Extra - 2 (Z)

6K 145 0
                                    

တိုးတိုးက ေကာင္းခန႔္ဆီေရာက္ေနတာ သုံးလျပည့္သြားၿပီျဖစ္၍ စင္ကာပူသို႔ ျပန္ရေတာ့မည္...ခြဲရျပန္ဦးမည္ဆိုေတာ့လည္း စိတ္ကေနမထိ ထိုင္မသာႏွင့္...မနက္ျဖန္ ခ်င္းမိုင္မွ တစ္ဆင့္ ဘန္ေကာက္သို႔ဆင္းၾကၿပီး ေကာင္းခန႔္သည္လည္း ႐ုံးခ်ဳပ္သို႔ သြားရင္းႏွင့္ တိုးတိုးအား ဘန္ေကာက္အထိ လိုက္ပို႔မည္ျဖစ္သည္...တိုးတိုးက ဘန္ေကာက္တြင္ ၂ ည အိပ္ၿပီးမွ စင္ကာပူသို႔ျပန္ရန္စီစဥ္ထားသည္...

သို႔ေသာ္ ဒီတခါေတာ့ အၾကာႀကီးခြဲရမွာမဟုတ္ ၆ လေလာက္သာ ၾကာမည္ျဖစ္သည္...အေၾကာင္းကေတာ့ ေကာင္းခန္႔အား စင္ကာပူမွာ မာစတာ တစ္ႏွစ္ ဆက္တက္ရမည္ဟူေသာ တိုးတိုး၏ တစ္ခ်က္လႊတ္ အမိန္႔ေၾကာင့္ပင္...တိုးတိုးက သူ႔တုန္းက အလုပ္တဖက္ႏွင့္ Part Time ေက်ာင္းတက္ခဲ့ေသာ္လည္း ေကာင္းခန္႔ကိုေတာ့ Full time တက္ရမည္ဟု ဆိုသည္...

"ငါ့ ရန္ကုန္က ဦးႀကီးက Full time တက္ဖို႔ ေက်ာင္းလခ ေနစား စားရိတ္အကုန္ေထာက္ပံ့ေပးခဲ့တာ...ဒါေပမဲ့ ငါက အလုပ္တဖက္နဲ႔ Part time ပဲတက္ခဲ့တာ...ဘာလို႔လဲ သိလား"

"ဘာလို႔လဲ"

"မင္းအတြက္ ေက်ာင္းစားရိတ္ စုခ်င္လို႔"

ေကာင္းခန္႔မ်က္လုံးမ်ား ဝိုင္းစက္သြားရသည္...

"ဟုတ္တယ္ ငါ ေက်ာင္းၿပီးလို႔ ေဖေဖ နဲ႔ ကတိေပးထားတာေတြ ၿပီးဆုံးရင္ မင္းကိုေခၚၿပီး ေက်ာင္းတက္ခိုင္းမွာ ငါ့ရဲ့ ရည္မွန္းခ်က္ေတြထဲက တစ္ခုပဲ"

"ငါလဲေက်ာင္းတက္ဖို႔ စုထားတဲ့ ပိုက္ဆံရွိပါတယ္...မင္း ပင္ပင္ပန္းပန္း စုထားရတာ မသုံးရက္ဘူး"

" No ေနာ္ ေကာင္းခန႔္ေဇာ္...မင္း ငါ့ပိုက္ဆံနဲ႔ပဲ ေက်ာင္းတက္ရမယ္"

"ဟင္...Sugar Daddy အသံႀကီးနဲ႔"

ေကာင္းခန႔္က ႏွာေခါင္းရွုံ႔ၿပီးေျပာေတာ့ တိုးတိုးက သေဘာက်စြာရယ္သည္...

"ဘဲႀကီး...ကၽြန္ေတာ့္ကို စပြန္ဆာ ေပးတာလားဟင္"

ေကာင္းခန႔္က တိုးတိုးထိုင္ေနရာခုံနားသို႔သြားကာ ေနာက္မွသိုင္းဖက္လိုက္ၿပီး နားနားကပ္ကာ ညဳတုတုေလသံႏွင့္ေျပာေတာ့ တိုးတိုးက ေအာ္ရယ္ပါေလေတာ့သည္...

The Promise Of SummerOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz