24

247 13 5
                                    

Jungkook:И четиримата са на половина елфи. Бащите им са, но майките им са от нашия вид.

Аз:Човекоподобни, но с магия.

Jungkook:Точно така. Те се познават от много време, а с мен от 2 години.

Кимнах в отговор и тръгнах нагоре по стълбите. Ако не се лъжа мисля, че бях на петия етаж. Защо няма асансьори тук?

Jungkook:Асансьори няма, защото го използваха за неща които се вършат в спалнята. Сега има само стълби, наказание за тази простотия.

Аз:Вие ли...

Jungkook:О, не! Едни гадняри, ще ги видиш. Дано не са разбрали, че има ново попълнение. Нямам намерения да ги прашам в болница.

Отново настана мълчание между нас. Щом стигнахме петия етаж се спрях и погледнах Jungkook.

Аз:В моята стая ли ше идваш?

Jungkook:Да. Искам да я разгледам.

Аз:Не е ли забранено на момчетата да идват в женската част?

Jungkook:Често казано, не знам. Но и да е така имам привилегии, така че не ми пука особено.

Аз:Така ли? И защо ти да можеш, а другите не?

Jungkook:Ще разбереш, но не сега.

Завътрях очи и тръгнах по коридора. Влезнах в моята стая и Jungkook най-нахало не намърда след мен.

Jungkook:По интересен начин си декорирала стаята, но не е в мой стил.

Аз:Да съм те питала? На мен ми харесва, на теб като не ти, вратата е зад мен.

Jungkook:Ммм... Не. Ще поостана.

Аз:Jungkook изчезвай! Когато стане време за вечеря ела, за да ми покажеш столовата.

Jungkook:Хмммм. Добре, но няма да ядеш в онова забутано място.

Аз:Все тая просто ме остави сама.

Jungkook:Добре, по-късно ще намина.

Намигна ми и излезе. Седнах на леглото и си взех книга, за да чета.

*след 2 часа*

Тъкмо започвах нова глава, когато някой почука на вратата. Станах недоволно и отворих. Пред мен беше Jungkook, облечен в скъсани дънки, черна тениска и червена карирана риза на кръста. Пуснах го да влезе и затворих врата. В коридора има ехо, а не ми се иска всички да ни слушат.

Jungkook:Още не си готова?!

Аз:Мислех да се оправям, но книгата ми е сто пъти по-интересна от чудене в какво да облека.

Той ме погледна лошо и седна на леглото.

Jungkook:Изчезвай в банята да се изкъпеш. Щом ти е толкова скучно в избирането на дрехи, аз ще се погрижа за това.

Взех си халата, влезнах в банята и пуснах водата. След дългото киснене, реших да излизам. Увих кърпа окола тялото си и си подадох ръката през вратата.

Аз:Jungkook, може ли дрехите?

Jungkook:Ами...

Моето наказание Where stories live. Discover now