Ikke rettede!!
Harrys Synsvinkel
Efter 10 minutter blev døren åbnet og ud kom Julie.
"Her" sagde hun og rakte mig den. Det var som om det hele blev sløret i det jeg kiggede på den. To små streger kom frem på den lille skærm.
"Hvad betyder to streger?" spurte jeg og gave den tilbage til Julie.
Hun tog en dyb indånding inden hun sagde: "Det betyder at der er et barn inde i min mave"
"Årh babe! Det er fantastisk!" sagde jeg løftede hende op. Hun svingede benende rundt om mit liv og begravede hendes hoved i min nakke. Jeg lagde hende ned på sengen og og jeg lagde mig mellem hendes ben og kyssede hende på munden. Vores kys fik endnu flere sommerfugle til at gå amok inde i min mave.
Efter vores lideskablige kys gav jeg hende et kys på panden og fortalte hende for meget jeg elsker hende.
Jeg gik nede under igen slukket alt lyset, tænde op i pejsen selvom det ikke og tænde for over 50 stearin lys.
"Julie!" kaldte jeg op af trapperne.
Hun kom pakkede ind i en dyne og med trætte øjne hen til starten af trappen "yeah" hendes stemme var hæs og død.
Jeg gik op af trappen og løftede hende ned til foden af trappen. Hen grinede da jeg løftede hende op. Bare lyden af hendes grin minde mig om at jeg er verdens heldigste mand.
"okay love følg med mig og luk øjnene ind til jeg siger du, og hold dem lukkede!" sagde jeg og begyndte af føre hende in i stuen. min yndlings lyd forlod hendes læber. Når hun fniste kunne gøre mig høj og give mig så meget lyst til at høre den igen.
Jeg stile hende i døren til stuen og kig en meter foran hende, jeg tænde for hendes yndlings sang, one med min best mate Ed Sheeran. Hun åbnede øjnene med det samme sange begyndte at spille. Hun blev helt mundlam. Hun udstøde et støn og holdet sig mor munden.
"Wow Harry" hviskede hun
"Kom dans med mig" sagde jeg og tog hendes hånd lande den på min skulder, jeg lagde min hånd på hendes talje og flettede min finger ind i hendes. Vores pander mødtes imens vi dansede stille til musikken.
All my senses come to life
While I'm stumbling home as drunk as I
Have ever been and I'll never leave again
'Cause you are the only one
And all my friends have gone to find
Another place to let their hearts collide
just promise me, you'll never leave again
Just promise me, you'll always be a friend
'Cause you are the only one
"Jeg elsker dig" hviskede jeg
"Jeg elsker dig mere" sagde hun og kyssede mig.
____________________________________________________________________
Hej
meget kort kapitel men jeg syndes i afligevel fik en del. Jeg er ked af at jeg er kommet ind i en virkelig dårlig rutine med ikke at få opdateret jer. Der sker virklige mange ting i mit liv her få tiden og jeg vil helts ikke udgive noget jeg så fortryder fordi jeg syndes det er noget lort.
Her på det seneste har jeg fået helt vildt mange kommentar hvor folk retter mine stavefejl. Jeg er ordblind og har derfor svært ved at stave. Hvis det irriterer dig at der er stavfejl så stop med at læse!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Don't Stop - HS
FanficJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...