(البارت الثاني والثلاثون🦋)(2)

15.3K 391 117
                                    


لُا يَمـگننـيَ إيَـقـافَ قلـُبيَ عٍـن الُإشـُتيَاق إلـــــُيَگ، ۆلُا يَمگـننــيَ منــعٍ قلُبيَ من حــــــــٍبـــــــــــگ♡

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

هبط فهد الي مستواها ثم تحدث بخفوت : اممم مش بحب اشوفك زعلانة او متدايقة !!

ماسة بخفوت مثله : ليه !!

رجع فهد الي الخلف ثم اردف : تيجي معايا !!

ماسة بأستغراب : فين !!

فهد بضحك : هخطفك هااا جاية ولا إيه !!

ماسة بأبتسامة : تمام يلااا !!!

ركب فهد سياراته و بجوارة ماسة بعد مرور نصف ساعة وصلة الي مكان ما !!

فهد بغموض : انزلي !!

ماسة و هي تنظر حولها من شباك السيارة بصدمة !!

ماسة بصدمة : هنااا !!

فهد بأيماء : اه انزلي !!

هبطت ماسة و بعدها من السيارة و هي تنظر الي حوالها بأستغراب شديد من هذا المكان !!

سند فهد علي السيارة و ربع يده امام صدرة !!

فهد بأبتسامة : جبتك هنا و قولي كل الي في قلبك كل الي عايزه تقوليه قوليه !!

ماسة بغيظ : انتَ جايبني في طريق صحراوي يا فهد  و تقولي اتكلمي إيه العبط دا !!

فهد بضحك : لسانك طول يا صغنن و بعدين مكان حلو اهو لو صراختي محدش هيسمعك !!

تقدمت منه ماسة ثم اردفت : وسع يا حبيبي هناك شوية خليني اقعد !!

فهد و هو يغمز لها : اممم حبيبك و من امتي دا !!

ماسة بتوتر : حبيب مين يا عم انا متعودة اقول الكلمة دي و جت فيك !!

فهد بضحك و هو يفسح لها : جت فيا بس دي دخلت في قلبي !!

جلست ماسة علي السيارة و هي تتحدث بأستغراب :

فهد انتَ سخن النهاردة ولا فيك إيه !!

فهد بنفي : لا انا كويس !!

ماسة بأيماء : اممم تمام بقولك انتَ جبتني ليه هنا يعني المكان غريب !!

فهد موضحاً : دا مكان فاضي و منعزل لما بكون مخنوق اجي هنا وانتي مخنوقة علشان كدا جبتك هنا !!

ماسة بصوت مخنوق : انا فعلاً مخنوقة من وقت ما اتخطبت لحازم وانا حاسة ان حبل ملفوف علي رقبتي و مش قادرة اتنفس !!

فهد بحزن عليها : بصي انتِ فوضي امرك الي الله يعني هو ارحم من اي حد عليكي !!

ماسة بدموع : عارفة يا فهد عارفة والله بس محدش بيفكر في ربنا دلوقتي محدش عارف ان كما تدين تدان و ان الدنيا دوارا !!

 ستظل ملكي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن