16. Bölüm : Yardım İstediğinde;

127 10 221
                                    

"Fakat gözler kördür, yüreğiyle bakmalı insan, diye ekledi Küçük Prens

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Fakat gözler kördür, yüreğiyle bakmalı insan, diye ekledi Küçük Prens."

16. Bölüm : Yardım İste

(Mavigri, Senin Hakkında.)

Bana elimi yüzümü yıkamamda yardım etti, abim'i sormadı.

Su içtim hıçkırıklarımı bastırmak için, onun kim olduğunu sormadı.

Deli gibi güldüğümde bana soru sormadı.

O beni anladı. Acıdığını biliyordu, bu sefer bırak kanasın, dedi. O beni anladı.

Acılar birbirini tanır.

"Kahve?" Yapmacık bir sinirle gülerken yerime yerleştim. "Hayır. Kafeinden öleceğim bugün." Anlayışla kafasını salladı.

"Kullandığın bir ilaç var mı?" Yutkundum.

"Ne gibi?" Tezgaha dönük bedenini mutfaktaki sandalyede oturan bana çevirdi.

"Bunlarla başa çıkmak için?" diye sordu elindeki kahve kaşığını sallayarak. Bir süre sessiz kalınca başını sallayıp "Boş ver, sormam hataydı." diyerek önüne döndü.

"Var ama kullanmıyorum." Bakışlarım tavana tırmandı. "Çok uyku yapıyor. Vakit öldürmek gibi bir şey benim için." Bana dönmeden bardağındaki kahveyi karıştırırken, "Acı çekmek daha mı cazip?" diye sordu.

"Deli olmak daha cazip." İfadesiz bir şekilde onun bana dönmesini izledim. Bardağı tezgaha bıraktı ve ellerini serbest bırakıp sallandırarak direk bana baktı.

"Bir şey söyleyeyim mi Yıldız? Deliler hiçbir zaman deli olduğunu kabul etmez." Ben de onun gibi sadece onun gözlerine baktım.

"Belki de sadece birine benzememek için kabul etmek zorunda kalıyorumdur?" Anlamaya çalışır gibi gözlerimin içine bakmayı sürdürdü.

"Kim?" Güldüm. Söylemeyeceğimi biliyordu. Söylemeyeceğimi ben de biliyordum.

"Bana deli muamelesi yapma..."

"Özür dilerim, anne..."

"Anne, ilaçlarını iç, olur mu?"

"Çık dışarıya!"

Ben deli değilim.

Kafamda onun çığlıkları dönerken diyecek başka bir şey bulamadım.

"Ne yapmak istersin?" diye sordu birden. Omuz silktim, o dumanı üzerinde kahvesini yudumlarken. "Benim yanımda kalmayı istediğine göre aklında bir fikir vardır." Çapkınca sırıttı. Kaşlarımı çattım.

"Ne sırıtıyorsun?" Eğmiş olduğu başını kaldırıp gözlerini bana dikti.

"Hiiç,"

"Peki."

Yıldızım Sönmek ÜzereHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin