ေကာင္းခန္႔ ညေနဘက္ထမင္းစားၿပီးခ်ိန္ ၿခံေနာက္ဖက္ စိုက္ခင္းထဲရွိ ဘူးစင္ေအာက္၌ လမ္းေလွ်ာက္ေနသည္... စင္ေပၚတြင္ ဘူးသီးမ်ားသီးေနသည္ကို သေဘာက်စြာေမာ့ၾကည့္ေနရင္း ႐ုတ္တရက္ ေက်ာျပင္ဆီမွေအးခနဲ ျဖစ္သြားကာ ပုခုံးထက္မွတဆင့္ေရမ်ားစီးက်လာေသာေၾကာင့္ လန႔္သြားရေလသည္....
"အေမ့"
"ဟားဟား "
"ဟင္ တိုးတိုး"
"မနက္ျဖန္ဆို သၾကၤန္အႀကိဳေန႔ေရာက္ၿပီေလ မင္းကိုဘယ္သူမွမေလာင္းခင္ ငါအရင္ေလာင္းရမွ"
"ဟားဟား ဒါဆို ဒီႏွစ္ မင္းေနာက္က်သြားၿပီ"
"ဘာ...မင္းကို ဘယ္သူေရေလာင္းလိုက္တာလဲ"
တိုးတိုး၏မ်က္ႏွာသည္ အလိုမက်မႈမ်ားႏွင့္ စူပုတ္သြားေလသည္... ေကာင္းခန္႔က မခ်ိဳမခ်ဥ္ၿပဳံးလိုက္ရင္း...
"အဘြားေလ ေန႔လည္က အေပၚထပ္ကေန ေရေႏြးၾကမ္းသြန္ခ်တာ ငါ့ေပၚတည့္တည့္ပဲ"
"က်စ္! အေကာင္းမွတ္လို႔ကြာ...ကဲကြာ...မဟုတ္တာေျပာခ်င္ဦး"
"အား!!!!"
တိုးတိုးက ေကာင္းခန႔္၏ လက္ေမာင္းႂကြက္သားမ်ားအား ကုန္း၍ကိုက္လိုက္သျဖင့္ လက္ေမာင္းတစ္ဖက္မွာ စူးခနဲ ခံစားလိုက္ရသည္...
"အ...နာလိုက္တာ...ထက္ယံတိုး...ေခြး၀င္စား"
တိုးတိုး၏ ထစ္ခနဲရွိကိုက္တတ္ေသာ ထိုအက်င့္က ဘယ္ေတာ့မွ ေပ်ာက္ေတာ့မည္မသိေပ...
.............................................................................
အညာေဒသရွိ ႐ြာငယ္ေလး၏ သၾကၤန္သည္ ႐ိုးရွင္းလွေပမဲ့ ေပ်ာ္စရာေကာင္းလွသည္....႐ြာမွကာလသားလူပ်ိဳမ်ားက ေရပုံးကိုယ္စီနဲ႔ အပ်ိဳမ်ားရွိေသာေနအိမ္မ်ားသို႔ ေရလိုက္ေလာင္းၾကသည္...ထိုအခါမ်ိဳးတြင္ လူႀကီးမိဘမ်ားကလည္းၾကည္ျဖဴစြာ ခြင့္ျပဳေပးၾကရေလသည္... သၾကၤန္႐ိုးရာမုန႔္မ်ားကိုလည္း အိမ္ေပါက္ေစ့ လိုက္လံဒါနျပဳၾကသည္...
႐ြာလယ္တြင္ မ႑ပ္ႀကီးထိုးကာ မုန႔္လုံးေရေပၚမ်ားလုပ္၍ လာသမွ်လူမ်ားအား စတုဒီသာေကြၽးေမြးၾကသည္...ကေလးမ်ားက လမ္းေပၚတြင္ ေရပက္ေဆာ့ကစားၾကသည္....ေအာင္ေက်ာ္စိုးတေယာက္ေတာ့ အိမ္ပင္မကပ္ေတာ့ေပ...အိငယ္ႏွင့္ ရတနာစိုးသည္လည္း အသားမ်ားပင္ ေနေလာင္သည္အထိ ေရေဆာ့ကာ သၾကၤန္႐ိုးရာမုန႔္မ်ားကိုဗိုက္ကားေအာင္ စားၾကေလသည္... မမကလ်ာႏွင့္ ကိုညီက လိုက္မလာျဖစ္ေတာ့ေပ...ၿမိဳ႕မွာပဲအေမတို႔ႏွင့္အတူ သၾကၤန္က်ေနေပၿပီ... ေကာင္းခန႔္တို႔လည္း သၾကၤန္ၿပီးလွ်င္ျပန္ၾကရမည္ျဖစ္သည္...
STAI LEGGENDO
The Promise Of Summer
Storie d'amore(Myanmar Boy Love Fiction-OC) (အရမ်းချမ်းသာပြီး လိုတရဘ၀မျိုးတွေမဟုတ်ပဲ real life နဲ့ အနီးစပ်ဆုံး ၂၀၀၆ ခုနှစ်ဝန်းကျင်ခန့်က သင်္ကြန် အငွေ့သက်လေးတွေ အဆောင် အငွေ့သက်လေးတွေ နဲ့ သာမာန်ရိုးရှင်းတဲ့ အဆောင်နေ အင်ဂျင်နီယာကျောင်းသား ဘ၀ အချစ်ဇာတ်လမ်းလေးတခုပါ)