Extra-1 (Z)

3.9K 100 2
                                    

ေကာင္းေကာင္း ရွိရာ ခ်င္းမိုင္ၿမိဳ႕ ေတာင္ေပၚရြာေလးသို႔ တိုးတိုးေရာက္ေနသည္မွာ ၁ လ ခန႔္ရွိေပၿပီ... ေကာင္းေကာင္း ႏွင့္ ၃ လေလာက္ တူတူေနၿပီးမွ စင္ကာပူသို႔ျပန္ၿပီး အလုပ္၀င္ရန္ စီစဥ္ထားၿပီးျဖစ္သည္... ဒီၾကားထဲ ျမန္မာနိုင္ငံသို႔ တစ္ေခါက္ေလာက္ တူတူျပန္ရန္အားခဲထားေသာ္လည္း ေကာင္းေကာင္း အလုပ္က ခြင့္ယူရန္မလြယ္ေသး၍ လက္ေလၽွာ့လိုက္ရသည္...

ေကာင္းေကာင္းတို႔ ပေရာဂ်က္က စေနၿပီျဖစ္သျဖင့္ ေကာင္းေကာင္းမွာ အလုပ္မ်ားေနရသည္...တိုးတိုးကေတာ့ ေကာင္းေကာင္း အလုပ္သြားေနခ်ိန္ အိမ္မွာေနၿပီး ခ်က္ျပဳတ္လိုက္ ေလၽွာ္ဖြတ္လိုက္ ႏွင့္ အိမ္ရွင္ထီး ျဖစ္မွန္းမသိျဖစ္ေနရေလသည္...တစ္ခါတရံေတာ့ ေကာင္းေကာင္း အလုပ္ရွိရာ အေျခစိုက္စခန္းသို႔ လိုက္သြားၿပီး ဟိုရွုပ္ဒီရွုပ္လုပ္တတ္သည္...အခုဆို ေကာင္းေကာင္းရဲ့ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္မ်ားႏွင့္ေတာင္ ရင္းနီးေနၿပီျဖစ္သည္...ထိုလူမ်ားထဲတြင္ ခၽြင္းခ်က္အေနႏွင့္ ေကာင္းေကာင္းရဲ့ စီနီယာ ထိုင္းလူမ်ိဳး P'San ေတာ့မပါေပ...ျမန္မာနိုင္ငံထက္ လြတ္လပ္ပြင့္လင္းၿပီး Gender မခြဲျခားေသာ ထိုင္းနိုင္ငံတြင္ ေကာင္းေကာင္းႏွင့္ တိုးတိုး၏ ဆက္ဆံေရးအား အထူးတလည္ လၽွို႔ဝွက္ထားစရာမလိုအပ္ေသာေၾကာင့္ ေကာင္းေကာင္းက တိုးတိုးအား သူ႔ခ်စ္သူ ဟု အားလုံးကို အသိေပး မိတ္ဆက္ေပးထားခဲ့သည္...

သို႔တိုင္ေအာင္ ထို စီနီယာ P'San သည္ ေကာင္းေကာင္း အား ရိသဲ့သဲ့လုပ္ကာ အေရးေပးၿပီး တြယ္ကပ္ေနတတ္သည္ကို တိုးတိုးကရိပ္မိေနရသည္...အားနာတတ္ေသာ ေကာင္းေကာင္းအက်င့္ေၾကာင့္ တိုးတိုးမွာ စိတ္မေျဖာင့္နိုင္ျဖစ္ေနရသည္... ေက်ာင္းတုန္းက သူဇာ့လြင့္ထက္ပင္ဆိုးေသာ ထိုသေကာင့္သားအား တိုးတိုးမွာ ဘယ္လိုနည္းႏွင့္မွ ဘ၀င္မက်ပါေခ်...ထို႔ေၾကာင့္ ေကာင္းေကာင္းအား သူႏွင့္‌ေဝးေဝး ေနရန္ ရာဇသံေပးထားရသည္...

..............................................................................................................................

ဒီေန႔က ေကာင္းခန႔္ အလုပ္နားရက္ျဖစ္တာေၾကာင့္ မီးဖိုေခ်ာင္ထဲမွာ တိုးတိုးႏွင့္တူတူဟင္းကူခ်က္ေပးေနသည္...တစ္ပါတ္လုံးလုံး အလုပ္မ်ားေနရေသာေၾကာင့္ ေကာင္းခန႔္မွာ တိုးတိုးနားကို ေသခ်ာပင္မကပ္ရေသး...ဒီေန႔မွ အတိုးခ်ၿပီးလိုက္ကပ္ေနရသည္...

The Promise Of SummerWhere stories live. Discover now