Ep 9 (Z)

3.6K 105 0
                                    

ေက်ာင္းပိတ္ရက္ တနဂၤေႏြေန႔ ေန႔လည္ျဖစ္၍ ေကာင္းခန႔္က ကိုညီ့တို႔အခန္းထဲတြင္ ကိုတင္သန္းဦးတို႔ႏွင့္ အေပ်ာ္တမ္းဖဲလာ႐ိုက္ေနသည္... ထိုအခ်ိန္၌ အေဆာင္ေခါင္းရင္းဆိုင္မွ ကေလးမေလးက တိုးတိုး၏နာမည္အား လွမ္း၍ေအာ္ေခၚသံ ၾကားရသည္...

"ကိုထက္ယံတိုး ကိုထက္ယံတိုး ဖုန္းလာေနပါတယ္"

"တိုးတိုးေရခ်ိဳးေနတယ္ထင္တယ္...ေမခ်ိဳဆက္တာလားမသိဘူး...လာၿပီ..လာၿပီ"

ေကာင္းခန႔္က လွမ္းေအာ္ၿပီးေျပးဆင္းသြားကာ ဖုန္းကိုင္ေပးရသည္...

"ဟယ္လို"

"ဟယ္လို တိုးတိုးလားဟင္"

တစ္ဖက္မွေကာင္မေလးတေယာက္အသံၾကားရ၍ ေကာင္းခန႔္မ်က္ေမွာင္က်ဳံ႕သြားရသည္... ေခၚပုံကလည္း တိုးတိုး တဲ့..ေတာ္ေတာ္ရင္းနီးေနပုံရသည္.... ဒါနဲ႔ တိုးတိုးက ဖုန္းနံပါေတြဘာေတြေတာင္ ေပးထားတာလားဟု ေတြးကာ စိတ္ထဲ ခိုးလို႔ခုလု ျဖစ္သြားမိသည္...

"တိုးတိုး မဟုတ္ဘူးဗ် သူေရခ်ိဳးေနလို႔ ဘာေျပာေပးရမလဲ"

ေကာင္းခန႔္က ေလသံခပ္မွန္မွန္ႏွင့္ ေမးလိုက္သည္...

"ဪ ဟိုေလ ၿဖိဳးအိဆက္တယ္လို႔ပဲ ေျပာေပးပါေနာ္...တိုးတိုးဆီကငွားထားတဲ့ စာအုပ္ေလ ျပန္လာယူလို႔ရၿပီလို႔ ေျပာမလို႔ပါ"

"ဪ..အင္း...ေျပာလိုက္မယ္ေလ"

"ဟုတ္ကဲ့ ဒါပဲေနာ္"

တစ္ဖက္မွ ဖုန္းခ်သြားၿပီျဖစ္ေသာ္လည္း ေကာင္းခန္႔မွာ ေနရာတြင္ရပ္ေနမိရင္း အေတြးနယ္ခ်ဲ႕ေနရၿပီ... အဟက္...ဘာတဲ့...ၿဖိဳးအိ...စာအုပ္ငွားထားတာက သူေလ ဘာလို႔သြားျပန္ယူရမွာလဲ...ေက်ာင္းမွာေပးလို႔ေရာမရဘူးလား...ပိတ္ရက္မွာေတာင္သြားယူမွ ျဖစ္မွာလား...က်စ္!..ဘာလဲကြာ....ဘယ္အထိေတာင္ရင္းနီးေနၾကတာလဲ...ဟိုေန႔က ေက်ာင္းမွာ မုန႔္ေကြၽးတဲ့တေယာက္က သူပဲေနမွာ....ဖုန္းနံပါတ္က ဘာလို႔ေပးလိုက္ရတာလဲ...

"အကို ၿပီးရင္လည္းဖယ္ေပးပါဦး ေနာက္မွာ ဖုန္းဆက္မဲ့သူေစာင့္ေနတယ္"

"ဟင္..ဪ အင္းအင္း...အ၀င္ေကာဖိုး မွတ္ထားလိုက္ဦးေနာ္"

ေကာင္းခန႔္ သတိလက္လြတ္ေတြးေနမိ၍ ဆိုင္မွကေလးမက သတိေပးမွ ေယာင္ကန္းကန္းႏွင့္ ထျပန္လာရသည္...ဘာကိုစိတ္တိုလို႔ တိုမွန္းမသိပဲ မ်က္ခုံးမ်ားကိုတြန႔္ေကြးထားမိသည္...

The Promise Of SummerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum