Jimin:Ти от къде знаеш?! -попита като я прекъсна.
Аз:Разказвала съм ѝ. -отвърнах докато се намествах.
Jimin:Soyeon, обърни си стола към нас. -каза, а аз се изправих.
До Soyeon седи Momo. Тя също се обърна към нас, а ние я гледахме като ударени с мокър парцал.
Momo:Искам да се размотавам с вас! -каза с усмивка.
Спогледахме се невярващо. Как така тя реши да се размотава с нас?! Винаги е смятала, че е по-добре да се затвориш в себе си, от колкото да допускаш хора които след време ще те предадат. Слъгласна съм с мнението ѝ. Само където, със Soyeon сме като сестри, а с Jimin живеем задно. От друга страна тя е добро момиче.
Аз:Добре. -отвърнах и тя се усмихна.
Jimin:Кога тръгвахме за лагера? -попита докато си изкарваше тетрадка.
Momo:Мисля, че утре. -отвърна, а Soyeon поклати глава в съгласие.
Soyeon винаги си отбелязва кога, къде ще ходи. Понеже тя е като мен, делум тук, но духом на седмото небе. За това аз не си правя записки, щом тя и Jimin са до мен, значи те могат да ми напомнят.
Momo:Ери, как реши да си боядисаш косата? Майка ти не ти ли се кара? -попита, а аз се усмихнах.
Аз:Реших, че искам разнообразие. Мама е свикнала да ме вижда се с някаква промяна. Преди имах обица на едната устна, но отдавна я махнах. -отвърнах и Jimin се засмя.
Jimin:Тогава все те питах дали няма да се задавиш докато спиш или ядеш. -каза и ме накара да се засмея.
Soyeon:Не Jimin, ще се натрови! -отвърна и го погледна на кръв.
Jimin:Сега какво ми се караш?! Това беше отдавна! -каза нацупено.
Аз:Momo, добре дошла в лудницата! -казах, а тя се усмихна.
Momo:Този Taehyung изглежда сладък. -каза и го погледна за момент.
Jimin:Ако обичате! Пред вас седи момче! Не желая да слушам за други! -отвърна докато се сочеше.
Soyeon:Бъди сигурен, че Ери няма да ти говори за тези неща! -каза и го погледна злобно.
Jimin:Знам! Така че ако ще си говорите на тази тема се завъртете! -отвърна и се усмихна.
Soyeon и Momo се обърнаха, а аз седях и гледах в една точка.
Jimin:Ей! Какво има? -попита и ме изкара от мисли.
Аз:Нищо. Прав си, аз не съм по тези неща за момчета и подобни. -отвърнах, а той прехвърли едната си ръка на гърба ми.
Jimin:За това аз съм тук. Ще говорим за всичко което поискаш. -каза и взе химикала си.
Аз:Искаш да ти очертая ръката, нали? -попитах, а той кимна в съгласие.
Често ме кара на това. Иска да си направи цялата тетрадка в такива рисунки, които после оцветява. Поне му е забавно.
Аз:Щом утре тръгваме, трябва да си оправим багажа. -казах щом бях готова с очертанията.
Jimin:Нали знаеш колко много те уважавам... -каза и ме погледна миличко.
Аз:Сега и багажа да му оправям... -отвърнах, а той се усмихна.
Кимнах в съгласие и в този момент звънеца би. Станах и тръгнах към тоалетните. Щом се оправих тръгнах обратно при Jimin. В този момент Jungkook ме пресрешна.
Jungkook:Отдавна не сме се виждали. -каза с подла усмивка.
YOU ARE READING
Моето наказание
Fantasy-И сега какво? Ще се преследваме вечно и единия от нас ще е наказание за другия? -Може да се каже... *** -НИМА ЩЕ ЗАГЪРБИШ ВСИЧКО?! *** -Заслужавам си наказанието... -------------------------------- НЕ СЪДЕТЕ ПО КОРИЦАТА!!!