(البارت الرابع والثلاثون 🦋)

14.5K 355 45
                                    


سأكتفي بجملتين فقط . . .
عشقتك منذ البداية
وسأحبك حتي النهاية

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

خرجت هي و فهد واقفوا امام السيارة كادت ان تركب ولكن قاطعها فهد عندما غلق السيارة ..!!

فهد و هو يغلق باب السيارة : استني يا ماسة ..!!

ماسة بأستغراب : إيه في إيه ..!!

اقترب فهد منها ليردف : انا اخدت منك الدبلة الي كان مدهالك حازم مش عاوزك تلبسيها تاني ..انتي بتاعتي انا و بس علشان كدا جبتلك الخاتم دا ..!!

البسوا لها فهد في احدي صابعها التي يدل علي انها مخطوبة و كان جميل للغاية ..!!

فهد بأبتسامة : اوعي في مرة تقلعية من إيدك ..!!

ماسة بدموع : بتقول إيه انتَ بتتكلم جد

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

ماسة بدموع : بتقول إيه انتَ بتتكلم جد ..عمري ما افكر اقعلوا اصلاً ..!!

فهد بضحك : عيطي لا و النبي لا تعيطي انتي معيطيش النهاردة انا فاكر ..!!

ماسة بحنق : اتريق يابن الرشيدي اتريق ..!!

ركب فهد و ماسة السيارة متجهين نحو منزلها بعد مرور نصف ساعة وصلوا الي المنزل ..!!

ماسة و هي تفتح باب السيارة : هات الورق اشيلوا فوق علشان منسهوش ..!!

اعطي لها فهد الاوراق ثم هبطت من السيارة صعدت الي الاعلي طرقت باب منزلهم فتحت لها ولدتها ..!!

ماسة : امال بابا فين ..!!

امال : في الاوضة محتاجة حاجة ولا إيه ..!!

ماسة بنفي : لا بس كنت عاوزه انا هدخلوا ..!!

دلفت ماسة الي غرفت ابيها بعد ان طرقت الباب ..!!

ماسة : حضرتك فاضي يا بابا ..!!

يحيي : تعالي يا حببتي ادخلي ..!!

دلفت ماسة و جلست بجوارة علي الاريكة ..!!

ماسة و هي تفرق يداها بتوتر : بابا اناا كنت جاية اخد الفستان و حاجتي علشان هبات عند سيدرا النهاردة دا بعد اذن حضرتك طبعاً ..!!

يحيي بتنهيدة : يا ماسة مش سيدرا دي ليها اربع اخوات رجالة انتي ازاي تباتي معاها ..!!

سيدرا بنفي : لا لا حضرتك والله كلهم كوايسين جداً واظن انك شوفتهم لما جم مع مراد غير كدا ..!!

 ستظل ملكي حيث تعيش القصص. اكتشف الآن