???:Аз имам.
Познат глас. Обърнах се, а това беше Momo. Станах от стола и се метнах отгоре ѝ.
Аз:Как влезе без да те чуем?
Momo:Мога да минавам през стените.
Аз:Напомни ми винаги да се оглеждам когато излизам от банята.
Momo:И защо ти е някой, който може да получи това което иска? -попита щом слезнах от нея.
Аз:Ще те запозная с този човек на когото му трябва.
Momo:Добре, но ми казаха, че трябвало да ида до някаква стая, за да съм взела някакви неща. Абе почти нищо не помня от това което ми казаха.
Сана:Спокойно, аз ще дойда с теб.
Аз:Тъкмо и да се запознаете.
Щом излезнаха, седнах до Jihyo и ѝ се усмихнах.
Jihyo:Какво си намислила?
Аз:Нищо. Не ме гледай мен, а мисли име на котката. Ти знаеш ли, че Taehyung има папагал?
Jihyo:Да. Все пак аз му го подарих. За едно коледно тържество. Трябваше да си разменяме подаръци и ми се падна той.
Аз:Господи!
Легнах по гръб на леглото и котето легна до мен. Федър... Ами да, ще се казва Федър.
Аз:ИЗМИСЛИХ ГО! -извиках и Jihyo подскочи.
Jihyo:Какво си измислила!
Аз:Ще се казва Федър.
Jihyo:Интересно, но хубаво име.
Аз:Taehyung ще се прави на нинджа само, за да идва и да си играе с него. -казах и посочих котето.
Jihyo:Ще се прави той. Все пак моята стая е точно пред твоята, само да го видя!
Taehyung:Обърни се и ще ме видиш! -каза, застанал на вратата.
Аз:Какво правиш тук?! Ако те видят?
Taehyung:Спокойно. Ако ме хванат ще ме накарат да чистя столовата 1 месец.
Jihyo:Хванах го в моята стая. Претърсваше ми раницата, за да препише домашното по магия и заклинания.
Taehyung:Ако не ми беше отказала да ми помогнеш, нямаше да се стигне то там. -каза, а аз минах покрай него.
Запътих се към стълбището, но се спрях. Някой профуча покрай мен, като ме докосна по лицето.
Jihyo:Добре ли си? -попита и ме хвана за рамото.
Аз:А? Да. Добре съм. Къде е библиотеката?
Taehyung:Не, не ти трябва библиотека. Трябва ти забавление!
Аз:И къде ще го намеря?
Jihyo:В лабиринтната полян.
Двамата ме хванаха и ме дръпнаха на някъде. Вървяхме близо 10 минути и се озовахме в градина пълна с рози. По-красиво нещо не съм виждала до сега.
Аз:Много е красиво.
Taehyung:Но е много опасно. Тук живеят феите. Виждала си ги в училище. Прозрачни крила, синкава кожа.
Аз:И защо е опасно?
Jihyo:Стане ли полунощ, розите изчезват, поляната се обвива в мъгла и можеш да се изгубиш. Доста са се губили и само един от тях се беше завърнал.
Аз:Значи това е лабиринта... Интересно. А какво се е случило с този който се е върнал?
Jihyo:Изглеждаше като призрак, сякаш е тук, но и не е. След два дена го намериха обесен до реката. Претърсиха за следи от бой, но се оказа, че се е самоубил.
Аз:Какво ли е видял?
Taehyung: Каквото и да е, аз не искам да знам. И вече пристигнахме!
Пред нас имаше басейн. До него имаше много места за сядане, но само едно от тях ми привлече вниманието. Касиан и Азрел играеха на карти... Мокри при това.
Рисанд:Ще се включите ли в играта? -попита зад нас.
YOU ARE READING
Моето наказание
Fantasy-И сега какво? Ще се преследваме вечно и единия от нас ще е наказание за другия? -Може да се каже... *** -НИМА ЩЕ ЗАГЪРБИШ ВСИЧКО?! *** -Заслужавам си наказанието... -------------------------------- НЕ СЪДЕТЕ ПО КОРИЦАТА!!!