Harrys Synsvinkel.
Jeg besluttede mig for ikke at fortælle Julie om mødet med Luke i pizzeriaet.
"Jeg er hjemme babe" Råbte jeg og lukkede døren med min fod. Jeg tog min sko af og gik ind i køkkenet.
"Årh godt jeg troede aldrig du kom" Sagde Julie dramatisk da hun kom ud i køkkenet. Noget af det jeg elskede aller mest ved Julie var at hun var totalt sig egen. Hun havde været i gennem så meget i hendes liv og hun var stadig mega ligeglad med andres mening. De er de personer jeg ser op til!
"Omg det her er så godt!" sagde hun og stønnde imen hun spiste.
"Ja den lyd for mig til at ville gøre slemme ting mod dig"
"Harry det var pizzaen jeg snakkede om ikke dig !"
"Det ved jeg babe jeg kan bare godt lide din reaktion når jeg snakker såndan til dig" sagde jeg og lage mine arme omkring hendes talje og kyssede hendes baghoved.
"Jeg elsker dig det ved du godt ikke " spurte jeg om imens jeg stod og holdte om hende.
"Ja det ved jeg godt og jeg elsker også dig " Hun vendte sig om så hun kunne kigge mig ind i øjne. "Hvorfor spøger du? "
"Du vil alrig forlade mig vel?" spurte jeg hende om og ignoreret hendes spørgsmål fuldstændig
"Nej Harry så længe du ikke gør noget dumt der giver mig lyst til at forlade dig " hun var ved at blive lidt irriteret nu, det var tydeligt at høre i hendes stemme.
"Skal vi spist pizza nu" Jeg blever nød til at få drejet den her samtale over på noget andet.
"God ide !" sagde hun og sendte mig et af de smil der minde mig om hvor heldig jeg er at være sammen med hende.
Julies Synsvinkel
Harry havde været underlig siden han kom hjem fra pizzeriaet. Han havde spurte mig om ting som " vil du nogen sinde forlade mig, elsker du mig, hvorfor lige mig" det irriterede mig lidt at han ikke stolede på vores kærelighed, eller når jeg siger at jeg elsker ham.
Jeg elsker Harry af hele mit hjerte, det gør jeg virkelig men jeg ville ønske at jeg kunne have et forhold hvor når man siger at man elsker en så mener man det og man ved det.
"Harry er der noget galt? Du har ikke været dig selv siden du kom hjem fra pizzeriaet" Spurte jeg ham om
"Nej nej alt ting er i den skønneste oden" løj han og toppede det med et falsk smil.
"Du ved godt at jeg kan høre på dig når du lyver og det der var en stor løgn"
"okay der noget som ikke er helt ok " Sagde han stille. Jeg kommer over til ham og slog mine arme rundt om hans talje.
"Jeg mødte Luke nede hos pizzamanden også bad jeg ham om at holde sig langt væk fra dig, men så sagde han bare du drømmer og jeg er så bange for at miste dig Julie " okay det var ikke lige det jeg havde regnet med han ville sige
"Harry jeg elsker dig så meget! Jeg ville alrig skifte dig ud med nogen anden" sagde jeg og strakte min hals jeg så jeg kunne plante mine læber på hans.
"Lad mig gøre noget ved dig " Sagde han sexet.
Han lyftede mig op så jeg sad på køkken bordet. Han begyndte at kysse mig ned langs min halsen. Han knappede min skjorte op og begyndte at kysse mig ned over mig bryst og ned til min navle. Det var noget af det mest romatiske Harry nogen siden havde gjort. Jeg havde aldrig følg sådan når han kyssede mig før, det var som det brandet der hvor han kyssede min hud.
"Harry" stønnede jeg da han begydte at kysse mig mellem mine bryster. Han kyssede min hele vejen fra min navle. Endnu en gang havde vi et problem som vi løste sådan.
Jeg kørte mine finger igennem Harrys hår imens han kyssede mig på munden. Jeg slog mine ben rundt om Harrys talje og han begyndte med det samme at løfte mig ind i soverværelset. Han smed mig ned på sengen og kyssede mig igen fra munden og ned til min navle.
Han finger fumlede min mine bukse knap og lynlåsen. Han fik den trukket ned af mine ben og fik dem smidt et sted i soveværeslet. Han kyssede op langs mit ene ben, på begge mine hofte skåle. Han kyssede mig op langs min mave og hele vejen op til min mund. imens jeg kyssede ham kørte jeg mine hænder igennem hans krøllede hår hvilkede fik ham til at stønne ind i min mund og sendte vibrationer ned til mit under liv.
Hans ene hånd begyndte at trække ned i mine trusser. Han lage sig så han lå lige over mig køn med hans hovede. han kyssede mig igen på begge mine hofte skåle. Han smed også mine trusse et sted hen i soveværelset.
Først tog han hans tommelfinger og pressede mod mit center som fik mig til at udstøde et kæmpe støn. Så pressede han hans læber mod min center som fik min ryg til at løfte sig fra madrassen og jeg knyttede mine hænder om lagnet.
Jeg kunne mærke ham smilede mod køn, tydeligvis stolt over hvad han kan gøre ved mig. Han tunge blev ved med at udforske mit køn imens hans navn forlod mine læber utallige gange. Jeg kunne pludselig mærke en finger mød mit køn. Harry kørte hans ene finger ind og ligeså stille ud.
Hele mit under liv brande og det gøre det ikke meget bereder da harry til føjede en finger mere.
Jeg kunne mærke min orgasme bygge sig op i køn.
"Oh Harry" stønnede jeg og rev i hans krøllede hår.
"Du smager så godt babe " Det var nok til at få sendt mig over kanten og ind i det største orgasme rus jeg nogen sinde havde prøvet.
Harry lage sig tilbage til mig og kyssede mit på panden inden han sagde "Hvordan var det "
"Fantastisk" Fik jeg frem sagt imens jeg prøvede at få pusten tilbage. Jeg lage mit hovede på hans bryst. Han begyndte at køre hans hånd op og ned af min nøgne ryg.
"Jeg elsker dig " sagde han og kyssede mig på toppen af mit hovede.
____________________________________________________________________________
mega meget undskyld for at det først kommer ud idag. Jeg skrev det faktisk i går og udgav det også men jeg tror måske at jeg ikke havde noget internet. undskyld der kommer selvfølge lig stadig et nyt kapitel i morgen :)
STAI LEGGENDO
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...