Julies Synsvinkel.
Resten af dagen kunne jeg ikke få Lukes ord ud af mit hovede Det ville blive værst for dig og Harry. Havd mente han enlig med det?
Da jeg kom hjem til Harry var klokken syv og Harry var allrede hjemme. Det første jeg gjorde var at smide mig på sofaen.
"Årh" stønende jeg med hovede ned mod en sofapude.
"Hård dag" spurte Harry med et smil på læben. Han lagde støttene hånden på min læn og kyssede mit bag hovede. "Hvordan gik det enlig til det møde?" spurte han dog en del mere seriøst.
Jeg hvade faktisk ikke serlig meget løst til at svarede eller bare at snakke men jeg svarede alligevel: "Det gik fint. Det var nok det hurtigste møde jeg nogen sinde havde været til. "
"Skal du så have det?" spurte han. Jeg kunne ane en smule nervøsitet i hans stemme.
Jeg satte mit helt op og lagde mit hovede på hans skulder inde jeg svarede: "Det er seriøst min drømme job! jeg får lov til at style forsiden til alle britisk Elle blad, jeg for nogle sider i bladet om mode og trends jeg elsker og så kommer jeg med til Fashion week" jeg prøvede virkelig at sælge den godt.
han kyssede toppen af mit hovede og strammede grebet rundt om mig. "Jeg kommer til at savne dig, men jeg vil ikke være den der stopper dine drømme og ønsker, jeg vil være den der støtter dig. "
"Jeg elsker dig så meget Harry"
Han svarede bare med et hmm.
Resten af aften blev tilbragt i nat tøj og på sofaen. Harry insisterede på at vi skulle købe take away og se en film. Vi fik ikke se så meget af filmen fordi Harry lavede popcorn og vi skulle selvfølgelig se hvem der kunne få kastede flest i munden. Harry vandt - som altid.
Det er først nu hvor jeg ligger i sengen og venter på Harry kommer at jeg tænker på Lukes ord. Jeg er så bange for at han vil gøre noget mod os, men jeg vil heller ikke gå ud med ham.
Harry kom ud fra badeværelset i kun underbukser og lagde sig ned ved siden af mig.
"Havd tænker du på ?" spurte han og lagde armen om mit liv.
"Luke var udenfor min lejelighed idag " sagde jeg.
"Hvad?!" sagde han og for op. "Havd?!" sagde han igen.
"Undskyld for jeg ikke har fortlat dig men jeg tænkte ikke over det" sagde jeg stille og kiggede nervørst på mine fingernegle.
"Tænkte ikke over det? Hvordan kan du ikke tænke over at en dreng du har været ude med kan ikke lade dig være og så glemt du at sige det til din rigtige kæreste at han var ved din lejelighed" sagde han meget vredt imens han viftede med armene.
"Harry slap af! jeg gjorde ingen ting jeg bad ham om at gå!" råbte jeg.
Hans øjne var røde, hans vejrtrækning var tung og vredet stod klart ud af ham, han hader Luke. Jeg rejste mig fra seng og gik over til ham. Han over vågede vært en bævelse jeg gjorde.
"Hvordan kan jeg vide at du ikke havde tungen nede i hans hals?" spurte han og så på min med unde øjne. Jeg prøvede at lægge hånden på hans arm men han gik et skridt tilbage.
"Jeg trorede du stolede på mig? jeg troede godt du viste hvor meget du betyder for mig" sagde jeg vredt. Min stemme var fyldt med usikkerhed hvordan kan ikke stole på mig?
"Måske fordi det er sket for" råbte han og gik forbi mig og ind på badeværelset. Jeg forsøgte at nå at stoppe døren men han låste den.
Tænke at en af de hyggeligst aften vi har tilbragt sammen skulle ende sådan her. Har han aldrig stolede på mig eller er det først nu han er blevet usikker?
Jeg var virkelig sur på Harry for at bare låse sig inde på badeværelset, vi skulle have løst det her på en voksen måde eller som vi har gjordt de sidste par gange.
Jeg begyndte at tage det på tøj på jeg havde haft på idag. Jeg gik rundt i soveværelset og fandt noget af mit tøj og puttede det ned i en taske. Jeg var virkelig sur så jeg pakkede det jeg hurtigt kunne finde så jeg kunne tage hjem til mig selv igen. Harry var helt stille ude på badeværelset, han sagde ikke en lyd.
Da jeg havde pakket det mest nødvendige gik jeg over til døren og sagde: "farvel Harry." ligesom orden havde forladt min mund lød et brag og lyden af glads der smadrede fyldt mine øre. Hvis jeg ikke viste breder skulle man tro at han smadrede spejlet.
Jeg styrtede ud af huset og ned i min bil.
Harrys Synsvinkel
Flot Harry, virkelig flot tænkte jeg da jeg hørte hovede døren smække hårdt i. Jeg fik Julie til at forlade mig igen. Det jeg elsker aller højeste og er mest bange for at miste har jeg fået til at forlade mit hus - igen. Hvis jeg ikke havde låst mig inde på badeværelset så jeg jeg måske læggede med hende i mine arme nu. Hun ville ligge i min t-shirt med hendes hovede mod mit bryst, jeg ville kyssede hende på hovedet og køre min hånd op og ned af hendes ryg, lige end til hun fladt i søvn. Men sådan skulle det ikke være idag.
Jeg gik forsigtig ud fra badeværelset og forsøgt at und gå at træde på glasskår fra spejlet. Det blødt fra mine knorer men jeg kunne ikke være mere lige glad lige nu for det eneste jeg tænkte på var at jeg skulle have Julie tilbage inden andre for fingerne i hende.
__________________________________________________________________________
Hej!
Lige lidt korter kapitel end de andre men jeg syndes det var et godt sted at slutte. Hvad syndes i ?
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...