ikke rettede!!
Julies synsvinkel.
Det var onsdag og jeg var lige kommet hjem fra en hård men god dag på arbejde. Harry tog afsted mod Wien i går og jeg var nu alene hjemme, gradvid. Efter vi hade danset i Lørdags ringede vi til Harrys mor og fortalte hende den glædelig nyhed. Jeg havde mødt Anne to gang og hun er verdens sødeste kvinde! Hun bakkede op 100% op i det her og hun tog det virkelig pænt da vi fortalte hende det. Jeg havde ikke fortalte min forældre det endnu, jeg havde faktisk ikke sagt det til nogen ude over Anne. Jeg tro jeg er bange for deres rektion hvis siger at jeg skal være mor. Jeg var jo selv bange for tanken da Harry sagde at han syndes at jeg skulle tage en test. Men den tanke er folængst væk. Nu glæder jeg mig kun til at blive en mor, en super mor!
Jeg gik ind i det badeværelse der hørte til soveværelset for at tage et bad. Da jeg havde taget alt mit tøj af stod jeg og kiggede på min mave i spejlet. Tænk der er noget der skal blive til et barn der inde. Tanken skæmte mig lidt men samtid kunne jeg ikke vendte til at kunne holde det i mine arme og se det vokse op.
Det varme vand der skyllede over min krop var fantastisk. Sæben i håret og den rene følgelse efter var endnu bedre.
Jeg ringde efter en pizza og smed mig på sofaen og så fjernsyn. Lige i det desperate housewives started igen ringede min telefon. Det var et ønske om facetime fra Anne. Jeg tog røget med det samme jeg så hendes navn og billede på skærmen.
"Hej Anne" sagde jeg og smilte
"Hello darling og min barnebarn" Hendes øjne fyldtes med tåre.
"Ja osse det"
Anne er det sødeste menneske på hele jorden! Jeg har mødt hende en gang i Holms Chaple og en gang i London. Hun havde virkelig taget godt i mod mig og havde fået mig til at følge mig som en del af familien. Jeg har også mødt Harrys far en gang i London. Han var virkelig også flink men jeg har knyttet mig best til Anne. Det var virkelig nemt at se hvor Harry havde fået hans gode manerer fra.
"Jeg er så nervøs" sagde jeg og kiggede mig en sidste gang i spejlet inden jeg tog min sko på.
"hvorfor de kommer til at elske dig, det lover jeg" sagde han og kyssede min tænding, "og forresten du ser fantastisk ud" sagde han. Jeg havde taget en ny grå kjole på jeg havde købt til anledningen, et par store høje sko og så hade jeg fået min hår til at se nogen lunde ud i en knold.
Harry så selfølgelig også helt fantastisk ud selv! Han hade hans signatur sorte jeans på, en hvid skorte de var næsten helt åben en og en blazer jakke ud over. Vi skulle ud og spise men Harrys mor,stedfar og Gemma inde i London. Det var første gang jeg skulle møde dem og jeg var virkelig spændt og nervøs.
spøgsmålene korte igennem mit hovede. Vil de kunne lide mig? er jeg som de har regnet med? er jeg god nok til at være Harrys kæreste. Sådan er det altid når jeg skal prøver noget nyt. Min hjerne tænker på de ting er kan gå galt og ikke de gode ting og ikke de gode ting som den normalt gør.
"Er du klar?" brød harry mine tanker ved at sige.
"jep helt klar" sagde jeg nervøst og rette på min kjole for hunderede gang inde for den sidste time.
Hele køre turen var der helt stille inde i bilen. Lige som jeg best kunne lide det. Vi ankom præcis klokken syv . Jeg skulle selvfølge lige rette på min kjole og tjekke mit ansigt i spejlet inden jeg var nogen lunde klar.
Vi gik ind i restauranten hånd i hånd. Inde i den let belyst restaurant sad en dame med mørke brunt hår og man skulle virkelig være blind for at ikke kunne se at det var Harrys mor.
"Årh godt at se jer!" sagde hun slog armen ud og gik hen mod os. Jeg var sten sikker på at hun ville kramme harry først men hun slog armen omkrig mig.
"Hvor er det godt endelig at møde dig. Harry har fortalt så meget om dig" Sagde hun med verdens største smil på læben.
"Jeg har virkelig også glæde mig til at møde jer" Sagde jeg. Hun gav mig endnu kram inden hun gik videre til Harry. Efter Harrys mor kom en pige der lingende Anne på en prik, dog ikke på håret .
"Hej julie hvor er det rart endelig at møde dig" sagde hun og trak mig ind i et kram. De krammer virkelig godt i Styles familen.
Lige efter kom Harrys papfar, robin. Hun var ligeså høj som Harry og han var virkelig flink ligsom de 2 andre.
Hele aften var super! Vi snakkede, spiste god mad, grinte og ikke mindst fik jeg hele Harrys barndom afvinde.
Jeg havde virkelig hygget mig og jeg var helt vild med Harrys familie og de havde virkelig været i mødekommen og behandlet mig som en del af familien.
Vi snakkede til klokken blev 12 og kørte ikke hjem for der.
________________________________________________________________________
Så fik i endelig et kapitel :-)
Jeg er kommet ind i en rigtig dårlig periode og jeg vil forsøge at komme tilbage i min rytme i næste uge.
Jeg er startede i 9. klasse og jeg har mega mange lekiter for her fortiden.
MEGA MANGE GANGE TAK FOR JERES SUPER SØDE KOMMENTAR!!!!!!!!!!!!!
kærelig hilsen Julie <3
YOU ARE READING
Don't Stop - HS
FanfictionJulie er flyttet til London for at leve hendes drøm om at blive stylist. Hun for tilbudt et drømme job som stylist for boy-bandet One direction, hvor hun udvikler et stærkt forhold til alle drengen men specielt til drengen Harry...