Probudila jsem se v Sářině náruči, téměř stejně jako jsme spolu usnuly. Teď jsem ale ležela na boku, konkrétně tváří na dívčině hrudi a ruku i nohu jsem měla přes její tělo. Přítelkyně mě přesto stejně objímala. Zajímalo by mě, jestli jsem ji během noci vzbudila, aby mě mohla stále držet. Pousmála jsem se a zabořila hlavu více do jejích prsou.
„Mmmm..." vydala ze sebe dívka „Líbí se ti moje prsa?" zněla unaveně.
„Vzbudila jsem tě? Promiň..." pronesla jsem smutně, ale přítelkyně mě objala pevněji.
„I kdyby, tak jsem spokojená," stále zněla ospale.
„Chceš ještě chvilku spát? Já..." zrudnula jsem „s tebou klidně budu pořád ležet... jestli chceš."
„Vážně? To bys pro mě udělala?" zívnula „Jestli se mi takhle nabízíš, tak bych si ráda přispala ještě pár minut..."
Kývnula jsem a dala ji pusu na hruď, nechtělo se mi zvedat a doufala jsem, že by to alespoň trochu cítila „Spi, jak dlouho chceš... budu tu s tebou celou dobu ležet..." Na to už dívka nereagovala. Když jsme zvedla oči, abych se podívala na Sáru, tak jsem si uvědomila, že opět usnula „Ty jsi ale spáč..." pošeptala jsem a uvelebila se na dívce.
Spolu jsme ležely ještě nějakou dobu, dokud se přítelkyně definitivně neprobudila. Dala jsem ji pusu na dobré ráno. Následně jsem se zvedla a jen se slovy „Jdu se umýt..." jsem šla do koupelny s oblečením, do kterého jsem měla v plánu se převléknout.
V koupelně jsem se vysvléknula a vstoupila do sprchy, ale předtím než jsem se stihla začít umývat, Sára vešla do místnosti. Po chvilce si nahá stoupnula ke mně „Máme tu vanu, ale ty ses rozhodla si dát sprchu?" zeptala se mě s úšklebkem. Nedokázala jsem ji ale vnímat, sice jsem den předtím viděla její tělo, ale dneska poprvé jsem viděla všechno. Můj pohled se zaměřil hlavně na její prsa „Oči mám tady..." zaslechla jsem a zvedla hlavu cítíc, jak mi rudnou tváře.
„Promiň, když... dneska tě vidím poprvé nahou..." zakryla jsem si obličej „Bože, ty jsi tak nádherná..."
„Chceš si šáhnout?" pronesla vcelku klidně.
Okamžitě jsem zvedla hlavu „Můžu?" přiblížila jsem se k ní. Dívka pouze přikývnula, na což jsem se dotkla trochu jejich prsou.
„Můžeš víc..." pošeptala. Chytila jsem dívčina ňadra a začala je trochu prohmatávat. Všimla jsem si, že ji trochu ztvrdly bradavky a začala jsem si s nimi palcem hrát. Přiblížila jsem obličej k její hrudi a olíznula růžový výběžek. Chtěla jsem pokračovat, jenže Sára mě odstrčila a přitisknula ke zdi „Nezapomeň, kde je tvoje místo..." řekla s úšklebkem.
Trochu jsem zalapala po dechu, jak jsem byla překvapená „Promiň, já..." dívka mě nenechala domluvit. Políbila mě a rovnou strčila jazyk do mých úst.
„Otevři pusu..." přikázala mi.
Udělala jsem to. Dívka mě chytila za bradu a nadzvedla mi ji. Vyplázla jazyk, ale nepokračovala v líbání. Místo toho jsem v puse ucítila její sliny, polknula jsem a zavřela oči. Nebylo to nechutný, naopak to chutnalo docela dobře „Kdo říkal, že to můžeš spolknout?"
„Oh..." vydala jsem ze sebe.
Sára se pousmála a dala mi pusu na obočí „Umyj mě..."
„Eh? Umýt tě? To nezvládneš sama??"
Přítelkyně se ušklíbnula „Dělej..."
„Kde máš mýdlo..." vydechla jsem zdrceně. Poté, co mi ho ukázala, tak jsem na ni jen pohlédla „Nechceš se alespoň osprchovat sama?"
ČTEŠ
Její pes
RomanceJack byla donucena svoji nejlepší kamarádkou se účastnit dvojitého rande, na kterém poznala Sáru. Dívka působila vcelku mile, dokonce i přemýšlela, že by to s ní skutečně zkusila. Ale co se stane, když Jack pozná Sářino tajemství, kterým ji ještě k...