkohol med det samme ind i mine næsebor. Jeg kiggede rundt for at finde nogen jeg kendte. Jeg så Louis stå og snakkede med nogen dudes jeg aldrig hade set før. Jeg fandt Eleanor snakke med Sophia som var liam's kæreste og en pige med blond hår som sad og flettede fingere med en drenge med store brune øjne, som sad ved siden af hende. Ved siden af ham med de store brune øjne sad en mørke blond dreng og snakkede med Harry.

Harry.

Han var klædt i en sort blazer med en hvid skjorte som stod åben i toppen, sorte bukser og selvfølgelige hans brune ankel støvler. Var var faktisk hot, stop Julie, det går ikke med de tanker.

Da jeg var færdig med at klæde ham af med øjene gik det op for mig at han sad og kiggede på mig, så jeg gjorde det som jeg aldrig gjorde når jeg bliv nervøs, jeg tog mit hår op til mit ansigt og kiggede ned på min fødder.

" Her jules " sagde Louis og raget mig en rød plastik kop. Liam, Louis, Zayn, Niall og Harry var begyndt og kalde mig Jules. Jeg hade fortalt dem at hjemme i Danmark blev jeg kaldt julle, men det var der ikke nogen af dem der rigtig kun udtale, så det var blevet til Jules.

"Tak" sagde jeg og tog koppen.

" Kom " sagde Niall og begyndte at gå hen mod sofaen hvor alle sad. Louis var allerede blevet væk i mængden af mennesker.

" Hey " sagde niall højt at han over døvede musikken. Alle kigge kiggede op fra deres samtaler undtagen Harry som allerede sad og kiggede på Niall og mig.

"Hej Julie " sagde Eleanor meget glad og lagde op til en krammer.

Jeg kramte hende og det samme gjorde Sophia. Vi var alle tre blevet rigtig gode venner over den uge jeg havde kendt dem. Jeg hade fortalt dem om hvorfor jeg hade tilbragt 3 dage i Harrys hus, men jeg fortalte dem ikke om kysset. Det var kun Niall der viste noget om det.

"i ser fantatasike ud, begge to " sagde jeg til dem.

"du ser heller ikke for dårlig ud selv, den klær dig virkelig den kjole " Fortalte Eleanor mig. De gjorde plads så jeg kunne side ned ved siden af Sophia og den brune hårde fyr med de store brune øjne.

Vi sad og snakkede længe om alt mulige som piger gør. Det var helt rart og snakke om det med nogen. Hjemme i Danmark hade jeg aldrig rigtig harft nogen og snakke sådan med. Jeg hade aldrigt rigtig haft nogen beste veninde som jeg kunne bagtale folk med, unde at være i tvivl om de ville sige det videre. Jeg hade aldrig haft nogen jeg kunne snakke om drenge med eller nogen jeg kunne ligge makeup og ordnet deres hår på. Så det var rart at have de to.

Jeg hade ikke mødt Perrie endnu, jeg regnede med at hun lavde noget med Little mix eller var til helt ande sted. hverken Zayn eller Perrie var her i aften så jeg kunne heller ikke snakke med dem idag.

Da vi hade snakkede i hvad der føltes som 100 år skulle de begge to ud og kigge efter deres kærester som var blevet væk i mængde af mennesker. Eleanor fandt hurtigt Louis stå og danse fuld på et bord. De efter lod os så det kun var mig og Harry tilbage i sofaen.

Prøv ikke og gør noget akavet Julie, eller fucked noget op, Den tanke kørte hele tiden i mit hovede.

Jeg viste ikke hvem af os der skulle bryde tavsheden, om jeg skulle sige at vi bare skulle glemme det med kyssede eller hvad jeg skulle gøre.

Det var som om at Harry læste mine tanker, for med det samme brød Harry tagsheden ved at sige " Du ser virkelig godt ud Julie " Og smilte så hans smilehuller som over hovedet ikke var til at stå for, kom til syne.

" Tak Harry jeg syndes også jeg har gjordt det godt med dit tøj " Sagde jeg og smilte stol. Og så skete det. Vi kysse ikke igen men vi fik den øjen kontakt som Harry hade prøvede at får til at opstå og den som jeg hade prøvede at undgå hele aften. Hans grønne øjne stor helt klar i det halv mørke rum. De brande lige ind i mine.

"Jeg er virkelig ked af vi kyssede, det var ikke sådan jeg hade tænkt at vores forhold skulle ende " sagde jeg og brød den intense øjenkontakt ved at kiggede ned i mine hænder hvor der kom en stor hånd tilsyne og lagde sig på mine små hænder.

" hey jules, det er okay, virkelig" sagde han og løftede min hage op så jeg igen kiggede ind i hans smukke grønne øjne. Hans berøring på både mine hænder og min hage gav mig kuldegysninger og min mave slog knuder, ligesom når jeg kiggede ind i hans øjne.

" Jeg vil bare ikke have ting til at ændre sig mellem os Harry, Du er en fantastisk ven "

" Det vil det ikke, det lover jeg " sagde han

" super!" sagde jeg og kyssede ham venskabligt på kinden så han rødmede lidt.

Harrys synsvinkel.

Hvordan kunne jeg sige at der jeg ikke ønskede mere i vores forhold, for det var jo det jeg ønskede mest.

At kunne kalde Julie for min kæreste. Vi kunne gå på dates, holde i hånden, kysse hinanden unden at det ville være akavet efter. Vi kunne holde om hinanden og kysse godnat. Jeg ville vække hende til morgenmad på sengen i weekenderne og hun kunne være min for resten af livet. Men det er kun mænd på film der er så heldige.

Nu vil jeg drikke min sorger ud og flirte med nogen piger og glemme alt om hende jeg ikke kan få.

Julies synsvinkel

Klokken var blevet lidt over 2 om natten og jeg hade fået snakkede tingende ud med Harry, jeg hade fået snakkede med en masse mennesker og fået dansede en del med Niall, og han dansker virkelig dårligt !

Lige nu stod jeg i baren og drak det sidste af min drink før jeg hade plant lagt at ville hjem, da mine øjne fangede en blond hårde pige i en meget kort guld palliet kjole gnide sig op og ned af en velkendt krøllede dreng i tagt til musikken. En underlig følges startede i min krop. Jeg hade aldrig følt sådan her før.

Jeg kunne ikke være blevet jaloux på Harry og hende dullen.

1) han var jo ikke min kæreste.

2) han kunne gnide sig ligeså meget som han ville op og ned af hende ligeså meget som han ville, det var jo hans liv.

3) jeg hade lige sagt at jeg kun ville være venner.

Men afligevel følget jeg sådan her.

følget jeg noget for Harry alligevel?

Jeg drak ud og fik ringede efter en taxi og blev kørt hjem. Syndet af de to hade ødelagt en ellers så god aften.

Don't Stop - HSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora