Kapitel 14 - Mor

1.5K 55 5
                                    

Harrys Synsvinkel.

Nu har jeg prøvet tre metoder til at få fat i Julies hjerte.

1. Fået drengen til at hjælpe mig.

2. lagt op til at jeg var vild med hende.

3. Jeg hade endda sunget til hende, som den aller første udover min mor.

selfølgelig min mor viste hvad jeg skulle gøre.

jeg sprang ud af min seng som jeg hade lagt i siden jeg kom hjem fra koncerten. jeg fandt min telefon frem og tastede med det samme min mors nummer ind.

Efter fire ring tog hun den endelig.

"Hej Harry. Hvad så " spurte hun

"Mor jeg har brug for hjælp " sagde jeg og satte min ned på sengekanten.

"med hvad dog darling ?"

"Der er hende her pigen som er helt skudt i. Jeg tænker på hende konstant, jeg tænker på hende når jeg spiser, når jeg ser tv, når synger hele tiden. Men... Jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle hende at jeg er vild med hende og jeg ville bruge resten af mit liv med hende. "

" Årh Harry jeg har aldrig hørt dig sådan før, hun må virkelig betyde meget for dig" sagde hun med lykke i hendes stemme. Årh jeg savnede min mor, Harry tag dig sammen du er en voksen mand.

" Hun betyder så meget mor, hjælp mig " sagde jeg og lagde meget tryg på hjælp mig.

" Harry jeg syndes du skal fortælle hende direkte hvordan du følger, ikke noget med tegn, du går bare op til hende og siger det som det er. " Sagde hun

" Okay tak mor " sagde jeg

" Så lidt ven pas på dig selv " det var det sidste hun sagde inden hun lagde på.

Jeg skal bare gå op til Julie og fortælle hende det som det er. Som om jeg kunne det. Folk tror at Harry Styles er en kæmpe player, i virkeligheden er han ung man som er bange for at fortælle hans livs kærlighed at hun er hans livs kærlighed.

Det gode ved Julie var at jeg hade ikke kendt hende i mere en to måneder men hun var en af de personer jeg hade fortalt mest om mig selv til, hun kendte mig virkelig bereder end nogen andre piger.

Jeg viste også meget om Julie. Hun hade fortalt hvordan Danmark var, at hendes forældre var skilt og hun nu hade en papmor og papfar og 5 papsøskene og så hade hun en rigtig søster. Ud af alle de piger var hun den enestuer med brunt hår og grå øjne. Hun hade også fortalt at hun kunne elskede børn og gamle mennesker. Hun syndes de var nemmest og tale med, lidt mærkelig er hun, men det er nok det jeg er faldt.

Hun er en af de personer jeg kender med det støste hjerte. Hun søger for at alle har det godt for hun så meget som bare tænker på hende selv. Hun smiler altid og er altid fuld af liv og glade dage. Hun er en god lytter. Også det beste ved hende er at hun er ligeglad med jeg er Harry styles fra One direction.

_________________________________________________________________________________

Hej :-)

Ved godt det var et meget kort kapitel og mest bare en fylder, men jeg syndes at i manglede lidt info omkring Julie. Så det fik i nu.

Jeg har brug for jeres hjælp til hvordan jeg skal starte næste kapitel, hvem synsvinkel og hvad det skal omhandle ?

tak for alle der har stemt på min historie. Hvad syndes i om den ?

<3

Don't Stop - HSOù les histoires vivent. Découvrez maintenant