Ep 7 (Z)

3.9K 115 0
                                    

၁၀တန္းစာေမးပြဲႀကီးကို ေကာင္းခန႔္ေရာ တိုးတိုးပါ လြတ္လြတ္ကြၽတ္ကြၽတ္ေအာင္ၾကသည္... တိုးတိုးက ဂုဏ္ထူး ေလးဘာသာ ပါ၍ ေကာင္းခန႔္က သုံးဘာသာ ပါသည္...ႏွစ္ေယာက္လုံး မေကြးနည္းပညာတကၠသိုလ္မွာပင္ တက္ရန္ေ႐ြးခ်ယ္လိုက္ၾကသည္...ဒါေပမဲ့ အထူးျပဳဘာသာရပ္ ေတာ့မတူၾကေပ...တိုးတိုးက အာခီတက္ေ႐ြးသည္... ေကာင္းခန႔္က လွ်ပ္စစ္ပါဝါႏွင့္ပတ္သက္တာကို ပိုဝါသနာပါ၍ EP ပဲေ႐ြးျဖစ္သည္...

ေကာင္းခန႔္က ျဖစ္ႏိုင္လွ်င္တိုးတိုးႏွင့္ တူတူသင္ခ်င္ေပမဲ့ ဝါသနာ မပါတာကို ဇြတ္မွိတ္မလုပ္သင့္မွန္း နားလည္၍ EP ပဲေ႐ြးခဲ့ျဖစ္ျခင္းျဖစ္သည္...ေက်ာင္းကေတာ့ တူတူပဲျဖစ္၍ ေတာ္ေသးသည္...သူဇာလြင္ကေတာ့ ဂုဏ္ထူးငါးဘာသာႏွင့္ မေကြးေဆးတကၠသိုလ္ သို႔သြားသည္...တိုးတိုးက သူဇာလြင္ ငါတို႔ေက်ာင္းမွာမဟုတ္ေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ဟုေျပာသည္...

အိမ္မွာ ေမခ်ိဳက ေကာင္းခန႔္တို႔ အေမ ႏွင့္ ကေလးေတြေက်ာင္းကိစၥလာတိုင္ပင္ေနသည္.....

"တိုးတိုး နဲ႔ ေကာင္းေကာင္း ကို သူတို႔ ကိုညီနဲ႔ပဲ အေဆာင္တူတူေနပါေစ...သူတို႔အကိုေစာင့္ေရွာက္ ေပးလိမ့္မယ္"

"အင္းေပါ့ ေက်ာင္းလဲတူတူပဲဆိုေတာ့ ေကာင္းတာေပါ့ မႏြယ္ေရ"

"သမီးႀကီးလဲ ရွိတာပဲ သူတို႔ႏွစ္ေယာက္အတြက္ေတာ့ ပူစရာမလိုေတာ့ပါဘူး အကိုေတြ အမေတြရွိတာပဲ"

"ဒါနဲ႔ မႏြယ္တို႔ ေကာင္းေကာင္းအတြက္ ဆိုင္ကယ္ထပ္မ၀ယ္ေနပါနဲ႔ေတာ့ တိုးတိုး ဆိုင္ကယ္နဲ႔ ႏွစ္ေယာက္တူတူစီးပါေစ...အႀကီးႏွစ္ေယာက္အတြက္နဲ႔တင္ အကုန္က်ေတြမ်ားေနၿပီ"

"သူတို႔အဆင္ေျပလားအရင္ ၾကည့္ပါေစဦး မခ်ိဳေရ မေျပေတာ့မွ ၾကည့္စီစဥ္ေပးတာေပါ့ေလ"

"သားတို႔ အဆင္ေျပတယ္ အန္တီႏြယ္...ေကာင္းေကာင္းကို သားဆိုင္ကယ္နဲ႔ပဲ စီးခိုင္းမယ္"

တိုးတိုးက၀င္ေျပာသည္...

"ေအးပါ သားတို႔အဆင္ေျပရင္ၿပီးတာပဲ"

ဒီလိုနဲ႔ပဲ နယ္ၿမိဳ႕သားေလးႏွစ္ေယာက္ အထုတ္ကိုယ္စီပိုက္၍ မေကြး ေ႐ႊၿမိဳ႕ေတာ္ႀကီးသို႔ ေက်ာင္းတက္ရန္ေရာက္ရွိလာရေလေတာ့သည္...

The Promise Of SummerOù les histoires vivent. Découvrez maintenant