ကမ္းနားလမ္းတစ္ေလွ်ာက္ရွိဆိုင္မ်ားတြင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ လူငယ္အတြဲေလးမ်ားႏွင့္ ျပည့္ေနသည္...ေကာင္းခန႔္ဆိုင္ကယ္ကို အရွိန္ေလွ်ာ့ၿပီး ဆိုင္တန္းမ်ားႏွင့္ ေတာ္ေတာ္လွမ္းတဲ့ေနရာထိ ေမာင္းလာခဲ့သည္... တိုးတိုးကဘာမွမေျပာဘဲ ၿငိမ္ၿပီးလိုက္လာသည္...
လူရွင္းရာ တစ္ေနရာရွာ၍ ဆိုင္ကယ္ကိုရပ္ခဲ့ၿပီး ေသာင္ျပင္စပ္သို႔ သစ္ပင္မ်ားၾကားမွေလွ်ာက္၍ ဆင္းလာခဲ့သည္... လမ္းေအာက္ သစ္ပင္မ်ားၾကားတြင္ ခုံတန္းေလးမ်ား ရွိေပမဲ့ မထိုင္ပဲ ကမ္းစပ္အထိဆင္းလာခဲ့သည္..တိုးတိုးက ေနာက္မွလိုက္လာသည္...လူရွင္းရာ ကမ္းစပ္တစ္ေနရာ၌ရပ္လိုက္ၿပီး ေနာက္မွတိုးတိုးကို လွည့္ၾကည့္ကာ သက္ျပင္းခ်၍ ခတ္ဆတ္ဆတ္ေမးလိုက္သည္....
"မင္း အခုဘာေတြလုပ္ေနလဲ ငါ့ကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာ တိုးတိုး"
"ငါက ဘာလုပ္ေနလို႔ ဘာကိုေျပာရမွာလဲ"
"မင္း နဲ႔ အဲ့ဒီ ၿဖိဳးအိက ဘာလဲ"
"အတန္းေဖာ္ေလကြာ ဘာျဖစ္ေနလို႔လဲ"
"မင္း ငါ့ကို အပိုမေျပာနဲ႔ ထက္ယံတိုး ... မင္းဘယ္တုန္းက မိန္းကေလးေတြနဲ႔ အတန္းေဖာ္သူငယ္ခ်င္းမလုပ္ဖူးဘူး"
"အရင္ကမလုပ္ဘူး အခုလုပ္ေတာ့ေရာ ဘာျဖစ္လို႔လဲ မင္းလဲအတန္းေဖာ္မိန္းကေလးသူငယ္ခ်င္းေတြရွိတာပဲ ငါကေရာ လုပ္လို႔မရဘူးလား"
"တိုးတိုး မင္းက ငါနဲ႔မတူဘူး ... အဲ့ဒီ ၿဖိဳးအိဆိုတာနဲ႔ မင္းက လိုတာထက္ပိုေနတယ္...မင္းဘာလို႔သူေကြၽးတဲ့မုန႔္ေတြလဲ ယူယူထားရတာလဲ မင္းအရင္က ဘယ္မိန္းကေလးေကြၽးတာမွ မစားဘူး ... ၿပီးေတာ့လည္း ေက်ာင္းပိတ္ရက္ေတာင္ ေတြ႕ေနၾကၿပီ မင္းတို႔က"
"ေအး အခုစားေတာ့ေရာ ဘာျဖစ္လဲ မင္းေတာင္မွ သူဇာလြင္နဲ႔ ကန္တင္းတူတူထိုင္ၿပီး မုန႔္စားေနေသးတာပဲ...ငါလဲ ငါစားခ်င္ရင္စားမယ္ သြားခ်င္တဲ့ေနရာသြားမယ္..မင္းကအေနသာႀကီး"
"ဘာ အေနသာႀကီး ဟုတ္လား...ထက္ယံတိုး မင္းက အခုေတာ့ အဲလိုေတြေတာင္ ငါ့ကိုေျပာေနၿပီလား ဟမ္!"
ငယ္ငယ္ကတည္းက ခုခ်ိန္ထိ ျငင္းခုန္စကားမ်ားတာသာရွိေပမဲ့ တစ္ခါမွခုလို စကားအေျခတင္ရန္မျဖစ္စဖူး ျဖစ္ေန၍ ေကာင္းခန႔္ပို၍ ရင္နာလာရသည္... တိုးတိုးက ခုေတာ့ မိန္းကေလးတေယာက္အတြက္ ေကာင္းခန္႔ကိုေတာင္ မေျပာစဖူးေတြေျပာေနၿပီေပါ့...တိုးတိုးတကယ္ပဲ ၿဖိဳးအိကို ႀကိဳက္သြားၿပီလား...ေကာင္းခန႔္ ရင္ေတြပူလာရသည္...တိုးတိုး ကိုဆုံးရႈံးရေတာ့မည္ထင္သည္...
YOU ARE READING
The Promise Of Summer
Romance(Myanmar Boy Love Fiction-OC) (အရမ်းချမ်းသာပြီး လိုတရဘ၀မျိုးတွေမဟုတ်ပဲ real life နဲ့ အနီးစပ်ဆုံး ၂၀၀၆ ခုနှစ်ဝန်းကျင်ခန့်က သင်္ကြန် အငွေ့သက်လေးတွေ အဆောင် အငွေ့သက်လေးတွေ နဲ့ သာမာန်ရိုးရှင်းတဲ့ အဆောင်နေ အင်ဂျင်နီယာကျောင်းသား ဘ၀ အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးတခုပါ)