Taehyung:Ей сладур, какво правиш тук? -попита и ме прегърна силно.
Аз:Очевидно е.
Taehyung:Е да, но все пак да попитам. -каза и ме пусна.
Зад него се подаде Jihyo. Щом ме видя, изпищя от радост и се метна на връта ми.
Аз:И ти ми липсваше. -казах и я прегърнах.
След малко ме пусна от "убийствената ѝ хватка" и седна до Люсиен.
Люсиен: Значи се познава с повечето от нас. Остават Тамлин, Касиан, Рисанд и Азриел. А те къде са всъщност? -попита и погледна към Jungkook.
Jihyo:Видях Рис, докато идвахме насам. Отиваше към стаята си и щял да дойде. Относно другите трима, никаква идея.
Jungkook:Ти не беше ли с тях? -попита и погледна Люсиен.
Люсиен: Да Куки, бях с тях, но ще те питам къде са. Изобщо обмисляш ли това което ти казвам?
Jungkook:Че откъде да ви знам! По принцип си с тях, за това питам. Но иначе, не те слушам особено какво говориш.
Jihyo:Ери ела при мен, не стой като изгонена. -каза и потупа мястото до нея.
Седнах до нея, но не ми харесва всички да следят всяко мое движение. Сякаш съм престъпник.
Jihyo:КАКВО СТЕ Я ДЦЯПНАЛИ ВСИЧКИ! НЕ ВИЖДАТЕ ЛИ, ЧЕ МОМИЧЕТО СЕ ПРИТЕСНЯВА?! -извика и всички погледнаха на различни страни.
???:Леле Jihyo, чуваш се чак горе. -каза някого от страната на общежитията.
Jihyo:Рисанд! Къде са ти обноските?!
Пред нас се появи високо момче с черна коса и лилави очи. Усмихна се на Jihyo и погледна към мен.
Рисанд:Имаме си гостенка. Колко съм неучитив! Как се казваш красавице? -попита и ме погледна с подла усмивка.
Jungkook:Казва се Ери. Не е гостенка, тя е като нас, за това е тук. А също така е и моята приятелка за която ви умрънках света. -отвърна с усмивка.
Рисанд:Защо не оставиш момичето да говори? Да не си ѝ секретарка!? -попита какво седна до Люсиен.
Jungkook:Ако искам и иконом ще ѝ бъда! Не е твоя работа.
Taehyung:Аз имам нужда от иконом. -каза и вдигна ръка.
Jihyo:Определено! Тъкмо стаята ти няма да е като бардак.
Люсиен: Дрехите ти ще са... в добро състояние.
Рисанд: И някой ще те подсеща кога да се къпеш.
След тези думи от страна на Рисанд, всички погледнах ме Taehyung.
Taehyung:Снощи съм се къпал! Бях си навил аларма, за да не заспя преди баня. -каза с поруменили бузи.
Аз:Мисля, че е време да се качвам към моята стая. -отвърнах и станах.
Заедно с мен станаха Jihyo и Jungkook.
Jungkook:Ще дойда с теб! -каза и тръгна пред мен.
Jihyo:По дяволите Jungkook! Човек дори не може да се разходи с нея от теб! -извика бясно, а Jungkook ѝ показа среден пръст.
Jihyo:Ще го убия!
Засмях се и тръгнах след Jungkook.
Jungkook:Не му обръщай внимание на Рисанд. Винаги обича да се фука наляво, надясно.
Аз:Люсиен спомена още три имена, освен това на Рисанд.
Jungkook:Останалите трима са... Как да кажа... Единия е идиот, втория е мълчалив, но и голяма шматка, а третия е странен. Ще познаеш кой, кой е още щом ги видиш. Те не са като нас. И четиримата са...
YOU ARE READING
Моето наказание
Fantasy-И сега какво? Ще се преследваме вечно и единия от нас ще е наказание за другия? -Може да се каже... *** -НИМА ЩЕ ЗАГЪРБИШ ВСИЧКО?! *** -Заслужавам си наказанието... -------------------------------- НЕ СЪДЕТЕ ПО КОРИЦАТА!!!