Kapitel 22 - Danmark

1.8K 56 3
                                    

Julie Synsvinkel.

Jeg vågnede ved at sengen sykede sammen i den modsatte side af min. Jeg åbnede min øjne lige så stille. Først var min syn lidt slørede og jeg kunne kun ane personen ved siden af mig. Det var Harry. Han sad med ryggede mod vægen og begge ben strakte.

Da mit syn kom helt tilbage satte jeg mig op ved siden af ham og kyssede ham på kinden.

"Godmorgen "Sagde jeg og lagde mit hovede på hans skulder.

"godemorgen babe " sagde han. Hans stemme var ikke så hæs som den normal var nå han lige var vågnet så han havde nok være vågen lang tid.

"Hvor lang tid har du været oppe " spurte jeg og løftede mit hovede så jeg kunne kigge han ind i øjne.

"En time. Jeg har lavet morgen mad til dig og mig " sagde han og rejste sig og gik ud af døren.

Jeg kunne ikke helt beslutte mig for om jeg skulle følge med ham. Lige som jeg skulle til at rejse mig fra sengen kom Harry gåden ind af døren med en bakke.

Jeg lagde mig tilbage ind under dynen og med ryggen mod vægen. Harry kom gående hen til den modsatte side af min. Han lagde bakke ned og lagde hans lange krop ind under dynen ved siden af mig

"velbekomme " sagde han

"Tak " sagde jeg og slog mig løs i bacon og æg.

Efter jeg hade spist lidt og Harry bare havde siddet og kigge på mig der spiste spurte jeg "har du spist?" og tog en mundfuld mere ind i munden.

"Ja " sagde han og kyssede mig på toppen af hovedet. Jeg spiste bare videre.

Da jeg havde spist lå vi nu og så fjernsyn i Harrys soveværelse. Jeg var ikke helt sikker på hvad det var vi så det fangede mig ikke rigtig så jeg lå bare, og tænkte på den fantastiske aften det havde været aften før.

Efter vi havde lagt på tæppet ude i skoven i en time mere kørte Harry og jeg her hjem hvor jeg blev og sov, og hvor vi nu lå og så fjernsyn.

"Hvad tænker du på " afbrød Harry min tanker

"igår" sagde jeg

"Jeg blev seriøst den gladeste mand på hele jorden dag du sagde ja" sagde han og kyssede mig på min øre flip. Det fik mig til at få en varm følges ned af ryggen.

"Du skal møde min mor, min søster, min papfar og rigtig far " sagde han stolt.

"Med glæde. Jeg glæder mig til at møde skaberne af den mest fantastiske mand på jorden"

"hvad med dine forældre, dem har du slet ikke fortalt om. Har du søskende er de skilt hvor bor de udover det er i Danmark ?" Spurte han. Det lød virkelig som om han var interesseret i min familie

"Jeg har en mor og en far og en rigtig lillesøster. De blev skilt da jeg var 8 og min lille søster 2 gammel. Jeg har 5 pap søskende kun piger. Jeg har en pap mor og en pap far. Mit forhold til min mor er anstrengt men mig og min fars forhold er super godt. Begge min forælder bor i Jylland faktisk tæt på Horsens min far bor tæt på århus og min mor i en lille by i et stort hus" fortalte jeg.

"Okay. Hvornår har du sidst besøgt dem?" spurte han igen interesseret.

"Jeg havde ikke været hjemme og besøge min familie i virkelig lang tid. Det er ikke fordi jeg savnede dem jeg kan rigtig godt lide at bo i London og være væk fra dem. Jeg har altid best kunne lide at være af alene hjemme og best kunne lide at der ikke var nogen til at forstyre mig. Så jeg syndes kun det er rat at være så lang væk fra dem, men jeg må indrømme at jeg savner min far og rigtige lillesøster lidt."

Don't Stop - HSDonde viven las historias. Descúbrelo ahora