Аз:Jimin, защо снощи ме събуди? -попитах нервно и в този момент jungkook влезна.
Jimin:Пак сънувах кошмари и явно съм те бутнал, съжалявам. -отвърна и ми направи знак, че ме е разбрал какво направих.
Jungkook ме погледна лего ядосано, но и успокоен, доближи се до мен, хвана ме за ръката и ме дръпна на вън.
Jungkook:Знам, че си чула всичко, не беше нужно да се правиш. -каза и седна на тревата.
Аз:Добре ли си?
Jungkook:Не мисля... Толкова се стараех да подготвя онзи пикник. Планирам още неща които да направя за теб, но ако още веднъж онази дойде и провали всичко, ще я изкормя.
Седнах до него и го прегърнах. Той се учуди, но отвърна.
Аз:Имаме една седмица докато се върнем у дома. Не е нужно да правиш още изненади за извинение. Просто ми покажи, че мога да ти вярвам, да ти имам доверие и най-важното, че няма да се повтори онова нещо преди години.
Jungkook:Обещавам, че няма да се повтори. Ще спечеля доверието ти. -отвърна с усмивка и се отдръпна.
След като чух разговора между Jungkook и Лиса, се чувствам, някакси по-спокойна и щастлива. Да не би от ново да изпитвам чиства към него? Не! Няма как... Мисля... Може би само леки симпатии.
Jungkook:Е какво ти се прави? -попита с усмивка и ме погледна.
Повдигнах рамене, а той започна да ме гледа особено. Какво е намислил? Този поглед определено не ми харесва. Усмихна се подло и ме грабна булченски.
Аз:Какво правиш? Къде отиваме? -попитах, а той се затича.
Той нищо не каза. Затворих очи и след малко спря. Погледнах го, а той само ми се усмихна невинно. Докато разбера къде сме и какво става, Jungkook ме хвърли в езерото. Изплувах на повърхността на водата и го погледнах злобно.
Аз:Това защо беше? -попитах и се посочих.
Jungkook:Ах... Много е горещо нали... Чудя се, дали да се хвърля и аз.
Усмихна се доволно и скочи до мен. Скрих се зад една скала на близо и го изчаках да се появи. След малко чух, че ме вика. Качих се на скалата и скочих във водата до него.
По-голямата част от деня я изкарахме в гмуркане и пръскане с вода в езерото. Следобяд решихме да се връщаме в лагера. Докато вървяхме на там, зъзнехме от студ. Стигнахме бунгалото, влезнах ме си в стаите и се преоблекахме на бързо. Реших да си легна и да се поразровя из телефона ми, бях го отставила защото нямаше батерия. В този момент Jimin дойде.
Jimin:Къде беше цял ден? -попита изнервено.
Аз:С Jungkook бяхме при езерото.
Jimin:МОЛЯ!? С JUNGKOOK!?
----------------------------------------------------
Христос Воскресе! Весели празници 💜💜💜
YOU ARE READING
Моето наказание
Fantasy-И сега какво? Ще се преследваме вечно и единия от нас ще е наказание за другия? -Може да се каже... *** -НИМА ЩЕ ЗАГЪРБИШ ВСИЧКО?! *** -Заслужавам си наказанието... -------------------------------- НЕ СЪДЕТЕ ПО КОРИЦАТА!!!